Muita kolmatta lasta odottavia??

Heips!
Minä siis odotan kolmatta, tai juuri sain tietää... Viikkoja ehkä joku 5 tai 6.
On vaan niin kummallinen olo, kun ei pahemmin mitään oireita.. Hieman rintojen aristusta ja väsymystä (jota nyt tuntuu olevan aina!). Mutta ihmeellinen paine alavatsassa ihmetyttää, en muista tunteneeni sitä kahdesta ensimmäisestä
Esikoisesta oksensin monta viikkoa 24/7 ja kuopuksesta olin ihan sika väsynyt..

millaisia oireita teillä on ollut kolmannesta?
Laskettuaika on vain suuntaa antava, tuolla lokakuun lopulla tai marraskuun alussa. Menkat on maailman epäsäännöllisimmät ja noista kehdestakin on uä:n mukaan siirtynyt kolmisen viikkoa eteenpäin. Kävin juuri meinaan tutkailemassa vanhoja äitiyskortteja =)

Jotenkin ei vielä usko tätä todesi, ennenkuin pääsee uä:n... Ensi viikolla on neuvola ja siellä puhutaan haluanko siihen niskaturvotus ultraan..

Mutta siis muita kolmatta odottavia??
Miten pian vatsa on näkynyt? Kun töissä en vielä ole mitään puhunut... ja tuosta kakkosestakin tuntui että se vatsa tuli heti pian näkyviin..
 
Meille on kolmas tulossa elokuussa :) Mulla on tämä kolmannen odotus ollut paljon vähäoireisempi, kuin ekan ja tokan. Oksentanutkin olen vain 2 kertaa koko aikana.
Mulla on viikkoja nyt 14+3, mutta ei vatsa vielä oikeastaan näy. Viime raskaudessa vasta siinä puolivälin paikkeilla alkoi oikein kunnolla näkymään.
Niin, ja onnittelut plussasta sinulle :flower: :heart:
 
Meillä on kolmas tulossa toukokuussa..minulla on oksentunut aika paljon tällä kerta kuin eka ja toinen raskauden..
Minä olen juuri täytynyt 24vuotta ja meillä on jo 4 ja 2 vuotta tyttöt.. :D
Minä olin eilein neuvollan ja minulla on nyt viikkoja 27+2,ja kaikki oli hyvin.Olisin halunut tiedä jos se on tyttö vai poika mutta minun mies ei halunut tiedä että se saa nähdä sitten kuin on aika. :)
 
Kiva kun on nyt muitakin... Mä olen siis itse 30v.
Olis kans (jos vaan mahdollista) kiva tietää kumpaa sukupuolta tää tulokas sit olis.. Kun noita tyttömäisiä vaatteita olis vaikka kuinka paljon tuolla varastossa....

 
Täällä ois kans kolmatta odottava äiti. Laskettu aika on elokuun 20pv, nyt on tasan 14 rv menossa.Pahoinvointia on ollu ja välillä edelleen. Aamut on ollu pahimmat.
Meillä on ennestään kaks poikaa, esikoinen täyttää ihan pian 4v ja nuorempi kesällä 3v. Pikkuprinsessa ois kiva=) Mahaa näkyy hieman=)

Ikää mulla on 24v.
 
Minä odotan kanssa kolmatta ihan alkumetreillä 6+5. Mulla ei kauheesti ole oireita vielä.....rinnat on kasvaneet hirveesti ja vähän aristaa. Pahoinvointia ei ole, mutta muistaakseni kahden ekan kanssa oli ensin väsymys ja sitten pahoinvointi alkoi n. 7-8 viikolla.
Nyt mulla on ollut kauhea väsymys mutta en tiedä johtuuko flunssasta jota juuri poden vai onko hieno yhteisvaikutus :)

Mulla on siis poika -03 ja tyttö -05
Ja olen 28v.
 
