Moikka.
Kyllä täälä edelleen käy lukemassa,vaikka tästä pinosta olen poistunut -09. Tulin siis toisesta insistä raskaaksi. Se tehtiin 27.11.2009. Muistan sen hyvin ku samana iltana oli firman pikkujoulut,ja vedin ihan hirveet tumut,ku masensi koko inssi ja hoidot niin lujaa.
Tein plussatestin pp13,kun halusin lopettaa ne ällöt luget,kun oli vielä hiivakin tullut. Toki se hiiva sit jatkui kroonisena koko raskauden ajan tuon tuosta. Mutta mitään oireita ei ollu muutaku et mensut ei alkanukkaan,testi näytti plussaa. Ja kerran kiinnittymisen aikaan tai varmaan vähä jälkeen, kun nostin töissä sermin yli Dymo-kirjoittimen naapurikaverille,niin vihlas melko kovasti. Mutta se meni muutamassa sekunnissa ohi.
Tästä raskaudesta syntyi Elokuussa-10 Prinsessa. Joka kovasti porskuttelee 1,5vuoden ikää ja alkavaa uhmaa kohti.
P.S En ollut ylipainoinen,mutta tukevhko kun hoidot alkoivat 2,5vuoden yrittämisen jälkeen. Samalla aloitin tämän kauhean meidahuomion saaneen karppauksen ja siitä 8vko. olin raskaana. 6kg kevyempänä ja sitä olen noudattanut tähän päivään saakka,enkä vaihtaisi pois.. Raskauden aikana tuli 12kg lisää,minkä jälkeen palasin ruokavalioon.