Hakutulokset

  1. M

    kotiäidin työn arvostus

    Apua..mä en kestä tota miestä! Eilen yritin saada keskustelua aikaseksi siitä että mulle pitäis saada vähän omaa aikaa ja tuli suoranaisesti #&%?$!* niskaan..hällä itsellä siis aikaa,mulla ei,hän käy töissä,minä en..siinäpä asian pointti!! Kun en käy töissä vaan olen VAIN lasten kans kotona,ni...
  2. M

    yli 60-vuotiaat mummot!?

    kuudenkympin ohittaneet mummot,vieläkö jaksatte hoitaa lapsenlapsia? Meiän mummo täytti just 62v ja näyttää niin väsyneeltä...ei kait sitä enää jaksa samalla tavalla noita pikkusia ikiliikkujia..olis kiva tietää,mitä te ajattelette jos lapset tulis esim. päiväksi hoitoon? Onhan se kait...
  3. M

    [b]haloo!!microluton pillerit,tuttu?[/b]

    Käyttääkö kukaan näitä microluton minipillereitä?Toivosin kuulevani jotai kokemuksia niistä,kun pian täytys alottaa.Tullu aina yhistelmistä niin karseet sivuvaikutukset,et emmin vielä josko alottasin.Voisko joku kertoa onko tullu esim.pahoja mielialamuutoksia,masennusta,päänsärkyä...?! :wave:
  4. M

    katkera?

    Musta vain tuntuu niin pahalta lasteni puolesta,kun omat vanhempani eivät ole kiinnostunut heistä ja heidän kuulumisista kuin yleensä isovanhemmat ovat...tosin olen kasvattilapsi enkä ole koskaan täysin tuntenut kuuluvani tähän perheeseen.Mutta sääliksi käy lapsia kun eivät kai he ymmärrä miksi...
  5. M

    MICROLUTON-PILLERIT

    KERTOKAA,onx kellään kokemusta näistä microluton-nimisistä pillereistä? OOn kokeillut about 4-5 eri merkkistä pilleriä mut oireet on niin kamalat et viime aikoina joutunu jättää pois.Nyt pitäis sit kohta alottaa nämä minipillerit ja tarttis tietää onko millasia oireita tullu näistä? Pitäis kait...

Yhteistyössä