Kertoisiko valvoja, että millä perusteilla joutuu banniin?

jos rikkoo sääntöjä...
Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu. Älä omi muiden nimimerkkejä.
Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia.
Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia.
Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen.
 
ilmeisesti myös väittely ja inttäminen ja ketjun jatkaminen ja jatkaminen tuolla tapaa lukitsee jonkun ketjun (vaikka ketään ei bannatakaan? ) . Omien mielipiteiden perustelemista kymmenenteen kertaan ja toisen mielipiteiden torjumista niin moneen kertaan ei ilmeisesti siis sallita (mutta ei kai bannata kuitenkaan vai kuinka? )
 
hmm... Minkä takia tälläsiä nyt tarvii näin paljon pohtia, kun esim hernetädin bannien syytä tuskin tänne kukaan perustelee ellei hernetäti itse sitten joskus kun pääsee tänne kirjoittelemaan. Koskee varmasti muitakin jotka bannin on saaneet. Ettehän te kukaan kai tiedä mistä se banni oikeasti rapsahti?
 
A shadieeyah
Onko hernuli täti saanu bannin :eek: :whistle: :saint:

ja mitä tulee tohon perusteluun...ei mun mielestä modet oo tilivelvollisia muuta ku "ylemmälle taholle". Tossa kun selkeesti lukee säännöt joiden mukaan sitä bannia lauotaan niin jos ei niitä noudata niin that's it
 
gfdg
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
Alkuperäinen kirjoittaja ohjeissa lukee:
3. Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu.

Oisko tässä VOINUT olla syy Herneen banniin, kun en muutakaan keksi?
Hernetäti kirjoittaa aina mustana. en ikinä ainakaan ole tavannut häntä harmailemasta
mun mielestä on useemmin kun kerran vastaillut omiin ketjuihinsa harmaana eri nimimerkeillä...
 
Mulle tulee kyllä välillä mieleen, että onko modeilla kihahtanut jotenkin hattuun, kun tuntuu että käyttävät "valtaansa" vähän niin ja näin.Hernetädin bannaaminen ei mene jakeluun millään( jos se johtuu siitä yhdestä keskusteluketjusta ).Paljon on asiattomuuksiakin ollut palstalla, eikä ole bannattu.Nyt kun avasin suuni, niin saankohan bannin? :whistle:
 
Ottamatta kantaa kenenkään banneihin, oli ne aiheellisia tai ei, niin jaksan edelleenkin hämmästellä sitä, et tällaisella aikuisille tarkoitetulla palstalla edes tarvii (ja niitä todella tarvitaan ) olla modeja.
Kyllä jokaisen aikuisen PITÄISI tietää mikä on soveliasta ja mikä ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Ottamatta kantaa kenenkään banneihin, oli ne aiheellisia tai ei, niin jaksan edelleenkin hämmästellä sitä, et tällaisella aikuisille tarkoitetulla palstalla edes tarvii (ja niitä todella tarvitaan ) olla modeja.
Kyllä jokaisen aikuisen PITÄISI tietää mikä on soveliasta ja mikä ei.
Niin pitäisi, mutta sinä päivänä kun modeja ei enää tarvita netin keskustelupalstoilla on tapahtunut suuri ihme ihmisten käytöksessä. Aattele mitä siitä tulis jos täällä ei valvoisi kukaan? Vauvalla oli joskus sellanen meininki (ja taitaa olla vieläkin?) ja siellä törmäsi vähänväliä mm. pedofiilialoituksiin ym. sairaaseen tekstiin. Kuka ne täältä poistaisi jos ei modeja olisi?
Itsekin olen kritisoinut ja ihmetellyt modejen bannaustyyliä täällä joskus, mutta olen kyllä sitä mieltä ettei tätä palstaa kannattaisi ylläpitää ollenkaan jos modet otettais pois. Johan siinä menis kaksplus lehdeltäkin maine kun kaikki sekopäät laittelis linkkejä ja kuvia tänne vapaasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Ottamatta kantaa kenenkään banneihin, oli ne aiheellisia tai ei, niin jaksan edelleenkin hämmästellä sitä, et tällaisella aikuisille tarkoitetulla palstalla edes tarvii (ja niitä todella tarvitaan ) olla modeja.
Kyllä jokaisen aikuisen PITÄISI tietää mikä on soveliasta ja mikä ei.
Imagine all the people living life in peace
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
:D Ihana utopia. Hämmästelen minäkin nimittäin joskus. Kyllähän sitä tosiaan aikuisten pitäisi tietää, vaan todellisuus on monasti kovin erilainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Ottamatta kantaa kenenkään banneihin, oli ne aiheellisia tai ei, niin jaksan edelleenkin hämmästellä sitä, et tällaisella aikuisille tarkoitetulla palstalla edes tarvii (ja niitä todella tarvitaan ) olla modeja.
Kyllä jokaisen aikuisen PITÄISI tietää mikä on soveliasta ja mikä ei.
Imagine all the people living life in peace
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
:D Ihana utopia. Hämmästelen minäkin nimittäin joskus. Kyllähän sitä tosiaan aikuisten pitäisi tietää, vaan todellisuus on monasti kovin erilainen.
:D toi onkin mun yks lempibiisi :D

http://www.youtube.com/watch?v=jEOkxRLzBf0

Mut, jos samanlaista käyttäytymistä mitä täällä on, olis koulussa tai työpaikalla, oltais huutamassa rehtoria tai pomoa paikalle selvittelemään kiusaamista, täällä taas haukut saa modet, jotka yrittää pikkasen siisitiä pakkaa välillä :D

*tanssii kädet ylhäällä sytkäri palamassa" :saint:
 

Yhteistyössä