Hakutulokset

  1. E

    En ota kantaa joukkueen juhlimiseen, mutta se mitä päävalmentaja sanoi niin..

    Itse en käytä alkoholia, mutta ymmärrän jos sitä muut käyttää(kohtuukäyttö) , mutta eikö siinä juomisessakin voi olla kohtuus ja olisihan ne pelaajat voinut hoitaa nää yleiset bileet pois alta ja sen jälkeä juoda itsensä niin känniin kun haluaa.He ovat lastemme ja nuortemme esimerkkejä joten...
  2. E

    Muistaako kukaan H&M tän hellokitty hameen hintaa:)

    Näitä on myynnissä joka paikassa (käytettynä ja uutena) mitä tää makso uutena ja oliko nää jotain tarjous hameita.Kuvassa kaks samaa hametta jotka eilen sain postissa(kahdelta eri myyjältä huutonetissä) ja kunnoissa on kyllä lievästi sanottuna eroa(ei näy edes kuvassa) Maksoin toisesta yli 7e ja...
  3. E

    Oletteko koskaan ajatelleet....virikehoidosta...

    [/B] Tuohin vahvennettuun tekstiin yhdyn täysin ja muutenkin sun kirjotukset ovat hyviä. Me asutaan maalla ja vaikka niitä kavereita ei aina ookkaa nurkan takana niin näen kyllä maalla asumisessa hyviäkin puolia....virikkeitä löytyy täältäkin jos haluaa. Ladut lähtevät talon nurkalta. Löytyy...
  4. E

    Onko teiltä keltään puuttunut osia huonekaluista joita olette ostaneet Ikeasta?

    No tätä olen kuulut nyt muidenkin sanovan, mutta liian myöhään:vampire:
  5. E

    Onko teiltä keltään puuttunut osia huonekaluista joita olette ostaneet Ikeasta?

    Meillä on kyllä aina niin huonoa tuuria. Kesällä tilattin kasvihuone(ei kylläkään ikeasta) niin siitä puutu vaikka mitä osia. Nyt ostettiin(siskon haki ja veli kuljetti) yks ikean iso lipasto niin siitä puuttuu kolme osaa. Laatikoiden sivu "laudat" tympäsee kun aina kun tilaa jotain jostain niin...
  6. E

    Hyytelökakkujen/juustokakkujen tekijät...tuleeko teille "homeen näköistä" kun otatte kakun vuokasta?

    Tälläistä mä olen kanssa joskus kuullut. Mulla ei kyllä ole vanha se vuoka, mutta teen TOSI usein noita kakkuja joten on kyllä kovalla käytöllä. Joo se on vähän sellasta vihertävää...söin kakkua ja ei ainakaan pahalta maistunut ja hengissä olen (ainakin) vielä:D
  7. E

    Hyytelökakkujen/juustokakkujen tekijät...tuleeko teille "homeen näköistä" kun otatte kakun vuokasta?

    Siinäpä se kysymys jo tulikin. Tein banaani-tiramisu kakun ja otin pois vuokasta(irtopohja) niin reunoissa oli monessa kohtaa niinkuin hometta...ja tuoreista aineista tein eli ei kyllä hometta ole:)
  8. E

    Osaako teidän 1-2lk lapset laittaa itse luistimet jalkaansa....

    Siis tarkotan kunnolla ja niin, että luistimet ovat kireellä(miten niiden pitääkin olla) Koulu "vaatii" että 1 ja 2 luokkalaisten pitää selviytyä TÄYSIN ITSE luistimien laitosta. Ei onnistu ainakaan meidän lapselta, eikä aina äidiltäkään:stick: Luokassa vähän oppilaita joten mistään super...
  9. E

    Te kenelle tulee joku jyty lehti tai sen tapainen:)

    Tuleeko teille kelleen sellasta lehteä.Oisin kiinnostunut syyskuun lehdestä. Ikinä en ole ko lehteä nähnyt eli koko lehti on minulle vieras:)
  10. E

