Hakutulokset

1. Ä

Auttakaa, mikä kappale????????

Oisko Juha Tapion Kaksi puuta? En oo kyllä varma, en oo kuunnellu sanoja niin tarkkaan. Tota kappaletta siellä ainakin nyt paljon soitellaan =)
  2. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Mutzille ja Oceanolle vauvaonnittelut täältäkin!! :hug: :flower:
  3. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Tuplaonnea Vispilälle :flower: :heart: :hug: Niin Mutzi on "hukassa" ja Ädääkin kaipailen... Vai onko multa menny jotain ohi... Oma olo on liiankin hyvä, taidan liittyä siman ja munkkien nauttijoitten seuraan =) ! Äitimami & Piiperö 37+2
  4. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Onpas vaikee toi Vispilän nikki =)
  5. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

:wave: Huomenta! Visblp : Onnea matkaan sulle! :flower: Voimia & tsemppiä! Itellä olo on ihan ok, vähän liiankin! Lääkäri meinas neuvolassa, ettei vauva enää neljää viikkoo masussa mukana kulje, mut itteä kyllä vähän epäilyttää toi kommentti. Kattellaan! Toisilla sitä jo pieni ihminen...
  6. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Onnittelut Hopeapajulle vauvasta :flower: :flower:
  7. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Onnea ekalle huhtimasulle! Voikaa hyvin ja toivottavasti pääsettre pian kotiin! :hug: :heart: :flower: Perässä tullaan, hitaasti, mutta varmasti, niinkun muutkin! Äitimami & Piiperö 33+2
  8. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Mutzille iso :hug: ! Onnea matkaan sinne osastolle! Voikaa vaavin kanssa oikein hyvin! :hug: :hug:
  9. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Tervehdys kaikille masulle piiittkästä aikaa! Myönnän, oon ollu tosi saamaton kirjottamaan tänne, mut innokkaasti oon teidän muiden juttuja lueskellu! Mulla la muuttu kauan sitten huhtikuun 20. päivästä huhtikuun 22. päivään. Oon voinu yllättävän hyvin koko raskauden ajan paitsi nyt harmia...
  10. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Terve taas tänne! Ihania masuja teillä!! Tiistaina ois ka lääkärineuvola, sydänäänten kuuntelua odotan innolla. Vointi on oll hyvä jo jonkin aikaa, onneks! Käytiin äsken naapurissa viikon ikästä poikavauvaa kattomassa, kyllä hän oli ihanan sulonen. Oispa jo huhtikuu... Aikasemmat synnytykset on...
  11. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Heips kaikki huhtimasut! :hug: Tinnille. Samaa sanon kuin muutkin mammat, että mullakaan ei aikasemmista muksuista oo vielä tossa vaiheessa kuultu sydänääniä. Pidä lippu korkeella ja ajattele positiivisesti, kyllä kaikki on hyvin. Ja Orapihlajalle tervetuloa mukaan! Terkkuja np-ultrasta...
  12. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Morjens kaikki masut! Oon ollu NIIN laiska kirjottamaan, mut nyt päätin ryhdistäytyä. Joka päivä käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia. Iiiiso :hug: kaikille pinosta pudonneille ja onnea jatkoon :hug: . Onnittelut myös tuplien odottajille!! Täällä paha olo on onneks hellittäny otettaan...
  13. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Huomenta kaikille masuille :flower: ! Täällä tajuton väsymys jatkuu ja nyt etova olo on astunut mukaan kuvioihin. Muutama päivä on menny ihan voivotellessa omaa huonoa oloa. Välillä viluttaa, välillä on kuuma, flunssakin iski pari päivää sitten. Että kyllä elämä on ihanaa!! =) Välillä...
  14. Ä

vuosikerta -68

Huomenta! Täällä ois pojat -93 ja -94 ja tyttö -05. Huhtikuun loppupuolella odotellaan neljättä syntyväksi, jos kaikki menee hyvin.
  15. Ä

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

TAHTOO KANS TÄHÄN PINOON!!!! Jep, eli nyt uskallan jo kirjotella, kun aamulla neuvolatäti näytti plussaa testissä ja onnitteli. Laskettu aika olis tädin mukaan 20.4. Katotaan nyt, mihin suuntaan se muuttuu myöhemmin. Mulla on v.93 ja 94 syntyneet pojat ja v.05 syntynyt ihana pieni prinsessa ja...
  16. Ä

Uusi koti, mitä tuliaisiksi?

Huomenta! Kiitti tooosi paljon näistä ideoista, kyllä pitäis jotain sopivaa löytyä. Noi taimet ja siemenpussit on aikas hyviä juttuja, kun he on pihaa siellä kuulemma apinan raivolla laittanu. Munanleikkuri :D ... Mut siis kiitos kaikille!!! :hug:
  17. Ä

Uusi koti, mitä tuliaisiksi?

Ystäväpariskunta on just muuttanu uuteen kotiin ja ollaan menossa heille kyläilemään. Onko vinkkejä viemisiksi? Mitä ootte itte saanu, muistuuko jotain mieleen? Meille tuotiin taannoin leipää ja suolaa, eikös se oo joku "perinteinen" juttu?
  18. Ä

Kummilasten lahjoista/muistamisesta

Miten pitkään ootte ostanu kummilapsillenne lahjoja synttärinä, jouluna ym.? Oon itte täs miettiny, kun vanhin kummilapsista täyttää jo 16v.,että jättäsin lahjan jo ostamatta ja muistaisin muuten synttäripäivänä. Sitten, kun menee esim. naimisiin, muistaisin taas lahjalla.
  19. Ä

Prinsessakakku

Miljoonat kiitokset Jaanuskalle!!! Eiköhän kakku noilla ohjeilla valmistu suurempia hermoilematta! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
  20. Ä

Prinsessakakku

Kävin jo tuolla Mitäs nyt-osastolla prinsessakakun ohjetta kyselemässä ja sieltä vinkattiin tänne. Elikkäs onko joku mestari prinsessakakun tekemisessä? Ohjetta kaipailen, netistä muutaman jo löysinkin, mutta jos jollakulla ois vielä lisävalaistusta asiaan, niin oisin tosi kiitollinen. Tytön 1v...

Yhteistyössä