Hakutulokset

  1. kittyb

    Kuvia plussatesteistä

    Tällainen testailtu eilen :heart: Testatessa 4+2 :) Hui hui hui!
  2. kittyb

    alkuraskauden vuodoista?

    piuu, mulla oli muutaman päivän valemenkat, kuvailemasi kaltaiset. Pari päivää vuodon loppumisen jälkeen testasin vahvan plussan :heart: Toivon Sinulle samaa ihanaa yllätystä!
  3. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Nyt alkujärkytyksestä selvittyäni kykenen jo tuottamaan suht järkeviä lauseita :D Tarkoitus oli tosiaan eilen vain tehdä "höpöhöpö-mielessä" testi, että pääsisin jahkailemasta iänikuiseen "jospa sittenkin"-tyyliin. Olin jo heittämässä testiä roskiin, kun siihen ei heti ilmestynyt viivaa.. onneks...
  4. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Hei kaikki... liian aikaisin kävin täällä kiukkuamassa :) Menkat jäivät tosi niukoiksi, äsken tein päiväpissasta testin JA SIIHEN TULI SELVÄ PLUSSA!!!!! Uskomatonta! Ihanaa! Oon ihan sekaisin! Tuun myöhemmin vielä tekemään kuvan kanssa päivityksen, nyt vaan piti heti tulla hehkuttamaan...
  5. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Onnea Mama007. :flower: Täällä taas kp1. Yrityskierto taitaa olla kuusi, mutta tuntuu kierrolta SATA. Kyllästyttää, masentaa, toivoton olo. Tiedän, että monella kestää raskautuminen kauemmin, mutta silti. :ashamed: Minut saa siirtää listalla taustailijoihin. Vaikka olen iloinen teidän...
  6. kittyb

    Mustalaisista...

    Vaikea tosiaan tämän klaanin kohdalla olla olematta jonkinasteinen rasisti, valitettavasti :/ Ei yhtään positiivista kokemusta heidän kanssaan asioinnista, joten lienee ihan ansaittu tuo kyseenalainen maine.
  7. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Mama007, oon hengessä mukana :) Omaa napaa nopsaan: kp9/23-28 (laitan tuon kierron pituuden aina parin-kolmen viimeisen kierron mukaan, siksi vaihtelee :) ) ja yk5.
  8. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Hei kaikille, mä en ole enää listaa päivitellyt ja Pink* taisi myös siirtyä odottavien puolelle ja käy vaan välillä kurkkaamassa :) Kuka haluaa, niin saa vapaasti ottaa sen päivittämisen kontolleen. Emma82, varovaiset onnittelut :heart: Moksulalle myös onnea! :flower: Omaa napaa...
  9. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Onnea Kärsimätön :heart: Tarrasukkia ja tsemppiä ja toivotaan, että selkä+vauva-yhdistelmän kanssa menee kaikki hyvin :) Täällä alkoi nyt sitten kai menkat, parina päivänä vuotanut jotain kummallista. Tänään tai huomenna kp1, en oo ees enää varma mistä mun kannattaa alkaa laskea. Ekasta...
  10. kittyb

    kaikesta sit tunteekin huonoa äitiyttä..huoh ei vaan synny

    Muistan nuo loppuraskauden ajat niiin elävästi... jokainen tunti tuntuu päivältä ja päivä viikolta. Mutta pian se on ohi. :heart:
  11. kittyb

    kaikesta sit tunteekin huonoa äitiyttä..huoh ei vaan synny

    Millä tavalla tuo nyt tekee sinusta sitten huonon äidin? Vai käsitinkö väärin? Käsittääkseni kukaan ei voi vaikuttaa itse siihen, milloin vauva päättää syntyä. Voimia loppumetreille, pian on käärö sylissä ja voit alkaa olla äiti hänelle :)
  12. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Voi Kärsimätön :hug: :flower: Tottakai hoidat nyt itsesi kuntoon! Kunhan toivut leikkauksesta ja muusta, on sulla vielä paljon aikaa tehdä kasapäin vauvoja :heart: Nuori olet vielä. Auts, varmasti tosi kivulias tuo selkähomma.. :( Voimia ja jaksamista. Osanotot menetyksesi johdosta...
  13. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Heippa, tyttöset! Me yritetään nyt tällä kierrolla "en stressaa"-linjaa. Eli kiertopäivästä ei hajuakaan, ehkäpä nyt jotain parisen viikkoa tätä kiertoa mennyt. Tulen seuraavan kerran raportoimaan kunhan seuraava kierto alkaa tai... :heart: Mieskin jo innoissaan vauvantekoprojektissa mukana...
  14. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Mulla alkoi kuukautiset. Itkettää ja kiukuttaa. Toisaalta hävettää oma reaktioni, kun tiedän että monella on yritys kestänyt pidempään ja jotkut ei saa lapsia koskaan, laisinkaan. Silti. :'(
  15. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    SANOKAA JOS TULI VIRHEITÄ!!!!!!! *************24.4.2012************** Mukana: kittyb..................kp1/23-26...................yk4...........26v...... 3. Piitu_83...............kp4/26-28....................yk2..........28v..... 2. juliesisko..............kp4/26-28...
  16. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Huomenta kaikki! Täällä bongattiin vaaleanpunertavaa vuotoa eilen, lieköhän liian aikaista kiinnittymisvuodoksi kun ovisplussan sain 15. päivä. Jännittää, tekis mieli alkaa jo testailla, mutta hölmöähän se ois tässä vaiheessa. Onneks oon lähdössä reissuun viikoksi, siellä se aika menee nopsaan...
  17. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Voi juliesisko, pahoittelut negasta :| :hug: Mulla on vahva tunne, että perässä tullaan reilun viikon päästä... Oviksesta on nyt muutama päivä (kai??) ja kuvittelen itselleni kaikenlaisia "oireita": kahtena päivänä viluttanut ihan järjettömästi, tuntunut kuin se kylmä tulisi jostain luista...
  18. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    *************19.4.2012************** Mukana: Mami74...............kp6/24-26...................yv1+.........38v..... 5. toiveitav.2013......kp7/26-38....................yk1..........25v.......2...
  19. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Yk tarkoittaa yrityskiertoa, eli kuinka mones kuukautiskierto vauvan yrittämistä meneillään :) Olin itsekin "raakileena" ihan pihalla kaikesta, äkkiä pääset jutuista jyvälle varmasti.
  20. kittyb

    Uusperheelliset kuumeilijat

    *************18.4.2012************** Mukana: Mami74...............kp5/24-26...................yv1+.........38v..... 5. Mama007.............kp7/32-35..................yk5...........30v .... 3...

Yhteistyössä