Siittääkö teil mies itse paitansa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
11 v aikana olen vissiin kaksi kertaa silittänyt miehen paidat (toinen kerta niistä aiheutti palstalla kovan kohun aikoinaan :D). Eli itse silittää. Ja siinä sivussa silittää tarvittaessa myös mun vaatteita & lasten vaatteita.

Riippuu vähän tilanteesta. Mies on vähän sellainen haaveilija välillä ja saattaa vasta nukkumaan mennessä muistaa, että huomenna tarvis kauluspaidan. Yleensä silloin minä silitän, koska siihen menee 10 kertaa vähemmän aikaa, kuin jos mies yksin tupeksii.

Jos on jotkut juhlat tms. tulossa niin silloin kyllä silittää itse. Tosin mun mielestä silittäminen on kivaa, joten jos mies tekee jotain hyödyllistä sillä aikaa niin ihan mielelläni silitän.

Seuraavaksi ajattelin siitoshommia hevosten kohdalla, ja sen ne saa hoitaa keskenään. Minä vahdin vieressä, miehestä tuskin on mitään apua.

Vaatteita meillä ei siitetä.

Jos taas puhutaan silittämisestä, niin vähänpä meillä silitetäänkään vaatteita. Enemmän silitän(kin) hevosia. Koti-isä ei tarvitse kauluspaitoja.
Joskus harvoin johonkin juhliin on jotain pakko silittää, ja silloin aika usein mies silittää koko porukalle ne, mitä pitää silittää.

Yhteistyössä