Hakutulokset

  1. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heippa. Kirjoittelin tänne viime tuolla ketjun alkupäässä aika aktiivisesti. Mä kuulun niihin, jotka ottivatkin varaslähdön ja yritys alkoi jo joulukuussa 2011. Meillä kävi niin onnekkaasti, että yllättäen nappasi heti ekasta yrityskierrosta...lopputulos köllöttelee nyt sylissä, tänään...
  2. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Huh...enpä ole piitkiiin aikoihin käynytkään täällä...tuolla fb.ssä tullut enemmän oltua Täällä siis kaikki hyvin. Huomenna täyttyy viikkoja 25. Mulle voi päivittää listaan Poikalulpauksen...ultra tosin oli jo kuukausi sitten, mutta en muistanut tänne sitä ilmoittaa :) Ostettiin asunto...
  3. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    hei pitkästä aikaa.... En ole muutamaan kuukauteen käynyt ollenkaan täällä kaksplussan puolella. Syyskuisten ryhmässä perustettiin rinnakkaisryhmä fb:hen ja siellä olen ollut vähän aktiivisempi. Täällä näköjään aika hiljaista, ja viimeiset pävityksetkin lähinnä ikäviä uutisia :( Omista...
  4. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Täällä ollaan nyt siinä pisteessä että mitkään vanhat, omat housut ei mahdu päälle. Tai jos mahtuu niin on kyllä tukala olo. Onneksi sain työkaverilta hänen vanhoja odotushousuja. Ne on niiin mukavia. Sain myös läjän vauvanvaatteita, lakanoita ja vaunut. Noi vaunut varsinkin oli ihan...
  5. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Heps taas---vähään aikaan en olekaan täällä käynyt. Ollaanko me New suurin piirtein siis samoilla viikoilla? Vai menitkö musta peräti ohi, kun mulla silloin ekassa ultrassa viikkoja oli kaksi laskettua vähemmän ja sulla yksi enemmän? :D Mulla on nyt menossa rv 13+4, eli LA on 16.9...
  6. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Tulen ihan nopeasti tänne päivittämään. Mulla on viimeiset viikot olleet jotenkin todella (siis ihan "normaalielämäänkin" verrattuna TODELLA) seesteisiä. Olo on luottavainen ja tyyni ja jotenkin tuntuu että nyt haluan olla tämän raskauteni kanssa ihan "itsekseen" ja jakaa miehen ja muiden...
  7. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Mä raahasin alkuviikoilla myös töihin kauhean kasan hedelmiä, myslipatukoita, mehuja, kuivattuja hedelmiä ym. Silloin kun etominen oli ympärivuorokautista, ne välipalat oli suoranainen pelastus. Nyt viimeiset viikot on menneet jo normaaliin tapaan, kun etominen on lakannut. Muutenkin olo on...
  8. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Painonnoususta. Mulla oli eka neuvolassa paino 3-4 kg enemmän kuin mitä se on ollut viimeiset pari vuotta. Eikä siinä vaiheessa ollut edes turvotusta pahemmin. Mä en keksi mitään muuta vaihtoehtoa kuitenkaan, kuin että alkuraskauden "pöhöstä" olisi se johtunut. Nyt en ole käynyt vaa'alla...
  9. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Täällä ollaan ärripurrina! Mua siis vituttaa suorastaan kaikki. Väsymyskin iski uudelleen. Olen kolme päivää ollut ihan koomassa. Flunssa ei kokonaan ole vielä poistunut ja astma kiusaa. Täytyy myös myöntää, että mua on nyt viime päivän ahdistanut tää raskaus aika paljon :ashamed: ...
  10. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Mä en oo mikään laiha, mutten lihavakaan. painoindeksin mukaan olen kiikun kaakun ylipainoinen (ollut jo kymmenen vuotta) mutta ei se kyllä näy. Mun vartalotyyppi on varmaan lähimpänä tiimalasia, ja sen luulen olevankin se "syy" miksi tuo vauvapömppis tupsahti aika pian esiin.Mulla on myös aina...
