Hakutulokset

  1. M

    Moikka moi

    Hieman on sivusto ja kaikki muuttunut sitten parin vuoden takaisesta, onkos täällä enää ketään tuttuja paikalla?? t. mustikkatassu ja ent. wihtori
  2. M

    Askarteletko kortit itse vai ostatko valmiit?

    Pientä tämmöstä kyselyä väliin.. Tänä vuonna ajattelin ilahduttaa ystäviäni itse tehdyillä, ei niin "tiimarimaisilla" korteilla, lopputulos on varmaan karmea, mulla ei ole yhtään "tee se itse"vikaa
  3. M

    Apuva, miten saa noi seurattavat ketjut

    tonne tietoihin?? -nolona kyselee idiootti- Kiitos
  4. M

    Voihan helvetin helvetti sis. vinkunaa koiran kasvukivuista

    meillä on puolvuotias sakemanni, jolla brakaa etujalat, mitään näkyvää syytä ei löydy, ei orapihlaja-aidan piikkejä, ei ruusun piikkejä, ei lasin siruja ei mitään..huomenna viedään lekuriin ja mua pelottaa oikeesti.. Tod.näk. se on kasvanu liian nopeesti, ruokittu on ohjeitten mukaisesti...
  5. M

    Onks täällä ketään jolla maakaasu lämmitys?

    Löydettiin meidän perheelle ihanteellinen myyntikohde, mutta ööh, siinä on mainittu lämmityskulut n. 200 eskoo kuussa??? Me maksetaan tällä hetkellä suorasta sähkölämmityksestä saman verran :o tosin tossa on neliöitä ehkä muutama enemmän mut ei yli 20 neliöö, en ymmä... :ashamed:
  6. M

    Hävettää, nolottaa..

    Tein sen taas, v**:n idiootti minä, laitoin naamakirjassa ihan väärälle henkilölle kaveripyynnön, daam minen ikinä ikinä opi :ashamed: Toivottavasti muillekin on joskus käynyt jotain mokia siellä...
  7. M

    Vuokratontin rakennusaikataulusta kysyisin

    Jos on kunnalta vuokrattu tontti ja budjetti kusee, ni entäs sit? Onko se niin et 2 vuodessa pitää olla valmis vai voiko hakea lisäaikaa tms?
  8. M

    Vappunne?

    Oliks kivaa? Meillä oli, juhlittiin erittäin hillitysti 20-vuotta kestänyttä yhteistä taivalta :heart:
  9. M

    Lahtienergian asiakkaat, jotka saaneet hyvitystä

    Kauanko teillä on kestänyt saada liikaa maksetut arviomaksut tilille?
  10. M

    Jahas, rokkarin morsmaikku alkais

    pakko kytätä täs sivusilmällä :ashamed: Kaikkeen schaibaan sitä koukuttuukin :snotty:
  11. M

    Pihasuunnitelmaa tässä väsään..

    Ja tuli mieleen, jos te perustaisitte uuden pihan ni mitä siihen tulis? Mulle kasvimaa on ehdoton juttu, ja sireenipuska, pioni, juhannusruusu, ruusupenkki ehkäpä muutama marjapensas, omena-luumu-ja kirsikkapuu...
  12. M

    montako vuotta???

    meinasitte viel kiusata mm. metsolaa?? eiköhän nyt oo aika lopettaa moinen... ja oikein mukavaa kesää kaikille!
  13. M

    Mie oon kyl outo?(sarjassamme turhuuksien turhuus)

    Neiti, 17, on viel reissullaan, ja mie en voi mennä nukkuun enne ku se tulee kotiin, ja arvatkaa väsyttääkö???? Tiiän et ei oo pahoilla teilläkun kuiteskin seurusteleekin jo suht vakavasti mut silti, tää on niiiiii ärsyttävää |O |O Alkaa pikku hiljaa ymmärtää miks omat vanhemmat oli aina...
  14. M

    45 min keskiviikkona ja laminaattilattia

    Onko teillä kellään tota kyseistä olikos se nyt Pergon mattapintaista laminaattia, meneekö teilläkin sukat puhki ja lapsille palovammoja jalkoihin? Tuli vaan mieleen kun tota remonttireiskaa täs kattelen ja laminaattilattiasta haaveilen :whistle: Ja tuhannesti anteeksi jos kys. aiheen...
  15. M

    Nyt se on tehty..

    Sanoin miehelle, että kun loppuu nyk.vuokrasopimus, loppuu myöskin miedän liitto, pahalta tuntuu :'(
  16. M

    Ihanaa huomata ja elämän rikkautta

    tossa yhes ketjussa kysyttiin kynttilöiden polttamisesta, j mien enääpolta tähän aikaan vuodesta kynttilöitä ja siiinä taas muut polttaa.. mut joo, tää oli ihan turhis, mutmukavaa kun meitä on moneen junaan ;)
  17. M

    Millos ne koivunoksat sisään maljakkoon?

    ja sit vois laskee viikoja kesään? vai tekeeks kukaan enää näin? :snotty:
  18. M

    Olisko väärin hankkiutua raskaaksi nelikymppisenä?

    Mitäs mieltä ootte? Onko sen ikäinen jo auttamatta ulos mammamarkkinoilta?
  19. M

    Mikä näistä olet?

    Pessimisti, optimisti vai skeptikko? Ite oon skeptikko kai, mittään en usko ennen ku ite testaan, näen tai koen..toisaalta oon huomannu et elämälläon tapana järjestyä tavalla tai toisella, joten ehkäsit pikkasen optimistikin...mut mut pelkään myöskin aina pahinta, joten pessimistiäkin...
  20. M

    Miksi ottaa kotikoiraksi koira, joka pyyhkästään pihakoiraksi?

    Metsästyskäyttöön tarkoitetut ymmärrän, mutta koirat, jotka otetaan perheenjäseniksi, sitä en tajua, että se pannaan tarhaan tai narun jatkeeksi pihalle? Ja sen tajuan tietty, jos vaikka jollakin allergia ilmenee ja rakkaasta eläimestä ei halua luopua, mutta muuten ei mene mulla jakeluun tää...

Yhteistyössä