Hakutulokset

1. M

Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Mun kirjottelut tänne on jääny ihan totaalisesti sitä myötä kun jäin pois töistä jo kesäkuun puolessa välissä ja raskaus olikin supisteluiden takia aika vaikea. Nyt olen vain kännykällä käyttänyt nettiä ja seuraillut kyllä kaikkien teidän kuulumisia, mutta tosiaan...
  2. M

Voi paljon onnea Nipelle pikkuisista, jotka eivät sitten malttaneet pysyä masussa pidempään :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pienet kasvavat kovaa vauhtia, jotta kotiinkin pääsevät! Seuraavat viikot tulevat varmasti olemaan rankkoja, oikein paljon voimia! Tulehan premmalla ajalla...
  3. M

Susirouva päädyttiin vaunuissa Bugaboo Cameleoneihin, jotka tuntuu vastaavan meidän tarpeita parhaiten. Mulla oli vaatimuksena kääntyvät etupyörät, joihin saa tarvittaessa vaihdettua järeämmät talvirenkaat. Tilasin myös tällasen: Ergonominen Tula Kantoreppu | ipanainen ja posti toi sen jokin...
  4. M

Onnea Rödluvan ihanista ultrakuulumisista ja valtaisan etapin saavuttamisesta! Musta ainakin tuntuu, että np-ultran jälkeen aikakin kului paljon nopeammin, kun ei tarvinnut koko ajan hermoilla että onko kaikki hyvin! Jypy olet jo huisin pitkällä, kiva kuulla kuulumisia pitkästä aikaa, vaikka...
  5. M

Voi onnea tuhatmiljoonaa kertaa Dreamer!!! En oikein osaa sanoin kuvailla kuinka iloinen olen teidän puolesta! Nyt voit sitten toden teolla huokaista ja nauttia loppuraskaudesta ja siitä ihanasta onnesta, joka teille on suotu :heart: Uskoisin, että ei tarvitse montaa kertaa miettiä oliko päätös...
  6. M

LadyBlue mulle ei ole neuvolassa mainittu mitään aurinkorasvan käytöstä, mutta olen lukenut että nimenomaan fysikaalista suojaa pitäisi käyttää. Ostin reissuun mukaan apteekista pienille lapsille tarkoitettua ainoastaan fysikaalisella suojalla varustettua rasvaa, mutta 25 suojakerroin ei...
  7. M

Terveiset Kreikanmaalta, josta juuri palauduin lomailemasta! Olen täältä seuraillut kyllä kaikkien kuulumisia, erityisesti Dreamerin tilanne on ollut ajatuksissa. Onneksi kaikki näyttää kuitenkin niin hyvältä kuin vain mahdollista! Voimia huomisen odotukseen, joka toivottavasti palkitaan...
  8. M

Voi, onnea Susirouva ihanista ultrakuulumisista ja pienestä tytöstä :heart: On se vaan niin helpottavaa saada tietää, että kaikki on kunnossa! Se olikin nyt viimeinen rutiiniultra, eikö ole hurjaa - vastahan me plussattiin!? Tällä kertaa minä tulen yhden päivän perässä ja ilokseni voin kertoa...
  9. M

Ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia, onnea Rödluvan :heart: Nyt tosiaan voit huokaista ja rauhassa, nauttien raskaanaolosta, odotella sitä seuraavaa virstanpylvästä :) Täällä kohtalaisen rauhallinen päivä supistusten osalta, kotona touhutessa ja kauppareissulla (autolla ajoin ihan kaupan eteen...
  10. M

Susirouva tottahan sitä saa kysyä! Alkuun en tunnistanu supistuksiksi, tuli sellanen epämiellyttävä ja kiristävä tunne alavatsalle lähinnä pyöräillessä. Sitten niitä alko tulla portaita noustessa, kävellessä ja nyt jo ihan paikoillaan ollessa. Osa on ihan kivuttomia, tuntuu vaan jännältä ja kun...
  11. M