Myös täällä yksi kolmosen odottaja. Nyt menossa rv 16+1

Kaksi tyttöä on meidän perheessä entuudestaan. Esikoinen on nyt eskarissa (aloittaa koulun aika pian vauvan syntymän jälkeen) ja toinen on nyt 3,5-vuotias (ehtii varmaan juuri täyttää 4 ennen kuin vauva syntyy)

Alussa pahoinvointi oli suurinpiirtein samanlaista kuin aikaisemmissakin raskauksissakin. Pahoinvointi on nyt loppunut. Mutta tämä väsymys on jotain ihan kauheaa. Esikoinenkin yksi päivä kysyi, että "äiti oletko sä sairas" kun en työpäivän jälkeen jaksanut mitään muuta kuin maata sohvalla.

 
Täällä kanssa yksi kolmatta odottava.

Laskettuaika on menkkojen mukaan 21.10. mutta jotenkin tuntuu että voisi vielä aikaistua muutamalla päivällä. Plussa nimittäin tuli apteekin omalla testillä jo viikolla 3+3 joka tuntuu aika aikaiselta.

Meillä ennestään poika 12/01 ja tyttö 04/03. Nyt tuntuu kaikki taas uudelta kun tytön syntymästä kohta jo 6 vuotta. Ihanaa kun nuo kaksi on jo vanhempia niin pystyy keskittymään täysin tähän raskauteen. Tytön odotusaikana poika oli vielä niin pieni, että odotus meni siinä sivussa poikaa hoidellessa.

Itse olen ajatellut olla kotona vielä tytön ekan luokan. Poika on nyt ekalla ja aikamoista sumplimista on ollut miehen kanssa molempien työkuvioiden järjestely sillai, ettei pojan tarvitsisi olla yksin kotona.

- pinpella ja Sisu 5+3 -
 
Mulla pitäisi viikkoja olla nyt joku 5+6, eli aika aikaisessa vaiheessa kans plussasin, viikko sitten.
Tosiaan, tulevana keskiviikkona neuvola. Mulla ei vielä mitään ihmeempia oireita edelleenkään, tosin nyt alkanut tuntumaan sellaisia "vihlaisuja" mm. kyljissä, kun esim. venyttelee, aivastaa tai yskäisee.. Tämmösiä ei aikaisemmissa raskauksissa ole ollut. Ja rinnat on edelleen kipeät. Kävin hierojalla, ja ei vatsallaan olo kovin mukavalta tuntunut..

 
mää kävin tos torstaina ekan kerran nla:ssa ja viikkoja sanovat olevan 10 sillo joten nyt ois sit jo +3 ultraan meen kuun alusta olikohan 4 päivä. enää en oo nähny kaksos unia mut jotenki kaksoset kummittelee viel takaraivossa noo jospa se sitten ultrassa seliväis. niin ja nla käynnillä kuulin jo pikkasen :heart: lyönnit
jaksuja kaikille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa-79:
mää kävin tos torstaina ekan kerran nla:ssa ja viikkoja sanovat olevan 10 sillo joten nyt ois sit jo +3 ultraan meen kuun alusta olikohan 4 päivä. enää en oo nähny kaksos unia mut jotenki kaksoset kummittelee viel takaraivossa noo jospa se sitten ultrassa seliväis. niin ja nla käynnillä kuulin jo pikkasen :heart: lyönnit
jaksuja kaikille :hug:
Onks teidän suvussa kaksosia?
Jotenkin mun on edelleen vaikeaa tajuta olevani raskaana.. sitä on kuitenkin sen verran odotettu.
Lapsille ei olla vielä kerrottu, ei tuo nuorimmainen sitä varmaan ihan osais kuitenkaan tajuta.

