Hakutulokset

  1. ViciousDream

    G:onko sinulla perskärpäsiä?

    Niitä, jotka raapustavat vihkoihinsa mitä olet sanonut ja ilmaantuvat ketjuihin ah niin ovelina sekä nokkelina kommentoimaan? Niitä, jotka takuuvarmasti tietävät sinun asiasi paremmin jopa kuin sinä itse? Kuinka monella näitä pikkulemmikkejä on? :D :wave: :xmas:
  2. ViciousDream

    Auttaisiko joku mua ruotsissa?

    Mitä tarkoittaa samkommun? Ruotsista kirjotin laudaturin mut ei pajoa lohduta kun siitä jo 4v aikaa :snotty: Sanakirjasta ei löytynyt
  3. ViciousDream

    Monenko perheessä vietetään Halloweenia?

    Meillä ehdottomasti. Järkätään tossa pihalla Halloweenpartyt ja mukulat saa kiertää ovelta ovelle. Odottavat jo innolla pukeutumista. Toisen meikkaan noidaksi mustalla huulipunalla ja hatulla sekä viitalla. Toinen saa olla joko kummitus tai sitten laittaa jonkun kaamean naamarin päälleen.
  4. ViciousDream

    Kallupintynkää: millaiset synttärit olette järjestäneet 5-vuotiaalle?

    Varasin Mannerheimin lastensuojeluliitolta prinsessa-prinssi teemaiset synttärit. Tuntuu, että kaikissa muissa teemasynttäreissä lapset on jo käyneet. Miten teillä muilla? Oli pakko varata tila, koska meille ei mahdu 12 lasta millään vaikka kuinka tunkis. :snotty:
  5. ViciousDream

    Täytyy sanoa, että nostan hattua monen lapsen äideille.

    Pari tuttua odottaa viidettä lastaan. Vanhin lapsista molemmilla 7v. Hienosti jaksavat hoitaa lapsensa, viedä harrastuksiin, kerhoihin..lapset aina siistejä ja hyvinkäyttäytyviä. Äidit jaksavat laittaa ruokaa itse joka päivä, tinkivät aina omista menoistaan ja mukavuudestaan lasten tähden...
  6. ViciousDream

    Nam, hyvää tuo saarioisten uusi pitsa!

    Tomaatti-Mozzarella. Sopii näin kasvissyöjällekin. Kannattaa maistaa, hieman tulista ehkä.
  7. ViciousDream

    Tulis jo sitä lunta!

    Lappiin luvataan ensi viikolla, että tulevat sateet osaksi lumena. Milloinkohan tänne etelään tulee :kieh:
  8. ViciousDream

    Kuinka monella täällä kaksi lasta ja enempää ei tule?

    Meillä. Ikäeroa 1v9kk. Tuli hoidettua vaippaikä kerralla ja pikkulapsivaihe. Nyt tuntuu jo lian hankalalta ruveta hankkimaan kolmatta, tulisi liikaa ikäeroa. Nyt on seuraa toisistaan ja kaksi lasta muutenkin hyvä määrä. Mahtuu autoon, on helppo matkustaa yms. on rahaa ja aikaa myös itselle.
  9. ViciousDream

    Mikä ikä vaikeinta aikaa? Vauvaikä, uhmaikä vai murrosikä? Kysymys tarkoitettu niille, joilla lapset jo vähän isompia tai joilla m

    Olen miettinyt, että onko vauva-aika vaikeinta kun on niin kiinni? Uhmaikä kun joutuu taistelemaan kaikesta vai murkkuikä kun mukulat menee kavereitten kanssa ja joutuu taas taistelmaan. Mitä sanotte?
  10. ViciousDream

    Kertoisiko valvoja, että millä perusteilla joutuu banniin?

    Niin, että kaikki näemme ne kriteerit. Voi sitten katsoa, että ovatko samanlaiset kaikille. Alussa olevassa ohjeistuksessa lukee, että joutuu banniin jos levittää jotakin törkeää materiaalia tms.
  11. ViciousDream

    Miksi tuo HERNETÄDIN ketju lukittiin?