PS. joku taisi mainita tapaamisesta, pk-seudulta meitä taitaa olla aika monta? Ilmojen lämmetessä esim. Piknik voisi olla kiva :)
  12. M

Heräilen vähitellen täältä hiljaiselosta, mulla on ollut nyt muutaman viikon opiskelija töissä, niin en oo oikein viittiny roikkua täällä Kaksplussalla, kun toinen on koko ajan siinä vieressä :D Junamatkalla on kyllä pikaisesti lukenut muiden kuulumiset kännykällä! Tervetuloa kaikille uusille...
  13. M

Mangu76 kommentoin nopeesti tohon vakuutuasiaan, itse mietin pitkään että kannattaako ja ollaanko valmiita laittamaan suuret summat rahaa "varmuuden vuoksi" siihen varausmaksuun. Kyselin asiaa tuttavilta, joilla lapsia. Osa on hankkinut vakuutuksen ja olleet tosi tyytyväisiä, vaikka eivät olisi...
  14. M

Onnea Kebri82, Lotte10, Tuttava ja Uskoa täynnäaivan ihanista ultrakuulumisista :heart: Huh, onpas meitä jo paljon täällä, upeeta!! Samoin Mirdav onnea pienestä prinssistä ja Haaveilija82 täydellisestä pikku prinsessasta, ihanaa että kaikki oli hyvin!! Itse en vielä osaa kuvitella miltä...
  15. M

Ihanaa Rödluvan saada sutkin tälle puolelle! Joo ja mäkin olen kyllä edelleen käynyt siellä hoitopuolella urkkimassa kaikkien teidän kuulumisia, joten osasin sua jo odotella tänne =) Onnea vielä superpaljon!! Tosi aikasessa vaiheessa sait sen plussankin, että hyvältä näyttää (vaikka olikin...
  16. M

Hurja kokemus teillä LadyBlue! Onneksi pikkuisella oli lopulta kaikki niin kuin pitääkin! Taas huomaa, miten paljon ylimääräistä harmia kokemattomuus voi aiheuttaa. Ehkä me odottavat äidit ollaan vielä sieltä herkimmästä päästä :) Tökeröä kuitenkin lääkäriltä, ettei mitenkään selitellyt tai...
  17. M

Voi ONNEA Jypy ihanista uutisista :heart: On varmasti huojentavaa saada varmistus, että kaikki on hyvin! Mitenhän ne viikot sais kulumaan, että itsekin pääsis noin pitkälle :) Pääsiäisloma meni mökkeillessä ja oli kyllä aivan ihanaa ja rentouttavaa! Nyt sitten pitäis odotella toukokuun...
  18. M

Mun piti Jenksula oikein käydä tarkistamassa tuolta toiselta puolelta, että kuinka monta alkiota sulle siirrettiin, kun kuulosti niin huimalta luvulta tuo 7708! Ja kaksihan sinne laitettiin köllimään, eikö!? Ties vaikka olis molemmat kyydissä :) Mulla oli nimittäin 5+0 hcg vähän reilu 3000 ja...
  19. M

Voi ei Jypy, olipas harmillinen tilanne! Olen kuitenkin melko varma, että kokematon kätilö ei nimenomaan kokemattomuutensa vuoksi osannut ihan yhtä paljon kertoa (varmaan kaikki energia meni keskittymiseen, kun on uusi ja jännittävä asia vastuulla)! Ja siitä aortan kaaresta, kokenut kätilö olisi...
  20. M

Tervetuloa mukaan Tunafish-78 ja tosi paljon onnea pikkuisen sykkeen näkemisestä, se on kuitenkin suuri etappi tällä "matkalla"! Ja sitä myötä myös riski keskenmenolle ropisi alaspäin ja lisäksi monen monta syytä lapsettomuudelle tuli poissuljettua! Mutta tiedän, ettei sekään saa mieltä täysin...

Yhteistyössä