    Äitiyspäivärahahan hakeminen ja työkkäri/työssäkäynti

    Miten se menee kun olen jäämässä loppuy vuodesta äitiyslomalle ja olen ollut töissä elokuun loppuun asti ja siitä sen verran että tulee se 6kk täyteen. Nyt syyskuu-joulukuu olen työtön ja teen muutamia päiviä keikkatöitä. Koituuko nyt nuo keikkatyöt kohtalokseni enkä saa äitiyspäivärahaani...
  11. E

    onkohan noilla jehovilla joku kuudes aisti vai mikä

    Meillä käy kanssa aika usein jehovia. Ollaan oltu ystävällisiä niin nyt ne on ravannut pari vuotta parin viikon välein. Ei tiedä miten niille sais sanottua että EI KIITOS...tai nyt eilenkin sanoin että en TODELLAKAAN aijo erota kirkosta niin ei mennyt jakeluun. Sama mitä meillä ohjelmassa sillon...
  12. E

    Eilen rakenneultra ja sanottiin, että tyttö tulossa :)

    En suosittelis uskomaan niitä;) Meillä tuo nuorempi oli viimeseen neuvolakertaan asti tyttö ja viimisellä kerralla kun kävin niin vaihtui pojaksi ja poika se oli:heart: Samoin rakenne ultrassa ne sano sillon että tyttö. Nyt odotan vauvaa ja kävin viime viikolla rakenneultrassa...taas sanottiin...
  13. E

    No kertokaas suurperheelliset vielä se, että miksi teette niin paljon lapsia?

    itsellä ei ole suurperhettä ,mutta läheltä seuranneena niin ei ne ainakaan köyhyydessä elä. Kyllä valtiolta tulee hyvät tuet ole huoleti. Väsymys ja lasten vähäinen huomion saaminen kyllä varmaan pitävät paikkansa, vaikkei sitäkään voi yleistää.
  14. E

    Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

    Edellinen ei tökkinyt, mutta tämä tuntuu tökkivän...tieten koneessa vika:mad:
  15. E

    Mikä eniten ärsyttää kaupan kassassa?

    Yhden pikkukaupan omistaja mies...se kanssa kokoajan kommentoi sun ostoksia...jaa meinaat leipoa rahkapiirakkaa->ostin rahkaa ja sää meinaat tehdä jauhelihakoastiketta-> ostin jauhelihaa ym...joka tuotteesta vääntää jonkun ruuan. Käyn siellä niin harvoin kun mahdollista.
  16. E

    Hinnoitteluapuja..ME&I pilvipeitto ruskea-oranssi

    Joo juuri tuo peitto jonka oli nimimerkki : ) linkittänyt. Itse pistin huutonetissä hauksi pilvipeitto ja ei tullut yhtään "löytöä" Voisin muuten myydä tämänkin kautta mutta kun täällä ei saa myydä. Tietenkin jos laittaisin sen tonne kirppiksen puolelle niin sittenhän kauppoja pystyisi...
  17. E

    Hinnoitteluapuja..ME&I pilvipeitto ruskea-oranssi

    Elikkäs mulla sellanen me&i pilvipeitto UUSI oranssi-ruskea-valkoinen. En löydä sellaista huutonetistä kun olisin sieltä hintoja katsonut. Muistaakseni maksoi silloin kun ostin yli 30e(en ole ihan varma hinnasta, muuta kun kallis oli) harkitsen sen myyntiä. mutta hintaa mietin. :) Millä...
  18. E

    Rekkamieskö tässä nyt onkin syyllinen kuuteen kuolemantuottamukseen kun toinen ajaa kolmion takaa suoraan alle

    Minusta rekkkuski on jo saanut rangaistuksensa vaikkei syyllinen olekkaan. Jos olet kolarissa jossa 6 kuolee niin uskon, että ei pysty enää sitä työtä tekemään ja "paranemisprosessa" on pitkä. Tekihän se auto kuski muitakin virheitä kuin että ajo kolmion takaa, eikö sieltä lentänyt joku ulos eli...
  19. E

    Mitä hyvää miehessäsi on? Miksi häntä rakastat?

    Pähkinänkuoressa: Mun paras ystävä, rakastaja ja kumppani, maailman paras isä meidän lapsille. Luv juu hani :heart: Pakko peesata Chalaa...tässä mun mies kanssa lyhyesti..Onkohan meillä sitten sama mies =)

Yhteistyössä