mikä oli panosi puolison tavatessa / mitä on nyt

Molemmat ollaan kutakuinkin saman kokoisia kuin silloin 15 vuotta sitten kun seurustella aloimme (molemmat 18 v silloin). Nyt paino 52 kg (pituus 165,5 cm). Niin ja kolme lasta, joista nuorin 1,5 vuotta!!!

oli varmaan jotain 64kg ja pari kk sitten painoin 57kg. nyt paino on kuitenkin jotenkin noussut, eikä meinaa laskee. turvottaa ja ahdistaa. ei mainaa lähtee nesteet liikkeelle millään. mutta tuolla hujakoilla se on. 2 lasta syntyny meille tapaamisen jälkeen.

"MiMeira"
52 josta se 15 vuoden aikana nousi 61. Nyt on 67, raskauden jälkeen jäänyt noi loput. Enkä aio enää olla tällänen!
Mies oli 74.... Siitä meni 97 ja nyt on 86.

Normipainot meille ois semmoset 58-59 ja 82.

fh
7 vuotta sitten kun seurustelu alkoi, 67kg, tavatessamme muutamia vuosia aiemmin varmaan 75kg. Nyt paino 76kg, nuorin lapsi parikuinen, eli toivottavasti vähän vielä tippuu. "Parhaimmillaan" paino on ollut jopa 83kg suhteemme aikana, enkä ollut siloin edes raskaana.. Ihannepainonani pidän tuota 67g, mutten usko sinne asti kyllä pääseväni..

Äiti nyt viidelle
Kun tavattiin ja naimisiin mentiin, paino oli 52kg.
Nyt 58kg, olen kylläkin neljännellä kuulla raskaana.
Paino palautunut aina samoihin lukemiin jonkun ajan kuluttua synnytysten jälkeen.
Miehellä pysynyt suurinpiirtein samana, ehkä pari kiloa tullu lisää. Naimisissa ollaan oltu 9 vuotta.

"vieras"
[QUOTE="hmm";25423985]Silloin jotain 60-62 kg ja nyt 73, voi helevetti. Kuntokuurille mars.[/QUOTE]

tämä on kuin minun suusta.... välillä sain painon pudotettua 62 kiloon. nyt takas 73 kilossa.
tosin elämäntaparemontti aloitettu; kuntoilu, terveellinen ruoka + herkut minimiin. tavoitteena päästä kesään mennessä 64 kiloon :)

Kyllä mä panen edelleen samalla tyylillä.....

5 kiloa on tullut enemmän, tosin epäilen kyllä vaakani valehtelevan.
Mittanauha sensijaan ei valehtele, asiaa olen korjaamassa paraikaa.
(en singuta mittanauhaa, vaan olen järkevän syömisen ja liikunnan tiellä)

Viimeksi muokattu:
"tiina"
[QUOTE="tiina";25424569]N. 54kg silloin, nyt 12 vuotta myöhemmin 58-59kg. Mutta aion kyllä kevään aikan palata tuonne 55kg tienoille :([/QUOTE]

Höh, hymyillähän mun piti :)

"Riksu"
Tavatessamme olin 17 ja painon 46 kiloa, nyt olen 35-vuotias ja painoa on 54 kiloa. Nelosella ei tämän ikäisen painon tarvitse enää alkaa, mutta 4 kg olisi tarkoitus pudottaa.

Yhteistyössä