TAHTOO KANS TÄHÄN PINOON!!!!
Jep, eli nyt uskallan jo kirjotella, kun aamulla neuvolatäti näytti plussaa testissä ja onnitteli. Laskettu aika olis tädin mukaan 20.4. Katotaan nyt, mihin suuntaan se muuttuu myöhemmin.
Mulla on v.93 ja 94 syntyneet pojat ja v.05 syntynyt ihana pieni prinsessa ja nyt siis neljäs vaavi tulossa. Ja synnärinä SatKs.
Kävin äsken äidille kertomassa uutiset ja se meinas pyörtyä ja pudota jakkaralta, ei ees onnitellu. No eipä oo muistakaan lapsista vauvauutisia kerrottaessa riemusta kiljunu, mut myöhemmin on kyllä ollu tyttärenlapsista niin onnellinen, kun voi olla. Mies sano, et mummua jännittää
, tiedä häntä sitten. Pojille ja toiselle mummulle ja papalle kerron illalla. Muut saa odottaa uutista vielä tovin.
Mulla oli viikko sitten päänsärkyä, huimausta ja aavistuksen pahaa oloa. Väsymyskin vaivaa välillä, mut ei ihan kamalasti. Nyt on ollu taas ihan hyvä olo, paitsi, et itku on tosi herkässä. Eilenkin pojat soitteli, toinen pianolla, toinen kitaralla Onneni on olla Herraa lähellä ja minä parkumaan keittiöön. Se oli vaan jotenkin niin koskettavan kaunista! En muista, että aikasemmissa raskauksissa oisin ollu tämmönen itkupilli.
Tulipa löpistyä. Onnea kaikille huhtikuun masuille ja onnea ja iloa odotukseen!
:flower: :hug:
Terkuin, Äitimami ja Piiperö 5+3 (omien laskujen mukaan)