Ketä muistutat ulkonäöltäsi?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26262080:
Nooh, mä otin kuvan jossa näytin mielestäni eniten itseltäni. Ei tunnistanut kuvasta kasvoja :LOL:
Sama täällä! Laitoin myös mielestäni hyvin epäonnistuneen kuvan ja tulokseksi tuli Jessica Alba-Sharon Osbourne, melkoinen hajonta siis...

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26262371:
Mua on monesti sanottu Tarja Turusen näköiseksi ja siihen liittyen on yks lempinimikin olemassa..
Toinenkin Turunen, olisi mielenkiintoista tietää ollaanko me kaksi sitten kuinka samannäköisiä :) Oliko sun kuvaa tuolla naamakuva-ketjussa muutama päivä sitten?

"..."
mua on sanottu Halle Berryn näköiseksi.. Tik Takin Empun näköiseksi.. enm kyllä allekirjota kumpaakaan :) joku joskus sanoi Anita Hirvoseks kun heräsin tukka pystyssä krapulassa :D

Nuoruuskuvasta MyHeritage tarjos look-alike henkilöksi Leonardo DiCaprion ja nykyisin Jack Osbournen...Juu ja nainen olen.

Varsinaisesti olen äidin veljen ja isän siskovainaan näköinen. Julkkiksista lähinnä tumma ja lyhyttukkainen versio Kati Outisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26263133:
No johan tuli kokoelma. :D
Minut tuntevat voivatkin nauraa partaansa tämän nähtyään. :xmas:
Olen kokeillut muilla kuvilla, ja siellä aina tulee Mary Kate Olson. En siis näytä lainkaan Ashley Olsonilta, ainoastaan Mary Katelta. Ja Jared Letolta.

Että siltä pohjalta. En todellakaan oikeasti näytä keneltäkään.

Yhteistyössä