Hakutulokset

  1. I

    Miten auttaa sopetumaan?

    Hei, nostan tätä jos tulis muiltakin kommentteja?
  2. I

    Miten auttaa sopetumaan?

    Miten niin pojalle? Ei mulla poikia ole, myös tytöt voi olla ujoja... En ole lapselle puhunut asiasta mitään, mun mielestä se ei kuulu vastuullisen aikuisen toimintaan. Ajattelin vain jos joku muukin on ollut joskus vastaavassa tilanteessa, että saisin rakentavia kommentteja.
  3. I

    Miten auttaa sopetumaan?

    No muut alueen lapset on eskarissa jossa 21 lasta, joten on se aika olennainen ero. Eskarilainen on vielä tosi ujo ja syrjäänvetäytyvä, siksi ollutkin pienessä päikyssä ja haettiin kyllä toiseen kouluun, jossa paljon pienemmät luokat, mutta ei valittu. Minusta luokkakoko liian suuri epuille.
  4. I

    Miten auttaa sopetumaan?

    Eskarimme on pienessä päikyssä, isojen ryhmässä 12 lasta, joista eskareita 5. Ensi vuonna kouluun, luokkakoko 25. Apua! Miten helpottaisin tilannetta?
  5. I

    Murhataanko Obama?

    Vaikeaa tulee varmasti hengissä pysyminen olemaan. En haluaisi uskoa että murhataan, mutta realistisesti ajatellen uskon että murhataan.
  6. I

    Lapsen kiroilu ei ole hauskaa mutta äsken petti pokka

    Meillä lapset ei oo koskaan kiroilleet, kun me on yritetty selittää niille että 'ne on aikuisten pahoja sanoja, joita aikuisetkaan ei oikeesti saa käyttää'. Mulla meni hermo kerran totaalisesti kun olin laittelemassa makuuhuonetta päiväunikuntoon ja pimennysverho hajos ja äsähdin että 'vi*un...
  7. I

    Avioliittolaiset!! Miksi ei avoliitossa?

    Juridiset seikat helpompia, eli on käytännöllisempää. Varsinkin kun on lapsia.
  8. I

    Punainen luomi? Onko kenelläkään?

    Mulla on ihan tavallisen luomen kokoisia, 4 kpl, isoin on 1 x 1 mm, muut pienempiä. Ei niistä mitään vaaraa ole, sanoi mun lääkäri.
  9. I

    Mitä ihmettä vaatekaapissa? Auttakaa!

    Ruokakaapille en mennyt, mutta löysin vaatteista keltaisia tahroja, jonka jälkeen soitin talkkarille. Hänkin epäilee hiiriä. Nyt vain hiiribaaria ja loukkoja ostamaan :-(
  10. I

    Mitä ihmettä vaatekaapissa? Auttakaa!

    No ne ällötti mua niin, että heitin jo pönttöön! Joksikin toukan kuoreks mä niitä epäilisin. Asutaan kuitenkin 4-henkin perhe 70 neliön kolmiossa, kai täällä hiireen törmäis jos niitä olis? Ollaan kuitenkin asuttu tässä kohta 4 vuotta.
  11. I

    Mitä ihmettä vaatekaapissa? Auttakaa!

    No nyt siirryin tytön kaappiin ja siellä oli yks vaate (pinon päällimmäinen) ihan kuin kusessa, rinnassa iso keltainen läntti. Äh, EI kai kerrostalon 4. kerroksessa voi olla hiiriä, kun ei meillä oo mitään itse hankittuja lemmikkejä?
  12. I

    Mitä ihmettä vaatekaapissa? Auttakaa!

    Kerrostalon 4. kerroksessa?
  13. I

    Mitä ihmettä vaatekaapissa? Auttakaa!

    Teen kevätsiivousta ja pesen vaatekaappeja. Mun kaapissa oli alusvaatehyllyllä sellaisia ihme "jyviä". Mustanruskeita, n. 1 x 1 mm, vähän pisaran muotoisia. Siis aikalailla pellavansiemenen näköisiä. Mutta miks mulla olis pellavansiemeniä vaatekaapin hyllyllä? Mitä ne on?!
  14. I

    Miksei kaikilla ole ajokorttia?

    Mitä minä kortilla tekisin kun ei ole autoakaan? Mun perse ei ole niin pieni että sillä läpyskällä tuolla tiellä luistelisin :laugh: Multa ei ole koskaan kysytty työpaikkahaastattelussa ajokortista. Ja töitä on riittänyt. Meillä on sen verran liikkuvaiset tytöt, että nauttivat matkustamisesta...
  15. I

    Yö meni valvoessa! Hakutaanko meidän rakastava isi, ARGH!

    Potilaallahan saisi olla periaatteessa vain yksi saattaja lääkärin vastaanotolla. En ota tällä kantaa perheiden omiin tapoihin, kunhan kerron yleisestä ohjeistuksesta.
  16. I

    Turun Hamburge börs hotellista kokemuksia?

    Huoneitahan saa erilaisia.
  17. I

    masentaa:(

    Aloita jooga tmv. Pyydät isovanhempia katsomaan lasta sen aikaa.
  18. I

    Kumpi parempi?

    Olisko muilla mielipiteitä asiasta?
  19. I

    Kumpi parempi?

    Kumpi olisi parempi synttärilahja 6-vuotiaalle tytölle: kaverisynttärit taidemuseossa (tytön oma toivomus, ei tosin lahjaksi vaan synttäreiden viettotapana) vai samalla summalla ratsastustunteja (6 tuntia)? Tyttö ei ole ennen ratsastanut muuta kuin puistoissa talutusratsastusta, hevoset...

Yhteistyössä