kaikki vaatteet on pakattu muoviin.....Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 13:11 rentunruusu kirjoitti:minä olen pessyt lasten vaatteet mitkä tulee suoraan ihoa vasten ja liinavaatteet. Sekä sellaiset vaatteet mitkä on pakattu muoviin tms. jos niissä on hajuja
ei musta kyllä monetkaan kaupan rekeissä ja hyllyillä semmoisenaan olevat vaatteet "haise"vaikka jossain vaiheessa olisivat muoveissa ollutkin ...mut ihan miten tarkasti haluat asian ottaaAlkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 20:34 vieras kirjoitti:\kaikki vaatteet on pakattu muoviin.....Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 13:11 rentunruusu kirjoitti:minä olen pessyt lasten vaatteet mitkä tulee suoraan ihoa vasten ja liinavaatteet. Sekä sellaiset vaatteet mitkä on pakattu muoviin tms. jos niissä on hajuja
Näin myös meillä!Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 10:56 mamma-72 kirjoitti:Meillä pestään vain lakanat, pyyhkeet ja alusvaatteet ennen käyttöönottoa. Yksikään kolmesta lapsesta ei ole ollut allerginen millekään eikä huonoihoinen. 1-2 kk ikäisen vauvelin bodyt ja muut ihonmyötäiset vaatteet pesin, mutten sitä kauan harrastellut.