    Ja miksi Jätkä käskit hänen rauhoittua kun moni muukin siellä meuhkasi. Niin no pitäähän kavereita tukea, vai?
  12. ViciousDream

    Meidän pihalla pihakirppis ja tarttisin apua hinnoitteluun..

    Myyn lasten vanhoja vaatteita pois. Joukossa muunmuassa reimatecin talvirukkaset, rasavilin rukkaset, Kivat hattu, Lassien haalari(kevät), paitoja, housuja..paljon voisi pyytää näistä? Rukkaset olleet yhden talven käytössä, haalari hyvässä kunnossa, Kivat hattu nukaton villamyssy..ajattelin...
  13. ViciousDream

    Milloin satoi lunta ekan kerran viime vuonna? Entä milloin oli ekan kerran pakkasia?

    Kertokaa myös paikkakunta =)
  14. ViciousDream

    Oli sitten 3v yksin pihalla.

    Asia ei mulle kuulu mitenkään, mutta ajattelin jakaa silti sen kanssanne. Kolmevuotiaan paikka ei ole yksin ulkona rivitaloalueella vaikka mukana olisikin 5v sisko. Kolmevuotiaan ei kuulu kiipeillä parimetrisen kiipeilytelineen päälle yksin ja olla ulkona tuntikausia ilman kunnon vahtimista...
  15. ViciousDream

    G: montako tuntia tai minuuttia päivässä vietät palstalla?

    Itellä ei tule paljoa oltua. Illalla aukaisen yleensä koneen siinä 9 tai 10 aikaan ja luen hetken mitä tapahtuu täällä. Joskus vapaapäivänä piipahdan täällä päivällä. Ehkä puoli tuntia päivässä olen palstalla. En kyllä edes ehtis enempää, tänäänkin lähdin kotoa kello 07.00, toin tavarat kotiin...
  16. ViciousDream

    Parempi pukea lasta liikaa kuin liian vähän..

    Nyt ilma viilenee todella nopeeta iltaisin. Kauhistuttaa kun naaopurin lapset juoksevat yhä sandaaleissa ilman sukkia ja ohuen ohuissa verskoissa, joiden alla ei mitään. Maa on jo todella kylmä ja kostea, meneehän sellainen kosteus verskojen läpi, ainakin jos alla ei mitään. Ja pipot on hyvä mun...
  17. ViciousDream

    Miten usein käytte baarissa?

    Me miehen kanssa varmaan kerran kahdessa kuukaudessa, muutoin käymme kyllä kerran kuussa yhdessä syömässä, kavereiden luona iltaa istumassa kun lapset hoidossa. Itse käyn silloin tällöin kavereiden kanssa baarissa kun ukko kattoo lapsia, mies käy myös kavereiden kanssa ehkä kerran kuussa ja minä...
  18. ViciousDream

    Tietääkö kukaan paljonko nokialta saa palkkaa?

    Salon tehtaalta jos menee sinne töihin ilman koulutusta?
  19. ViciousDream

    Välittävätkö teidän lapset vaatteista?

    Usein kuulee sanottavan, että ei lapset ymmärrä vaatteiden päälle vielä pieninä. Meillä ainakin ymmärtää ja tuttavien lapsetkin ymmärtävät. Päiväkodissa kun olen ollut töissä niin sielläkin jonkun lapsen uudet vaatteet saivat tiettyä ihailua osakseen ja monet halusivat sitten samanlaisen...
  20. ViciousDream

    Mua ahistaa ne lapset, jotka jätetään yksin kotiin..

    tai ei ne lapset ahista vaan se kuinka pahalta niistä lapsisista tuntuu. Aina välillähän saa lukea lehdistä kuinka joku parivuotias on jätetty yksin kotiin.. |O Tuli mieleen asia kun tänään meidän 3v tyttö oli hetken pihalla yksin kun vein tavaroita sisälle. Ei ollut huomannut että menin ja...

Yhteistyössä