Löytyykös mammoja vm82 ?

Minäkin tosiaan olen vm 82 =)

Mulla on kaksi tyttöä 02 ja 04 ja kolmaskin ehkä tuloillaan seuraavat kaksi viikkoa kertoo sitten sen =)

Olen myös naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa erittäin onnellisesti =)
 
:wave:
Täällä on yks -82 !
Yksi taapertaja tyttö löytyy kotoa -03 ja yksi potkija mylläilee mahassa viikkoja tasan 31 :heart:
Mies löytyy myös kotoa ja onnellisesti avioliitossa jo neljättä vuotta ollaan =)
Kovasti jo odottaa koko perhe pikkuisen vauvelin syntymää. Nyt täytyy vaan nauttia vielä mahasta kun sellainen on. Laskettuaika on 6.11 :xmas:
 
Estu82
:wave: Täällä myös! Yksi lapsi on, poika syntynyt 04/04 ja toinen toiveissa (ehkä jo tärpännyt?). Avioliitossa 7v vanhemman miehen kanssa kohta 2 vuotta :heart: n
 
minä myös vuosimallia -82.
kotoa löytyy 2vuotias tyttö, 1vuotias poika ja 27v aviomies.
vauva kuume häviää täällä perheessä kun nuo kaksi ipanaa ottaa yhteen jatkuvasti ja tytöllä on kahden vuoden uhma. :LOL:
 
Piiku82
:wave: täältä löytyy kans. Olen naimisissa ollut nyt päälle 4 vuotta. Yksi lapsi on..tyttö. Tosesta kyl on haaveiltu mut ei oo viel tulossa..ikävä kyllä ja yritystähän aina on :D Olen onnellinen tähän hetkiseen tilanteeseemme.Yhdessä ollaan miehenkanssa oltu reilut 5 vuotta.
 
Täältä löytyy kans-82 äippä. Olen naimisissa ollut nyt 3 vuotta.Kihlois ollaan oltu 6 vuotta.Seurusteltu ollaan 8 vuotta.2 lasta..poika 4/02 & tyttö 4/05.Ja onnellisia ollaan & yhden pikkuisen vois vielä tehdä =)
 

Yhteistyössä