Tavattiin ensimmäisen kerran varmaan 6.luokalla, joten sen aikaista painoa en muista. Seurustelemaan kun alettiin muutama vuosi myöhemmin, painoin n. 62kg. Sairastuin siinä alkuaikoina jonkinnäköiseen anoreksiaan ja silloin painoin 48kg.
Onneksi sain lisää lihaa luiden ympärille. Monta vuotta olin normaalipainossa, eli n. 62-65kg. Vielä 3 raskaudenkin jälkeen.
Iltatähden syntymän jälkeen paino on pysytellyt reilussa 70 kilossa. Tarkoitus on kuitenkin päästä vielä normipainoon.
Mies painoi suhteen alussa n. 60kg. Nyt reilu 90kg. Ja nyt on suht normikokoinen.
noin 72 kg , viisi vuotta sitten. paha raskausmyrkytys toimi tehodiettinä & kuihdutti miut 58 kiloiseksi .sitten painoni normalisoitui, muutaman vuoden painoin tasaisesti 64 ja nyt, kun olen uudestaan raskaana lukema on 70
Tais olla 54kiloa ja nyt on 46-49kiloa, vaihtelee... Mies on pysytelly siellä sadan kilon kieppeillä koko ajan, muskeliukko Eli ei tosiaan lihava, vaan pitkä ja lihaksikas.
Tavatessa noin 70kg, nyt joku 64-65kg. Tässä välissä se on kyllä kerennyt kävästä tuolla 93 kilossakin ..Kun olin siis raskaana.. Se oli aika ihanaa, minusta (Miehen todellisesta kannasta en tiedä..)
Muistaakseni painoin siinä 50-52 kg (21v), nyt näytti vaaka ekan kerran raskautta edeltäviä lukemia, eli sen 52kg (ja ikää pian 29v). Välissä ehdin painaa reilu 70kg, raskaana ollessa... Ja pituutta on alle 160cm
Reilut 7v yhdessä ja yksi lapsi saatettu maailmaan.