**Kuka on tullut raskaaksi inseminaation avulla?**

Heippa te kaikki onnelliset odottajat!

Ajattelin nakata tähän osioon viestiä, kun ajattelin, että täällä on varmasti joku, joka on inssin avulla plussannut ja nyt raskaana...

Minulle tehtiin eka inssi tuossa joku aika sitten ja nyt elelen piinapäivää 9 ja tämä odotus on todellakin niiiiiin piinaavaa! Luonnollisesti olen ollut huomaavinani oireita... Heti oviksen jälkeen tuli tissikipu, joka on nyt ihan vasta vähän helpottanu. Pissalla pitää rampata, finnejä naamassa, mahassa erilainen tunne, (vihlontaa, nippailu ja kaikkea sitä), väsyttää koko ajan jne. Tiedä sitten, onko nuo jotain ihan muita kuin varhaisia raskausoireita... Nyt on KP 24/n. 28, joten tuntuu kyllä vähän varhaiselta tuntea yhtään mitään ;( Vaikka olenhan kyllä lukenut, että jollakin on nämä oireet alkanu jo paljon ennen plussausta, mutta silti mua mietityttää tämä asia KOKO AJAN, argh!

Mutta kertokaahan te oikeasti plussanneet, miten teidän piinaviikot kuluivat? Oliko minkäänlaisia oireita jo ENNEN plussausta?? Ja tunsitteko tuon inssin jälkeen mitään "erikoista"?

Ohjeistettiin, että testata saa ma 20.8.. Kunhan vaan ei täti sitä ennen kaahaa paikalle... Vähän on ehkä semmonen olo, tai en mä tiiä....

Kiitti jo etukäteen :)

Muru
 
Joku muukin näköjään valvoo keskellä yötä =)
Joo, meidän esikoinen sai alkunsa inseminaation avulla. Oltiin tehty vauvaa pitkään ja hartaasti, ja olin jo päättänyt lopettaa kaikki hoidot kun vaavi vihdoin ilmoitti tulostaan.
Tokasta taas raskauduin ekasta kierrosta ihan ilman mitään vippaskonsteja.
 

Yhteistyössä