ulkona on ihan kauhee ilma! Pyryttää lunta vaakatasossa, ja käy siis kauhea tuuli! Ei hirveesti houkuta lähteä pihalle. Mutta josko tuo ilma vielä muuttuis tästä, ja sit pääsis.
Tosin mulla oli illalla kuumetta ja aika flunssainen olo. Lapset onkin olleet jo flunssassa, nuorimmaisella korvatulehdus. Ja isäntä oli kans viime viikon sairaslomalla, flunssan takia. Mä olenkin nyt sit ainoa sairastamaton.. Ja koira =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miukkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa-79:
mää kävin tos torstaina ekan kerran nla:ssa ja viikkoja sanovat olevan 10 sillo joten nyt ois sit jo +3 ultraan meen kuun alusta olikohan 4 päivä. enää en oo nähny kaksos unia mut jotenki kaksoset kummittelee viel takaraivossa noo jospa se sitten ultrassa seliväis. niin ja nla käynnillä kuulin jo pikkasen :heart: lyönnit
jaksuja kaikille :hug:
Onks teidän suvussa kaksosia?
ei ole meillä suvussa kaksoisa ja ihan luomuna tääki o mut noi unet vaan oli jotain aivan kummia ja mää iha paniikis et uus auto ja kaikki pitää hommaa :LOL: mitä lie hormooni häiriöi :whistle:
 
heippa!
Varovaisesti ilmottaudun mukaan :wave:
eilen testasin haaleen haamun ja tänään jo aika selkeän plussan :heart: viikkoja omien laskujen mukaan kai 4+5.
Itse olen 24 v. Aiemmat lapset on poika 3v6kk ja tyttö 9kk.
 
:wave: Tässä kolmannen odottaja ilmoittautuu.Olen -71 syntynyt.Tyttö eskarilainen ja poika-05 syntynyt.Yksi km,-07.Tulevan la 29.8 mutta sectiolla mennään joten aikaistuu.Oireita ei oikein ole ollut,siksi hieman pelottaakin :| Rakenneultra on 16.4 jota odotan valtavasti! Tällä hetkellä hiihtoloma menee sairastaessa :( poika kovassa kuumeessa,oksentelua,ihottuma....Mukavaa laskiaista kaikille!!! :hug: - rv 13+3 -
 
Mulla on huomenna eka neuvola. Mä en edelleenkään oikein pysty uskomaan että olen raskaana... Jotenkin vaan kun ei noita oireita ole.
Mutta ajattelin huomenna puhua tästä siellä neuvolassa, on oikein mukava täti =)

Mä toistan itseäni koko ajan, mutta on vaan jotenkin niin uskomatonta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elriina:
:wave: Tässä kolmannen odottaja ilmoittautuu.Olen -71 syntynyt.Tyttö eskarilainen ja poika-05 syntynyt.Yksi km,-07.Tulevan la 29.8 mutta sectiolla mennään joten aikaistuu.Oireita ei oikein ole ollut,siksi hieman pelottaakin :| Rakenneultra on 16.4 jota odotan valtavasti! Tällä hetkellä hiihtoloma menee sairastaessa :( poika kovassa kuumeessa,oksentelua,ihottuma....Mukavaa laskiaista kaikille!!! :hug: - rv 13+3 -
Sulla onkin ihan samanikäiset lapset kun meillä. Poika täyttää ihan just 7v ja tyttö on syntynyt marraskuussa -05.
 
Täällä myös yksi pikkukolmosta odottava. Laskettu aika oli ja meni. Nyt viikkoja 40+6. Ennestään meillä poika-04 ja tyttö-06. Molemmat olleet yliaikaisia. Raskaus sujunut hyvin kunhan pahoinvointi helpotti (ollut pahin näistä). Vähän myös jännittä miten arjen pyöritys lähtee sujumaan, mutta eiköhän ne siitä järjety. ;)
 
:wave: Onpa aika rientänyt.Täällä tauteja muksuilla :( nyt alkaa helpottamaan.Itse olin kolme päivää migreenissä :'( kamalaa.Eka nauvola lääkäri siirtyi ja se on vasta 10.pvä.olo on ok,ei oireita.En vieläkään usko olevani raskaana :LOL: ehkä siellä rakenneultrassa sitten viimeistään?Miukkelis:Onko poika eskarissa?Jos,kuinka mennyt,tarkoitan lähinnä että minkälaisia opettajia on? Tervetuloa uusille :hug: Superheppulilla on myös -02 ja -05 syntyneet :) Mukavaa loppuviikkoa kaikille !
 

Yhteistyössä