Mitä ihmettä vaatekaapissa? Auttakaa!

Teen kevätsiivousta ja pesen vaatekaappeja. Mun kaapissa oli alusvaatehyllyllä sellaisia ihme "jyviä". Mustanruskeita, n. 1 x 1 mm, vähän pisaran muotoisia. Siis aikalailla pellavansiemenen näköisiä. Mutta miks mulla olis pellavansiemeniä vaatekaapin hyllyllä? Mitä ne on?!
 
No nyt siirryin tytön kaappiin ja siellä oli yks vaate (pinon päällimmäinen) ihan kuin kusessa, rinnassa iso keltainen läntti. Äh, EI kai kerrostalon 4. kerroksessa voi olla hiiriä, kun ei meillä oo mitään itse hankittuja lemmikkejä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
No nyt siirryin tytön kaappiin ja siellä oli yks vaate (pinon päällimmäinen) ihan kuin kusessa, rinnassa iso keltainen läntti. Äh, EI kai kerrostalon 4. kerroksessa voi olla hiiriä, kun ei meillä oo mitään itse hankittuja lemmikkejä?
vaikuttaa tosiaan hiireltä. vällät joka kaappiin, juusto houkuttimeksi.
 
kyl
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
No nyt siirryin tytön kaappiin ja siellä oli yks vaate (pinon päällimmäinen) ihan kuin kusessa, rinnassa iso keltainen läntti. Äh, EI kai kerrostalon 4. kerroksessa voi olla hiiriä, kun ei meillä oo mitään itse hankittuja lemmikkejä?
voi olla hiiriä!naapurilla oli ja asuu 4.kerroksessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
No nyt siirryin tytön kaappiin ja siellä oli yks vaate (pinon päällimmäinen) ihan kuin kusessa, rinnassa iso keltainen läntti. Äh, EI kai kerrostalon 4. kerroksessa voi olla hiiriä, kun ei meillä oo mitään itse hankittuja lemmikkejä?
[/qu


Kyllä niitä kerrostaloonkin tulee.
 
No ne ällötti mua niin, että heitin jo pönttöön! Joksikin toukan kuoreks mä niitä epäilisin. Asutaan kuitenkin 4-henkin perhe 70 neliön kolmiossa, kai täällä hiireen törmäis jos niitä olis? Ollaan kuitenkin asuttu tässä kohta 4 vuotta.
 

Yhteistyössä