Tosi niukka vuoto&menkkakipuja, voisinkohan kuitenkin olla raskaana?

Hei!

Minulla on menossa KP 29/20-28. Pongasin oviksen testaamalla ja on hommailtu aika hyvin sita ennen ja sen jalkeen =) Olenkin havainnut ihan uusia oireita taman kierron aikana ja muita ketjuja lukiessani olen huomannut, etta samanlaisia on muillakin ollut alkuraskauden aikana. Eli mm. etovaa oloa, mahan nippailua, lampojen nousua, rintojen ja nannien arkuutta, valilla ummetusta, valilla ripulia jne. vain muutamia mainitakseni :eek: Ja jollakin lailla on koko kierron ajan ollut sellainen fiilis, etta nyt jos koskaan olis onnistuttu!

Tanaan on kuitenkin tullut jonkin verran vuotoa pikkuhuosunsuojaan. Paljon niukempaa, kuin normaalisti menkkojen aikana! Maha on kuitenkin tosi kipea menkkamaisesti ja vahan tuntuu myoskin selassa!! Olen tehnyt muutaman nega-testin (viimeksi eilen), mutta siltikin on sellainen olo, etta voisinkohan olla raskaana... Onko kellaan vastaavia kokemuksia ja miten teille on kaynyt?

Kiitos vastauksista jo etukateen :)
 
hiukan samanlainen tilanne. Mulla nyt menossa kp29/26-30. Kp 27 alkoi mahaa juilia silleen et olis menkat alkamassa ja tuli pyyhkiessä hiukan tuhruvuotoa paperiin, ihan sellasta veristä. No menkat on aina alkanu viimeistään vuorokauden kuluessa tuosta, mutta nyt ei ole kuulunut. Kuitenkin myös sellanen kostea olo alapäässä (ällöä, sori) ja koko ajan oon varma et nyt ne menkat alkaa. Mut ei tosiaan vieläkään ole kuulunut. Mä oon tehny jo kaksi aconin testiä ja molemmissa hailakka haamu. Tänään en ole vielä testannu ja aattelin et ootan nyt huomisaamuun ku aamullahan sen hormonin pitäis olla korkeimmillaan.

Eipä tästä mun kirjottelusta nyt sulle varmaan hirveesti hyötyä ollu, mut ei tosiaan mullakaan ole nuo menkkaoireet ainakaan vielä johtaneet mihinkään. Ja noihin haamuihin suhtaudun vielä tosi varauksella kunnes ne vahvenee. Kannattaa odottaa pari päivää ja testata ellei menkat ala.

Mulla ei mitään ihmeitä oireita kyllä ole ollut ja pupuiltiin ainoastaan kahdesti kp14 ja 16 ja ovistestejä en käyttäny eli ei mitään tietoa oviksesta. Toivotaan että sulle plussa ilmestyy noista menkkaoireista huolimatta.
 
Mulla oli erittäin niukat "tuhnu" vuodot 7-11.5. Aina olen vuotanut kuin seula ja vuoto on kestänyt ainakin 7vrk. |O Nyt kuitenkin pärjäsin vain pikkuhousun suojilla.. Vuodon lopussa testasin negan kun ihmettelin vähäistä vuotoa, samoin 26.5... :eek:

Nyt kuitenkin on ollut erikoisia tuntemuksia kuten närästystä, aivan hillitöntä väsymystä, alavatsan nippailua, nännit ja rinnat ovat ollet niin kipeät että välillä jopa turvavyötä ei pysty pitämään ja välillä taas ei mitään, Ummetusta ja ripulia vuorotellen ja esim. lettuja paistaessani rupesi rasvan käry yököttämään niin kovasti etten voinut jäädä sisälle.. Mistä tämä sitten johtuu, sitä en tiedä. :ashamed:

Kp. 33 on nyt menossa ja maanantaina ajattelin taas testailla vaikka rupeaa jo tuntumaan siltä etten uskalla kun aina vain näyttää negaa! :'(
 
Nega tuli silloin ja nega tuli eilenkin. :ashamed: Niin turhauttavaa!!! |O Nytkin menkat oli 5 päivää myöhässä ja oireita oli vaikka muille jakaa (suunnilleen viikon ajan)! No menkat alko kuitenkin tänään taas.. :'( Kyllä mä tosiaankin taidan olla maho!!! :'( :'(
 
Mulla kans tälläsiä ongelmia... Eli eka kierto pillereitten lopetuksen jälkeen, kierto normaalisti 28. Nyt kp24 tuli ruskeeta tuhrua, seuraavana päivänä limansekaista kirkkaanpunaista verta, ja eilen vain pyyhkiessä tuota samaa... Tänään ei vielä mitään, mutta lämmöt ei ole laskenu missään vaiheessa, tänäänkin aamulla 37!normaalisti n. 36,5... Jänskättää :p huomenna pitäis siis vanhan kierron mukaan alkaa kunnon vuoto, eli sitä odotellessa (toiv. ei tuu) ja sitten jos ei niin testaileen parin päivän päästä.. Ihme olis jos ekasta kierrosta tosiaan tärppäis =) mitään oireita ei ole kyllä suuntaan eikä toiseen, ehkä vatsassa jotain tuntemuksia (ehkä kuviteltuja liiassa innostuksessa :p )
 
naisen mieli on niin ihmeellinen juttu, et joskus kun toivoo oikein kovasti vauvaa, niin sitä löytää muka kaikki sopivat oireet ja myös voi oikeasti tulla niitä oireita. puhun kokemuksella..
mutta plussatuulia :whistle: ja tsemppiä :heart:
 
Heippa!

Ihan oli oikeat menkat silloin kesäkuussa... Mutta viime torstaina tein ekan plussatestin!! Sen jälkeen on tullut tehtya MONTA :LOL: tarkistustestiä ja kyllä ne kaikki näyttää PLUSSAA!! Tuntuu ihan uskomattomalta!!! =) Samantyylisiä oireita oli tässäkin kierrossa. Nyt vaan oli rinnat ihan sika kipeet ja lisäoireena oli pinnassa olevat verisuonet rinnoissa.

Tsempit kaikille! Kyllä se tärppää jonain päivänä itse kullakin. Mutta tiedän kyllä, miten rasittavaa se "väärä" oireilu on, argh! Positiivisin mielin!

Muru
 

Yhteistyössä