Hakutulokset

  1. J

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    SunFlower: Harmin paikka :( Plussaonnea seuraavalle kierrolle! tirlittan: Mun gyne sano että ne clear bluen testit pitäs lailla kieltää, kun antavat välillä vääriä tuloksia viikoissa...Ite osasin kyllä epäillä että joku oli pielessä kun ne viikot ei ollu viikon aikana noussu, et olin vaan...
  2. J

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Huomenta! :) Mä oon kanssa miettiny tota greippimehua, joskus aikoinaan ku oli viimeks yritys päällä sitä join ja kaikista kikoista raskautumiseen tuli ku uskonto mulle... Jotenki en tahtois että palaan siihen taas että raskautuminen on ainoo ajatus mun päässä. Kuitenkin se eka ultralekuri...
  3. J

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Huomenta! Siirryn tänne tuolta kesäkuun pinosta, meidän pikkuinen ei pysynytkään kyydissä kuin pienen hetken...Nyt vaan yritys jatkuu kunnes se palkitaan, eli liittyisin seuraanne mikäli se sallitaan :) Eli siis Jackie_d, ikää 26vuotta, 3yk, kp 3/30 ja meidän ensimmäinen haaveissa...
  4. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    meadow: Halaus ja rutistus, voisin sanoa että tiedän melkein miltä susta tuntuu... Kiitän kaikkia tsempistä todella paljon (varsinkin Santtu!) mutta seuraava paikkani taitaa olla kuumeilijoiden ketjussa, vielä voisin kuitenkin oman tarinani jakaa... Käytiin siis tänään yksityisellä...
  5. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Huomenta! Mulla hajoo pää tähän vatvomiseen...Eilen illalla tein "itseäni helpottaakseni" apteekin raskaustestin ja kappas kappas, siihen tuli vain ajatus viivasta. Tästä säikähtäneenä tein aamulla clearbluen digitaalisen ja viikot ei ole lisääntynyt sitten viime testauksen, joten pelko...
  6. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Ihanaa, tänne oli ilmestynyt ensimmäiset ultrakuvat! PilliPöllölle ja Pöhinälle suuret onnittelut upeista uutisista! :) Täällä tänään tuli ensimmäiset vuodot ja itku pääs töissä :'( Nyt pelottaa aivan järisyttävän paljon, vaikka kyseessä onkin vielä suht pientä tuhrua. Uneton yö siis...
  7. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Me ollaan kerrottu mun vanhemmille, ja parille kaverille. Ite aattelin että kerron töissä (oon päiväkodissa) ku ollaan tiivis työyhteisö ja jos kaikki ei ookkaan kunnossa ni tiiän et työtoverit tukee ja auttaa arjessa jaksamisessa. Jotenki se tuntuu luonnolliseltaki ku ollaan yhes kuitenki se 8...
  8. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    DingeLiDong Paljon kiitoksia listan päivityksestä, tuli ihan pörrönen fiilis ku oma nimi keikku mukana :) Pillipöllö Inhottavaa ku toiset ihmiset menee kertomaan asioista jotka ei oo niiden kerrottavia, toivottavasti tää yksi ihminen tajuaa tehneensä väärin, vaikka asiaa ei enää voikkaan...
  9. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Riesa Raskaustestin aattelin hakee joo :) Emmä usko et km on kyseessä ku vuoto oli kuitenkin niin vähäistä ja se tuli vaan sen seksin jälkeen. Tulee ittelle vaa semmonen rauhallisempi olo ku näkee ne kaks viivaa siinä testissä. :whistle: Tosiaan kaks edellistä on ollu niitä kaupan testejä joissa...
  10. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    mammuzki: Toivottavasti pienokainen pysyy kyydissä, paljon jaksamisia ja tarrasukkia! :hug: Meillä tuli kanssa eilen verta, tosin seksin jälkeen. Säikähdettiin molemmat miehen kanssa tosi paljon, ja laitoin yöks siteenkin. Aamulla oli vähän helpottuneempi olo ku lisää verta ei ollu tullu...
  11. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Musta se on ihanaa lukea et en oo ainut joka on tehnyt urakalla testejä! Mies ja tuttava piiri jotka tietää plussasta ihmettelee et miks se yks testi ei riitä. Ihanaa vertaistukea, kerrassaan korvaamatonta :) Ite tein ekan testin Clearblue digitalilla, kaks seuraavaa marketin testeillä. Eka...
  12. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Ihania uutisia DingeLiDong! :) Mullakin on eka neuvola vasta 2,5 viikon päästä (silloin olis kasassa 7+2) ja jotenki se tuntuu olevan ikuisuuden päässä, malttamattomana ku ei haluis odottaa.. :rolleyes: Täti siellä puhelimessa oli kyllä tosi mukava, onnitteli ja kyseli vointeja, hyvä ettei...
  13. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Moikka kaikille :) Saikkupäivän ratoksi kahlasin ketjun läpi ja pienen mietinnän (Sekä tuttavan rohkaisun ;) ) jälkeen uskallaudun itsekkin liittyä iloiseen seuraanne :) Menin juuri äskettäin mieheni kanssa naimisiin ja lahjaksi saimme plussan pari päivää myöhemmin. Nyt viikkoja kasassa...

Yhteistyössä