Hakutulokset

1. kittyb

Uusperheelliset kuumeilijat

Sorrun nyt oikein floodaamaan, mutta ei viittis jatkuvasti muokata tuota ekaa viestiä.. Mahzalle vielä oikein suuresti jaksamista, voin vain kuvitella miten raskasta on pienelle pojalle yrittää selittää tuollaista sairautta. Voimahalit koko perheelle! Kauhean vaikeaa käsittää, miks pienelle...
  2. kittyb

Ai niin ja Pink*, saako tota listaa muutkin päivittää? :)
  3. kittyb

Hei kaikki! Juliesisko, huomasin että säkin nyt aloit ekaa kertaa tikutella ovista :) Mistä sä tilasitkaan sen paketin vai ostitko? Mä alan tikuttelemaan nyt tässä kierrossa, nyt taas kerran menoillaan kp1, yk3. Ajattelin ostaa PregCheckin ovistestejä, ehkä. Tai ehtisihän niitä kai tässä...
  4. kittyb

Hip hei, täällähän ollaan oltu taas aktiivisia :) Kiitos Pinkille listan aktiivisesta päivittämisestä - en ole pudonnut kelkasta vaikken olekaan pariin viikkoon keskustellut :heart: Meillä yrityskerrat jääneet oviksen aikoihin vähäisiksi. Kerrasta nyt on napsahtanut, jos on napsahtanut. Tosin...
  5. kittyb

Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

Nonnih. Täällä jo ehdin kauhistella kp38:aa, mutta tämäpä se osoittautuikin sitten kp1:ksi - kai näin naistenpäivän kunniaksi. :O Toisaalta olen helpottunut, ettei mussa olekaan mitään vialla mut toisaalta osa minusta toivoi vielä sitä myöhäistä plussaa. Tunteet sekavat, mutta eipä tässä ole...
  6. kittyb

Täällä kp1. Toisaalta olen iloinen, ettei mussa olekaan mitään "vikaa", mut toisaalta oisin vielä toivonut sitä myöhäistä plussaa. Hö.
  7. kittyb

Tervehdys kaikille. Kärsimätön: Mä en kyllä usko, että kp22 saat minkäänlaista viivaa testiin. Mutta saman itse läpikäyneenä voin kertoa, että mielenrauhaa et saa ennenku teet :D Vaikka järki sanoo, että vielä ei voi plussata, niin sydän ei vaan ymmärrä ja mieli jatkaa villiä laukkaansa. On...
  8. kittyb

Kp 36/8-20. Testasin juuri negan. Alkais jo ne menkat jos on alkaakseen, niin pääsisin jännäilemästä! :/ Voi Malania, toivottavasti lääkärillä selviäisi syyt ja saisit tarvitsemasi hoidon, niin voisi alkaa lyyti kirjottaa :) Tsemppiä ja kaikkea hyvää! :hug:
  9. kittyb

Onnea Tuitsukka :heart:

Yhteistyössä