Onko teiltä keltään puuttunut osia huonekaluista joita olette ostaneet Ikeasta?

Meillä on kyllä aina niin huonoa tuuria. Kesällä tilattin kasvihuone(ei kylläkään ikeasta) niin siitä puutu vaikka mitä osia. Nyt ostettiin(siskon haki ja veli kuljetti) yks ikean iso lipasto niin siitä puuttuu kolme osaa. Laatikoiden sivu "laudat" tympäsee kun aina kun tilaa jotain jostain niin aina puuttuu osia...ennen näitä kahta ostostakin on käynyt samalla tavalla. Kaippa ne lähettää ne puuttuvat osat. Meiltä ko ikeaan matkaa(josta siis ostettu) joku noin 400km..lähimpäänkin ikeaan noin 300km
 
öhöhm
onko se hakija siis hakenut ne ikeasta ja ottanut varmasti kaikki paketit mukaan, sillä nehän on usein niitä monipakkauksia, just siksi koska niitä on eri sävyisinä jne.
 
"maisku"
No, mulla on asunto täynnä Ikean tavaraa ja vain yhdessä vaatekaapin rungossa oli mahdollisesti vikaa kun murtui kootessa tai sitten me vaan tehtiin jotain väärin. Kaikki hoitui kyllä hienosti Ikean kanssa, nopeasti vaihtoivat uuteen ilman syyttelyjä.
Mistään muusta huonekalukaupasta mulla ei sen sijaan enää mitään hyvää sanottavaa olekaan, siksi kaikki onkin ostettu Ikeasta nyt. Sohvan toimitusta odottelen, 17.1. on ilmoitettu päivä ja soittivat jo kellonaikaa muutama päivä sitten. Muualla olisin saanu soitella vielä viikkojen jälkeen perään.
 
Heh. Onko joku ostanut Ikeasta joskus jotain huonekaluja, joissa ei olisi ollut jotain vikaa? :D
Oon montakin. Vain yhdestä nojatuolista puuttui yksi puu ja lipastosta reikä :)
Keittiökaappeihinkin oli runsain määrin kaikkia nippeleitä.
Muista lafkoista niitä romuja oon löytänyt. Mm. Sotkasta ostin naulakon joka ei pysy pystyssä ja tiputtaa vaatteet alas. Oli eri värinenkin kuin laatikossa sanottiin :D
Nyt ostan enää antiikkia. Kunnon puuta sen olla pitää. Voi aina liimata takas kokoon jos liimat menee vanhaksi.
 
ei ikeaan
Tää on tosi tarina: mies meni Ikeaan kun puuttui osia ostoksestaan. Myyjä oli sitten ottanut hyllystä uuden paketin ja antanut sieltä nippelit ja nappelit. Paketti kiinni ja takasi hyllyyn :) ...mitenköhän seuraavalle ostajalle kävi - oiskohan puuttunut taas nippelit ja nappelit...
 
56gtrv
Joskus aikoja sitten on puuttunut joku osa, mutta nyt ei ole tainnut moneen vuoteen mitään puuttua. Aika paljon ollaan osteltu. Vaikka mitä muita vikoja on kyllä ollut niiden tuotteissa, ja ollaan paljon jouduttu palauttamaan... esim. kodin tekstiileissä paljon tikkausvirheitä sun muita... paketeissa rikkinäisiä astioita yms...
 
"vieras"
Ite ostin Ikeasta työtuolin jonka kaasujousi ilmeni vialliseksi. Ei pysynyt ylhäällä. Ikean suorittamissa tutkimuksissa jousesta ei löytynyt vikaa, eivätkä korvanneet mitään. Pitäköön heikkolaatuiset huonekalunsa. Minua ei huijata kuin kerran.
 
rtty
Ei Ikeasta, mutta Sotkasta. Lipastosta puuttui yli puolet ruuveista ym pikkuosista, kiva oli huomata siinä vaihessa kun 15-laatikkoinen lipasto oli puoliksi koottuna olkkarissa.... Puuttuvia osia odotettiin parisen viikkoa, kiva oli se lautakasa keskellä kämppää... Nimenomaan lautoja, kun ei ollut mikään pilipalilipasto. Oli vielä sellasia osia ettei rautakaupasta löytynyt korvaavia. Seuraavan kerran kyllä lasken ennen kokoamista että on kaikki osat tallella. Mitään hyvitystä ei tietenkään saatu, mut osien tuloon tuli vauhtia kun uhkaisin kipata liikkeeseen ne palaset :)
 
"vieras"
Parissa osassa on ollut vikaa maalipinnassa. Otin yhteyttä sähköpostilla ja sain ohjeet viallisten osien palautukseen postitse maksutta. Uudet osat tulivat postipakettina. Olen aika paljon Ikeassa asioinut ja yllättävän vähän on ollut reklamoitavaa.
 

Yhteistyössä