  11. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Mun puolestani ainakin tervetuloa mukaan Piiti. Periaatteessahan olist voinut ilmoittautua tuonne meidän yritysketjuun vaikka helmikuun alussa ja sitten siitä melkein heti saada plussan. Ei siinäkään paljon olisi ehtinyt "tutustua". Eli eiköhän se ole ihan sama, vaikka tulitkin suoraan tänne :D...
  12. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Meillä on kesällä 7 vuotta täyttävä sekarotuinen koira (kääpiöpinseriä ja jack russelin terrieriä). On kovin ihmisrakas, ja lapsienkin kanssa tottunut suht hyvin olemaan. Tietty se on sitten eri asia kun se muksu tuleekin ihan kokopäiväisesti olemaan, eikä vaan käymään :D PikkuB, toi...
  13. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Mahtavaa Vinku, ja tervetuloa tänne :heart: Mulla oli kans etukäteen mielikuvia siitä, miten sitten kerron miehelle testin tuloksen kun siihen jossain vaiheessa se plussa pärähtää. Ajattelin että olisi ihan mahtavaa jotenkin uniikilla tavalla kertoa. No, meillähän se meni niin että oltiin...
  14. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Sophie. Mulla kävi vähän samalla tavalla kun ekan kerran oltiin ultrassa. Silloin oli menkoista laskettuna viikoja jo yli 11. Kätilö ultrasi hyvän aikaa ihan hiljaa vatsan päältä ennen kuin löysi toukan sieltä. Sanoi sitten siinä vaiheessa että löytyipäs se sieltä ja hän jo hetken ajatteli että...
  15. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Musta tuntuu myös, että se rento meininki vaikuttaa paljon. Tietty on ihan luonnollistakin toki että stressi iskee jos kuume on ihan älytön ja yritystä on takana kauankin jo. Jotenkin sitä ehkä kuitenkin pitäisi osata, tai opetella, elämään asian kanssa niin että antaisi luonnon tehdä...
  16. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ihan ensiksi suuret onnittelut Vinku85!!!! Ja tervetuloa plussainneiden puolelle :heart: Piti sitten vielä tuota hedelmöittymisen ajankohtaa tulla kommentoimaan. Että vaikka se onkin se yksi ja tietty päivä kun hedelmöitys tapahtuu, ei sitä välttämättä ole just sinä päivänä touhuttu . Jos...
  17. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Nopea postaus nyt. Tuli vaan mieleen kun on ollut puhetta noista seulontaa varten otettavista verikokeista ja ottoajasta. Kauheasti tuntuis olevan erilaisia käytäntöjä, Mä kävin siis nt-ultrassa maanantaina ja samalla käynnillä myös labrassa. Labrass näytettä ottanut hoitaja sanoi että...
  18. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Ai niin, ja siis mulla oli ekat neljä viikkoa plussan jälkeen ihan kauhee väsymys kans. Nukuin aivan tajuttomia määriä. Ja vaikka mulla olikin se jatkuva etova olo ja "kestokrapula" niin silti en meinannut uskoa koko hommaa todeksi. on tää vaan niin iso juttu että ei se heti mene jakeluun :)
  19. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Joo. Kätilökin sanoi että nyt voi jo huokaista kun ollaan näin pitkällä ja kaikki oli niin hyvin. Tuli kyllä sellainen luottamus ihan eri tavalla tähän että kyllä tää tästä oikeasti nyt vaan etenee ja menee hyvin :) Mä oon kokenut tuon syyskuisten ryhmän just sen takia mukavaksi ketjuksi kun...
  20. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Heips taas. Eli tänään käyty nt-ultra. Kaikki oli oikein hyvin. Niskaturvotus 1mm, eli ei huolta sillä saralla. Pieni oli kovin vilkas, liikkui paljon. En ollut tajunnut edes että se on oikeasti jo tässä vaiheessa niin kehittynyt ja ihmisen näköinen. Selkeästi näkyi sivuprofiili, sormet ym...

Yhteistyössä