ulosotto asiaa

  • Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti
apua!
auttakaa joku viisaampi.

minulla on mennyt muutama lasku ulosottoon. tiedän, olen tyhmä!
minulla ja miehelläni on yhteinen omistusasunto jonka lainanlyhennykset on aina maksett mallikkaasti ajallaan ja kunnolla.
mitä nyt tapahtuu? ei kai me menetetä meidän taloa?
voinko maksaa ulosottoon laskujani erissä vai miten? apua!
ja siis nuo laskut jotka on mennyt ulosottoon ei liity mitenkään meidän asuntolainaan ja sen lyhennyksiin.
 
"vieras"
voit sopia kuukausierät tai jos olet töissä niin ottavat palkasta sen kolmasosan. Taloa nyt tuskin ollaan heti ulosmittaamassa, ulosoton summa pitäisi jo vastata lähes talon arvoa että siihen alkasivat
 
.,.,.
kiitos vastuksesta. olen ollut ihan paniikissa tämän asian kanssa. kyse on muutamasta tonnista ja pystyisin sen kyllä erissä hyvin maksamaan.
luottotietojen menetys ei haittaa. mun tapauksessa se on oikeastaan vaan hyvä juttu.
olen panikoinut jo junkun aikaa ihan kauheasti sitä, että ei kai me meidän kotia menetetä mun tyhmyyksien takia! tyhmä olen kyllä kun en alkanut jo perintätoimiston kanssa maksuista sopimaan, mutta ei voi mitään.
 
Melko varmasti saat sovittua maksusuunnitelman, en ole ikinä kuullut ettei olisi ulosottomiehelle sopinut. Pääsääntö taitaa olla, että kunhan maksaa. Siis itsekin olen näin tehnyt, eikä tällöin ole otettu suoraan palkasta mitään. Tietysti summan pitää olla vähintään sama kuin se kolmasosa suojaosuuden jälkeen, jonka lyhennät.
Taloa ette menetä, ellei ulosottosumma vastaa talon arvoa.
 
luottotietojen menetys ei haittaa. mun tapauksessa se on oikeastaan vaan hyvä juttu.
Luottotietojen menetys ei todellakaan ole mikään "hyvä juttu" kenenkään kohdalla! Se vaikeuttaa elämää niin monella tavalla, että tuskin osaat ajatellakaan. Et saa kännykkäliittymää, vakuutukset saat ainoastaan maksamalla koko kauden kerrallaan ja etukäteen yms. Joten älä ihmeessä päästä asoita siihen pisteeseen!
 
,.,.,.,
kyllä se mulle vaan on hyvä juttu!
kun ihminen addiktoituu nettishoppailusta nin kuin minä, niin tää on ainakin hyvä keino nyt katkaista se kierre.
hävettää vaan miten minä, ennen niin järkevä ja fiksu ihminen, oon ajautunut tähän pisteeseen :( minä, joka ennen pidin ihmisiä jotka toimivat kuin minä, typerinä.
haukkuja en todellakaan kaipaa. tiedän toimineeni typerästi. se kaduttaa ja harmittaa! ja ennen kaikkea hävettää!

mitä sitten jos en saa uutta puhelinliittymä, hyvä! pidänpä sitten vanhan. vakuutukset on kunnossa ja hyvin hoidettu. jos nyt yhtäkkiä tulisi tarve uudelle vakuutukselle, niin miksei mies voisi sitä ottaa. vuokralle en ole muuttamassa. tai eihän tulevasta ikinä tiedä, mutta lähelltä seuranneena tiedän että kyllä vuokra asunnonkin luottotiedoton saa.
ja minähän aijon maksaa tuo velan pois. niin eikös se luottotieto merkintäkin sitten ajan kanssa häviä? :)
mikään muu ei ole huolettanut kun just tää meidän koti.
 
oikeesti?
Ei se sun nettishoppialuaddiktio siitä mihinkään häviä vaikka luottotiedot menisikin. Musta tärkeempää ois keskittyä niihin syihin miksi shoppaat netistä. Mitä yrität korvata sillä? Kannattaa googlailla shoppailuaddiktio ja nettishoppailuaddiktio.
 

Yhteistyössä