Hakutulokset

  1. Ä

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    Täällä myös yksi pikkukolmosta odottava. Laskettu aika oli ja meni. Nyt viikkoja 40+6. Ennestään meillä poika-04 ja tyttö-06. Molemmat olleet yliaikaisia. Raskaus sujunut hyvin kunhan pahoinvointi helpotti (ollut pahin näistä). Vähän myös jännittä miten arjen pyöritys lähtee sujumaan, mutta...
  2. Ä

    Kiinteät ruuat itse tekevät huhuu!

    Tosi kätevää on pakastaa omatekoiset ruoat noihin vanhoihin pilttipurkkeihin! Olen tehnyt näin ja se toimi loistavasti.
  3. Ä

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Meillä syntynyt poika 9/04 ja tyttö 10/06 :wave: Itse vuosimallia -82
  4. Ä

    Huomio äidit v.82 syntyneet!

    Täällä myös äiti vuosimallia -82 :wave: Perheeseen kuuluu myös mies-83, poika-04 ja tyttö-06.Niin ja 2 kissaa. Ollaan oltu naimisissa vuodesta 2004 ja siitä lähtien elämä on mennyt lasten ehdoilla... Joulua odotellaan jo kovin :xmas: ja jos pukki toisi hieman lahjojakin ;)
  5. Ä

    Käytättekö tyynyä...

    lapsellanne?Meillä poju 1,3v. ja olen flunssan jälkeen aina matalaa tyynyä.Tuntuu, että nukkuu paremmin tällöin. Ei kai siitä haittaa ole kun ei ole liian korkea?Onko muilla jo tyynyt käytössä?Olisis kiva kuulla, että miten muissa perheissä :D
  6. Ä

    pullottelusta vielä...

    Meillä myöskin pullotellaan vielä.Poika sentään jo 1,3v.Loppua ei vaan näy kun äiti on liian kiltti. :ashamed: Olen kyllä päättänyt, että se on sitten kerrasta poikki kun sen aika on.Tutista päästiin kyllä eroon niin, että syö ainoastaan nukkumaan mennessä.Ei muuten. Sekin on jo jotain. Sen...
  7. Ä

    hei

    Meillä poika syntyi 25.9.04 Laita vaikka y-viestiä jos haluat jutskata lisää.Saa muutkin laittaa. :heart: :wave: :heart:
  8. Ä

    Kuinka pitkään pesette uudet vaatteet?

    Vähän hölmö kysymys mutta kysympä kumminkin.Elikkä, miten vanha lapsenne on ollut kun olette lopettaneet uusien vaatteiden pesun?Meillä poika 1,2v ja pesen vieläkin uudet vaatteet ennen ensimmäistä käyttöä.Onko turhaa touhua? Kiitos vastanneille :hug:
  9. Ä

    Talvikengät

    Huomauttaisin, että Elefantte nimisiä kenkiä ei enää valmisteta.Nimi on nykyään Richter. Ostettiin juuri 1v ja 1kk ikäiselle nämä talvikengät. Olen ollut tyytyväinen. Meidän lapsella on todella leveä ja paksu jalka, mutta kengät ovat tarpeeksi leveät ja hänelle juuri passelit.
  10. Ä

    1v. ulkoilu?

    Meillä ollaan aamuisin noin 1½h ulkona puistossa. Nukkuu päikkärit ulkona noin 2h ja sitten iltapäivästä jos ei ole muuta niin mennään taas puistoon tai kävelemään. Kyllä tuokin varmasti on ihan sopiva määrä, mutta ettekö käy puistossa tai kävelyllä?Kun ikää tulee lisää niin varmasti tulee...
  11. Ä

    G: Yksvuotiaista

    \ 1. Nukkuu 2.Toisinaan/vaihtelee 3.Yhdet 4.Kyllä 5.Ei :heart:
  12. Ä

    syyskuu-04=)

    Täältä löytyy turun suunnalta poika 25.9.04 Meillä oli neuvola viime tiistaina mitat oli 12kg ja 83cm. Hyvin kasvaa ja ollut aina isomman luokan poika. Meillä kävellään tukea vasten, muttei ilman. Ryöminyt koko ajan, mutta meilläpä vasta nyt opittu konttaamaan. Luulin, että ei konttaa...
  13. Ä

    1-vuotis rokotuksesta

    Kuinka kauan rokotuksesta johtuva kuume voi kestää?Onko kokemuksia jolla kulla?Meillä rokotuksen jälkeen, seuraavana yönä nousi kuume ja vielä seuraavana päivänäkin on. Kiitos jos joku antaisi pientä vinkkiä :heart:
  14. Ä

    Löytyykös mammoja vm82 ?

    Minä myös vuosimallia -82. Perheeseemme kuuluu poika-04, kaksi kissaa ja mies, jonka kanssa ollaan oltu aviossa 1½-vuotta.
  15. Ä

    1-vuotis synttärit

    on meillä edessä ja olisikohan teillä antaa hyviä reseptejä tarjottaviin? Makeat hoituvat helposti, mutta olis kiva laittaa jotakin uutta suolaista tarjottavaa.Teen ainakin voileipäkakun.Vieraita tulossa tosi paljon joten purtavaakin pitäisi sitten löytyä. Kiitos vastanneille =)
  16. Ä

    Äidit82,mistäpäin ja lasten lukumäärä??

    Turun lähettyviltä ja meiltä löytyy yksi poika 9/04 :wave: :D :wave: :D
  17. Ä

    Koulutuksesi?

    Parturi-kampaaja :wave:
  18. Ä

    Miten lapsettomat ystävät suhtautuneet teidän lapsiin?

    Tietyt kaverit ovat kadonneet, mutta hyvät ovat pysytelleet yhteydessä vaikka meille perheenlisäystä tulikin. Nyt on ainakin huomannut, että keitä niitä tosi ystäviä ovat :hug:
  19. Ä

    Kirje ym. kaverita

    Tänne päin voi ainakin kirjoitella :wave: Minä-82, poika 9/04 ja mieskin kuuluu perheeseen. Laita vaikka y-viestiä niin annan sähköpostiosoitteen myöhemmin.
  20. Ä

    lisää häistä...

    Me aloitettiin häiden suunnittelut 2kk aikaisemmin ja hyvin pysyttiin aikataulussa. Vieraita oli 60. Ensin piti löytää paikka ja tarkistaa onko kirkossa vapaata samana päivänä. Etsittiin mahdollisimman edullista paikkaa, mutta viihtyisää. Sitten hommattiin puvut, varattiin kukat ja valokuvaus...

Yhteistyössä