Hakutulokset

  1. O

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Pakko on tähän kirjoittaa kun kuumeilu on niin kovaa välillä :whistle: Meillä on yksi poika 02/07 ja haaveissa olisi toinen vauveli parin vuoden päähän..Mennään ensi helmikuussa naimisiin ja sen jälkeen voisi melkeimpä lapsukainen tulla :) Ihanne olis et lapsukaisilla olis n. 4 vuotta...
  2. O

    äkkilähtö kreetalle

    Onko kellään kokemuksia Kreetasta?Olemme lähdössä sinne 2 viikoksi äkkilähdöllä ja jännityksellä odottelemme minkälainen hotelli odottaa meitä siellä..Meillä on mukana myös 1v. lapsi.Olemme reissanneet paljon,joten äkkilähtö ei sillein pelota vaan vähän jännittää vaan..Kokemuksia äkkilähdöistä...
  3. O

    Onko sosionomi teistä turha koulutus?

    Minä kans valmistun kohta puolin sosionomiksi.Ei meidän koulutus turha ole.Se antaa todella hyvän ja laajan koulutuksen moneen eri työhön.Itse erikoistun aikuisten ja vanhusten pariin.Nyt kesällä menen sosiaalitoimistoon töihin.Tunnen monia sosionomeja ja he ovat työllistyneet hyvin. Sosionomin...
  4. O

    G: Ikäsi, pituutesi, paikkakuntasi ja lasten lukumäärä

    23v,165cm,Jkl ja 1 lapsi =)
  5. O

    Hyvä all-inclusive kohde esim. Kanarialla?

    Niin ja viikko maksoi 2 aikuista ja lapsi 11kk n.1500 e/viikko
  6. O

    Hyvä all-inclusive kohde esim. Kanarialla?

    Hei me oltiin tammikuussa viikko Kanarialla all in clusive-hotskussa nimeltä Taurito Prinsess..Hotsku sijaitsi Puerto Moganissa ja oli aivan mahtava paikka..Olen reissannut paljon ja viettänyt ajallisesti kolmisen vuotta ulkomailla ja tämä hotelli oli varmaan paras missä olen...
  7. O

    G: Kuinka paljon sinulla miehelläsi ikäeroa? Kumpi vanhempi?

    Mies on mua 5 vuotta ja 5 päivää vanhempi =)
  8. O

    HYVÄ LEIJONAT!!Tähän lätkäfanit pinoon,pian alkaa kuumaakin kuumempi kamppailu!!

    Jeee!Hyvä Suomi..kyl lämmittää vaikka eilen oli viel eri fiilikset koko turneesta!!!Hyviä nuoria pelureita!!!
  9. O

    Suklaarusinoita muffinsseihin??

    Onko kukaan kokeillu laittaa suklaarusinoita muffinsseihin?Onnistuiko?Siis taikinaan lisukkeeksi..
  10. O

    Mitä te tekisitte tälläisessa tilanteessa?

    Anna tytön olla mikä on..Mulla meni kans 20 vuotta että viimein koen olevani ihan naismainen..Mulla oli lapsena batman-vaatteet,lyhyet hiukset, pelasin poikien joukkueessa jalkapalloa ja melkein kaikki kaverit oli poikia..Mua ei todellakaan kiusattu et olin poikamainen vaan ennemmin sain enemmän...
  11. O

    Mielipiteitä nimestä Anton?

    Ihana nimi :heart: Anton Oskari Anton Max Mikael
  12. O

    Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

    Tulipas hymiö outoon paikkaan :headwall: Ei ollu tarkoitus...
  13. O

    Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

    Miedän poju syntyi rv 37+1 (kiireellisellä)sektiolla ja painoa oli 2865g ja pitutta 48 cm..Nykyään energinen taapero :heart:
  14. O

    Sektio ja maidon tulo ?

    Mulla nousi heti sektion jälkeen maito ja sitä tuli paljon..Itse asiassa sitä tuli jo silloin kun olin raskaana..Olisin luovuttanut maitoa mutta mulla oli silloin estolääkitys virtsat.tulehdukseen niin en saanut..Imetin 7,5 kk(annoin myös korviketta). Varmasti yksilöllistä toi maidon...
  15. O

    Millainen oli ensimmäisen äitienpäiväsi aamu?

    Viime vuonna oli eka äitienpäivä ja silloin mieheni keitti kahvit ja sain kauan toivomani aamutakin lahjaksi =) Poika oli silloin 3 kk..Nyt mies on työreissussa mutta keitti kahvit jo perjantaina ja sain ne sänkyyn kera munkkien :p Oli vielä piilottanut yllätyslahjan jonka sain tänään ja 1v...
  16. O

    mikä tai mitkä nimet ei kelvannut lapsesi nimeksi?

    Olisin halunnu pojasta Oskarin mut mies ei lämmenny ajatukselle..Osku luki sairaalan papereissa mut eipä tullut sitäkään...Poika näytti syntyessään ihan muulta kuin Oskulta niin nimi vaihtui..
  17. O

    Valokuvaaja/-kuvaamo Jyväskylässä??

    Me käytiin viime viikolla 1v. kuvassa villen kuvassa ja valokuvaaja ja kuvat oli tosi hyviä..suosittelen!
  18. O

    MAALISMASUKIT 2007

    Onnea pienen tytön syntymän johdosta!! :flower:
  19. O

    Jkl:n mammat?

    Heippa! äippä 1984 poika s.20.2.07 rv 37+1 (sektiolla), 2865g ja 48 cm :heart:
  20. O

    Vauva+opiskelu(lähinnä amk)

    Hei! Mulla on 7 kk poika ja opiskelen kolmatta vuotta amk:ssa sosiaalialalla.Poikani syntyi kesken lukuvuoden viime helmikuussa ja olen sel jälkeen suorittanut n. 15 op käymällä tunneilla niin lapsen kanssa kuin ilman sekä etätöinä.En ole ollut poissa koulusta vaan suorittanut koulua lapsen...

Yhteistyössä