Hakutulokset

  1. J

    Pukeutumisapua!! :)

    Eli, minulla on tuollainen mekko. Enää ei ole lämmin, joten sopiiko tuon kanssa esim. musta trikoo- tai villabolero? Entä musta lyhyt jakku? Entä korut, voiko mielestänne olla hopeakoruja? KIITOS ETUKÄTEEN =)
  2. J

    Axparis.ci.uk -Kukaan tilannut?

    Niin onko kukaan tilannut kyseisestä kaupasta? Minkälainen laatu, koko-mitat? Miten maksu? Kiitos :)
  3. J

    Palloliiton Maajoukkueen jalkapallokoulu

    Onko teidän lapsista kukaan ollut tuollaisessa jalkapallokoulussa? Ovatko lapset/oletteko te vanhempina olleet tyytyväisiä? Keskitytäänkö taitojen kehittämiseen, vai jalkapalloon leikin kautta? Mikä on hinta ollut, ja mitä sillä on saanut? Eli kaikki lisätieto on tarpeen. Saan...
  4. J

    ulosotto asiaa

    Melko varmasti saat sovittua maksusuunnitelman, en ole ikinä kuullut ettei olisi ulosottomiehelle sopinut. Pääsääntö taitaa olla, että kunhan maksaa. Siis itsekin olen näin tehnyt, eikä tällöin ole otettu suoraan palkasta mitään. Tietysti summan pitää olla vähintään sama kuin se kolmasosa...
  5. J

    Siittääkö teil mies itse paitansa?

    :p Meillä mies on siittänyt minut kerran. Paitaa ei tietääkseni koskaan.
  6. J

    Ketä muistutat ulkonäöltäsi?

    Irinan näköinen kuulemma aivan täysin. Tiedä sitten.
  7. J

    Sinun koulutuksesi ja palkkaus?

    Matkatoimistovirkailija, 1950€/kk
  8. J

    Veroista (matkakuluista)

    Hei! Arvostaisin, jos joku teistä jaksaisi vastata, että olenko mahdollisesti oikeutettu matkakuluihin omalla autolla? Työaikani on 09:00-16:30, bussi on aamulla perillä 7:35, ja lähtee 17:30 illalla. Kävelymatkaa pysäkeille yhdellä matkalla tulee n. 2 kilometriä. Eli 2,5 tuntia...
  9. J

    Kesän tuetut lomat, mihin pääsitte

    Mä haluan kanssa tietää, että missä niitä lomia jaellaan ja kenelle? Never heard..
  10. J

    Kesäloma ja kotihoidontuki

    Eli valaiskaas vähän minua, kun lomiani suunnittelen.. Eli jos lapsi on koko kesäkuun, ja heinäkuussa kaksi viikkoa pois päivähoidosta, voimmeko hakea kotihoidontukea tältä ajalta? Ja pitääkö tosiaan irtisanoa hoitopaikka siksi aikaa? Maksetaanko se sitten niin, että kesakuun viimeinen...
  11. J

    Miltä tämä kuulostaa? Onko vaan viatonta?

    Eli siis mieheni facebookissa on jutellut yhteisen tuttumme kanssa, jonka hän on tuntenut huomattavasti kauemmin kuin minä, on ollu thänen kaverinsa entinen ym. Näin yksi päivä, kun he olivat jutelleet mm. näin: -Mulla on tuosta pinkistä kaverista koko ajan patterit lopput, kun jatkuvasti...
  12. J

    Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat?

    Meillä ainakin se kuuluu murteeseen, tuo ketä-sana. Siis KAIKKI paikkakuntalaiset puhuvat 'ketä siel oli' jne.. Niin vaan on opittu pienestä pitäen, vaikea sitä on muuttaa vaikka oppikirjat on luettu kuka-sanan muodossa.. Että en mä itteäni vähä-älyiseksi ainakaan tunne vaikken kukaa...
  13. J

    mikä oli panosi puolison tavatessa / mitä on nyt

    Noin 55kg tavatessa kolme vuotta sitten. Nyt 52 kg. Yksi lapsi saatettu maailmaan tässä välissä.
  14. J

    Kuinka pitkät jonotusajat Turussa lastenpsykiatrille ja toimintaterapiaan?

    Tietääkö joku siis kauanko joutuu jonottamaan lastenpsykiatrian polille ja esim. toimintaterapeuteille Turussa?
  15. J

    Mainosta blogiasi :)

    Rajatonta rakkautta
  16. J

    Kommentteja, kannattaako jatkaa blogia?

    Eli kertokaa jaksaako kukaan lukeä tällaista? On siis vasta ensimmäinen postaukseni, haluaisin vaan tietää, kuulostaako yhtään siltä että joku jaksaisi lukea? Rajatonta rakkautta
  17. J

    Mielipiteitä kaivattaisiin. Voiko 7-vuotiaan laittaa kauppaan?

    Meillä 7-vuotias käy välillä yksin kaupassa, kauppalistankin kanssa. Käy tosi mielellään, ja on todella innoissaan ain kun saa vastuuta osakseen. Hänelle tällaiset on kunnia-asia. Ja harrastuksessakin käy välillä itse, ilmasta riippuen.
  18. J

    Onko sinulla maksuhäiriömerkintä?

    Juu on. Parisuhteessa (aivan sairas mies) minun piti elättää mies ja lapsi, minimiäitiysrahalla/kotihoidaontuella.Eron jälkeen olin opiskeleva yksinhuoltaja. Eli ei yksinkertaisiesti ollut mitään mahdollisuuksia hoitaa kaikkea kunniallisesti. Ulosotosta maksut jo hoidettu, perintätoimistoille...
  19. J

    Gallup: Mitä ostitte puolisollenne joululahjaksi?

    Hupparin, tuoksun ja valkosipulipuristimen :)

Yhteistyössä