Hakutulokset

1. M

Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

Aretha voi ei, en voi uskoa tätä :hug: Olen niin pahoillani, voimia myös teille! Nyt on vähän liikaa surua mahtunut lyhyen ajan sisällä tähän ketjuun :( Onneksi pääsette kuitenkin irrottautumaan edes vähän loman ajaksi! Susirouva piti jo aiemmin sanoa, että nyt sinä puolestaan valoit minuun...
  2. M

Mitkään sanat eivät riitä valoa, olen niin pahoillani. Toivon sydämeni pohjasta teille voimia tästä selviytymiseen. Elämä on todellakin epäreilua. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Ennemmin tai myöhemmin. Mielummin ennemmin, muista että teillä ON toivoa.
  3. M

Aretha toivotaan että teilläkin näkyy jo syke, se on kai aika yksilöllistä ja lähinnä kai painotetaan sitä, että se on ihan normaalia vaikka näin alkuvaiheessa ei vielä näkyisikään! Ja neuvolasta sen verran että me itseasiassa käytiin jo tällä viikolla eka neuvolassa, soitin nimittäin sinne jo...
  4. M

Tervetuloa mukaan Hautomo76, Ronja R ja Aretha!! Kahden jälkimmäisen kanssa päästäänkin piinailemaan tällä puolella ihan samoissa aikatauluissa, mullakin oli punktio 16.1 ja siirto 18.1. :) Dreamer74 mulla on myös ruokahalu kadonnut viime lauantaista lähtien. Ei oo millään lailla paha olo...
  5. M

Tervetuloa mukaan Sartsa00! Ja onnea plussasta :heart: Täällä on vähän epätoivoinen olo, mun vähätkin oireet on hävinny eilisestä alkaen ihan tyystin. Tähän asti on koko ajan ollut sellasta pientä alavatsakipua, nyt se on hävinnyt, samoin jatkuva nälkä, vessassa ravaaminen, nenän tukkoisuus...
  6. M

Wohoo, tuplaonnea Dreamer74 :heart: :heart: Toivottavasti molemmat pienet nyt pysyisivät mukana :) Sun miehellä on vielä onneksi ihan hyvin aikaa sulatella sitä uutista :laugh: Tervetuloa mukaan Mangu76!! Ja yhdyn täysin tohon, että kaikki jotka tänne puolelle palstalle ilmestyy, pistää...
  7. M

Voi Jypy ONNEA ONNEA ONNEA, olen niiin onnellinen puolestasi!! Tuli ihan kyyneleet silmiin! Voi että! Ihan nopeesti piti tulla kännykällä kommentoimaan :)
  8. M

Aika huima nousu sulla Dreamer74 tossa hcg:ssä! Eikös sen pitäs "vaan" tuplaantua joka toinen päivä? Ton perusteella vois kyllä ajatella että siellä olis kuin oliskin ne tuplat :heart: Mutta eihän sitä voi toki tietää ennenku ultrassa ja kai se on aika yksilöllistä muutenki se hcg:n nousu. Mutta...
  9. M

Albus älä huoli, mä nyt panikoin vähän joka asiasta :) Sitä paitsi parempi vähentää sitä kahvin juomista jo nyt alkuvaiheessa ettei ainakaan sitten tarvitse syyttää itseään jos nyt jotain menisikin pieleen.. Ja onnea hyvin nousseista viikoista :) Minäkin lopetin testailun siihen...
  10. M

Inseminaatio 2012

Luru-73 käy täällä :) Meille ensimmäinen IVF:n tuoresiirto (neljän tulosettoman inssin jälkeen) toi plussan, joka tosin on vielä ihan ihan alussa. En nyt oo ihan paras ihminen kertomaan niistä kiinnittymistuntemuksista, mutta itse tunsin jotain nippailua alavatsassa kohdun seudulla yksi aamuyö...

Yhteistyössä