Hakutulokset

  1. M

    **Kuka on tullut raskaaksi inseminaation avulla?**

    Heippa te kaikki onnelliset odottajat! Ajattelin nakata tähän osioon viestiä, kun ajattelin, että täällä on varmasti joku, joka on inssin avulla plussannut ja nyt raskaana... Minulle tehtiin eka inssi tuossa joku aika sitten ja nyt elelen piinapäivää 9 ja tämä odotus on todellakin...
  2. M

    Tosi niukka vuoto&menkkakipuja, voisinkohan kuitenkin olla raskaana?

    Hei! Minulla on menossa KP 29/20-28. Pongasin oviksen testaamalla ja on hommailtu aika hyvin sita ennen ja sen jalkeen =) Olenkin havainnut ihan uusia oireita taman kierron aikana ja muita ketjuja lukiessani olen huomannut, etta samanlaisia on muillakin ollut alkuraskauden aikana. Eli mm...
  3. M

    Ns.Kytkypuhelimet

    Onko kellään muulla menny luvattoman kauan liittymän aukeamisessa? Miehelläni kytkypuhelin ja liittymä, ollut jo melkein kuukauden eikä liittymä vieläkään auki..Monta kertaa sinne soitellu ja kyselly että millonkahan se mahtaa aueta niin ei vieläkään ole mitään tapahtunu.Asiakaspalvelussa eivät...
  4. M

    Muita ihmelapsia??

    Kellään muulla semmosta tilannetta että lapselta ei ole KOSKAAN yöllä tarvinnut vaihtaa kakkavaippaa? Ei edes ihan vauvana. Meillä on tämmönen tapaus. En tietenkään valita vain ihmettelen kun muiden yövaippatouhuja olen kuunnellut.. :o
  5. M

    Parjausta toimeentulotuesta

    Eli nyt on semmonen tilanne pari kuukautta että tarvitaan toimeentulotukea kun muita tuloja ei ole. Viime viikolla kävin sossussa juttelemassa ja luvattiin että jos ei perjantaiksi kerkeä tulla rahaa niin maanantaina viimeistään. No, ei ole vieläkään tullu ja kohta loppuu avainlukulistatki kun...
  6. M

    yhteistä aikaa

    kuinka paljon teillä on yhteistä aikaa puolisonne kanssa? Meillä tuntuu ettei aikaa vain löydy..työt nyt ymmärtää, mutta sitten muuten ollaan kaverilla,salilla,korjaillaan autoa,anopin luona,veli tarvii korjaus apua...milloin mitäkin. mitä on kohtuullista pyytää ja mitä ei? Viime sunnuntainakin...
  7. M

    1 vee kuvaus

    Paljonko on teillä maksanu ja millasia kuvia?
  8. M

    perheenlisäys

    Hei! Tällekkin puolelle kysymys. Olen kahden lapsen äiti. Olemme mieheni kanssa puolitoistavuotta yrittäneet perheenlisäystä, mutta sitä ei vain kuulu. Nyt olen alkanut miettimään, että uskallanko enää yrittääkkään, koska vanhempi lapseni aloittaa ensi syksynä koulun. Syy on siis se, että jos...

Yhteistyössä