Mitä hyvää miehessäsi on? Miksi häntä rakastat?

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Rakastan miestäni muun muassa siksi, että kun kerran esitin hänelle vastaavan kysymyksen, hän vastasi: "jos rakkaudelle asettaa ehtoja, onko se rakkautta ollenkaan?".

Tarkemmin mietittyäni huomasin, että niinhän se asia on. Voin kertoa asioita miehessäni, joista pidän, ja asioita, jotka hänessä ärsyttävät, mutta en voi kertoa miksi häntä rakastan, koska kyseessä ei ole vaihtokauppa tai palkinto hänen hyvistä ominaisuuksistaan. Kyseessä on yhtä aikaa tunne, jota en voi hallita, ja luja päätös seurata ja ruokkia sitä tunnetta.
Tässä se tuli. Malliksi meille muille. Hienosti sanottu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Rakastan miestäni muun muassa siksi, että kun kerran esitin hänelle vastaavan kysymyksen, hän vastasi: "jos rakkaudelle asettaa ehtoja, onko se rakkautta ollenkaan?".

Tarkemmin mietittyäni huomasin, että niinhän se asia on. Voin kertoa asioita miehessäni, joista pidän, ja asioita, jotka hänessä ärsyttävät, mutta en voi kertoa miksi häntä rakastan, koska kyseessä ei ole vaihtokauppa tai palkinto hänen hyvistä ominaisuuksistaan. Kyseessä on yhtä aikaa tunne, jota en voi hallita, ja luja päätös seurata ja ruokkia sitä tunnetta.
Tässä se tuli. Malliksi meille muille. Hienosti sanottu.
Miehen suusta se viisaus tulee :D
 
onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Hän on miehekäs mies, loistava ystävä, erinomainen rakastaja, luotettava ja samaan suuntaan kanssani työskentelevä elämänkumppani, erinomainen isä.
Lisäksi hän on huomaavainen, hauskannäköinen ja loistava laulaja.

Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
Mutta eikös se ole niin että kauneus (tai tässä tapauksessa komeus) on katsojan silmissä. Mistäs sinä tiedät, miten muut näkevät sun miehesi. Joo tiedän että tähän tulee vastaus että muutkin ovat kehuneet sun miestäsi komeaksi, mutta se ei muuta sitä, että ne sun mielestä nössykät voi olla omien vaimojensa mielestä maailman komeimpia ja parhaita, ja niinhän sen kuuluu ollakin.

t. maailman ihanimman miehen vaimo :)
 
Pähkinänkuoressa: Mun paras ystävä, rakastaja ja kumppani, maailman paras isä meidän lapsille. Luv juu hani :heart: [/quote]

Pakko peesata Chalaa...tässä mun mies kanssa lyhyesti..Onkohan meillä sitten sama mies =)

 
Rakastan häntä koska hän
- rakastaa mua vaikka olenkin tällainen
- hän on mahtava iskä
- selkärankainen tekee kaikkensa, että meillä olisi perheenä kaikki mahdollisimman hyvin
- on romanttinen
- laulaa niiiin hyvin
- on pitkä ja komea
- luotettava
- niin ..ja meillä sama usko Jumalaan :heart:
- ja vielä tuli mieleen sama kökkö huumorintaju, nauretaan paljon itsellemme ja toisillemme
 
Miehessäni on paljon hyvää, ihania ominaisuuksia, joiden vuoksi häntä rakastan. :heart:
Mutta en osaa tai ehken tahdo niitä listata tähän. Olen viimeaikoina ajatellut, että ehkä se rakkaus (käsite, jonka määritteleminen ei ehkä ole se helpoin) onkin sitä, että rakastaa toista, siitä huolimatta millainen hän on. :xmas:
Oikeastaan olen ajatellut tätä asiaa, oikeastaan siksi, että mietin, että mieheni täytyy oikeasti rakastaa minua- koska on kanssani- vaikka viimeaikoina en ole ollut erityisemmin rakastettava.
Ja ne hyvät asiat (luonteenpiirteet, tavat, omianisuudet) joita minulla on ovat olleet aika uinuvia.


juu ja taas asian vierestä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Miehessäni on paljon hyvää, ihania ominaisuuksia, joiden vuoksi häntä rakastan. :heart:
Mutta en osaa tai ehken tahdo niitä listata tähän. Olen viimeaikoina ajatellut, että ehkä se rakkaus (käsite, jonka määritteleminen ei ehkä ole se helpoin) onkin sitä, että rakastaa toista, siitä huolimatta millainen hän on. :xmas:
Oikeastaan olen ajatellut tätä asiaa, oikeastaan siksi, että mietin, että mieheni täytyy oikeasti rakastaa minua- koska on kanssani- vaikka viimeaikoina en ole ollut erityisemmin rakastettava.
Ja ne hyvät asiat (luonteenpiirteet, tavat, omianisuudet) joita minulla on ovat olleet aika uinuvia.


juu ja taas asian vierestä :ashamed:
Niin totta tuo jonka mustasit! :flower:
Tuossa jotka laitoin ranskalaisilla viivoilla on vaan osa sillä se rakkaus toiseen ihmiseen on niin iso ja laaja juttu ja koostuu pienistä ja isoista asioista.
 
Ottaa perheen aina ensin huomioon.
Rakastaa minua sellaisena kuin olen.
Lasten kanssa loistava ja reilu ja johdonmukainen.
Näköäkin on :whistle: taidoista puhumattakaan ;)

Hänen kanssaan on ollut hyvä olla ja elää. Alamäetkin on muuttuneet ylämäiksi ja vaikeuksia voitettu.
 

Yhteistyössä