Hakutulokset

1. kittyb

Uusperheelliset kuumeilijat

Olisi muuten hauska lisätä tuohon listaan kaikkien iät ja se, että monesko raskaus olisi toiveissa :) Itselläni ikää 26v ja kolmas vauva toiveissa. Vai mitä muut olette tällaisesta mieltä? Kiitos Mama007 ovisonnitteluista! Ja hei Kärsimätön, mitäs sinne kuuluu? Mami74: Pahoittelu tätin...
  2. kittyb

testejä,teorioita ja pähkäilyä :)

piuu, miten kävi? :) Kyllä mä olin erottavinani haamusen tuolta kuvista!
  3. kittyb

Ihanaa Pink*! Mä TIESIN että sulla tulee plussa! :heart: Voi ihanaa ihanaa ihanaa! Suuresti onnea ja tarrasukkia, toivon että tulen perässä parin viikon päästä... Ihanasti maalailit tuon öisen jännityksen ja valvoskelun, osaan hyvin kuvitella tilanteen ja elin täysillä mukana kun luin juttuasi...
  4. kittyb

Onko mahdollista!!??

miumau, tällä hetkellä vasta ovisaikoja elellään, eli vielä testailuun aikaa parisen viikkoa :) Jännityksellä odottelen, ekaa kertaa sain nyt viikonloppuna testillä o-plussan. Älä välitä näistä kommentoijista.. ei yleensäkään kannata paljon mitään täällä Mitäs nyt-puolella kysyä kun se on varma...
  5. kittyb

Onko mahdollista!!??

Tulethan kertomaan sitten muutaman päivän päästä että miten kävi :) Minuakin kiinnostaa, laatikossa on samanmerkkiset testit odottamassa....
  6. kittyb

Onko mahdollista!!??

Kyllä tuo minusta on ihan mahdollista :) Käyttöohjeessahan sanotaan, että saattaa herkkyytensä vuoksi antaa positiivisen tuloksen jo ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Toivotaan, että viiva siitä lähtee vahvistumaan! :heart:
  7. kittyb

Ristiäiskakkuvinkkejä, kiitos!

Lupasin leipoa kakun tyttövauvan ristiäisiin, mutta nyt onkin sitten yllättäen pää ihan tyhjä ideoista. Heitelkääs ideoita sekä täytteeseen että koristeluun (vaikka kuvan kanssa), ettei nyt ihan tusinakakku tulisi! :)
  8. kittyb

Juliesisko: Toivotaan, että nyt ois muista nippailuista kysymys... Pidähän meidät ajan tasalla, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! :heart:
  9. kittyb

Pink*, mitens sulla viikonlopun jäljiltä? alkoiko ne mokomat vai vieläkö jännätään? :) Päivitin taas listaa joutessani. Entä Mami74? :heart:
  10. kittyb

**************16.4.2012*************** Mukana: Mama007...............kp5/32-35.....................yk5 Lumia80.................kp13/ 29(-30)................yk6 kittyb....................kp15/26-37....................yk3...
  11. kittyb

Kuvia plussatesteistä

Pamsku: Mä en kyllä nyt parhaalla tahdollanikaan saa tuohon viivaa näkymään :/ Mut toivotaan nyt että viiva siitä lähtis sitten vahvistumaan näkyväksi asti! :) Tsemppiä!
  12. kittyb

Mies testaa simuloituna miltä synnyttäminen tuntuu. (youtubelinkki)

Tiuhti83, kopioi osoite ilman < > -merkkejä, niin toimii :)
  13. kittyb

Kiitos, juliesisko, vastauksesi sai mun maanantaihin aikaan sen, että sain palautettua itselleni saman ihanan olon mikä eilenkin oli :flower: Hirveesti tekisi mieli nyt asennoitua tällä kierrolla niin, että OLEN RASKAANA ... mutta en kyllä uskalla, ois sit ihan kamalaa jos joutuiskin pettymään...
  14. kittyb

Hei kaikki, minä taas ja yllätys yllätys omaa napaani kummastelen. Yrittäkää kestää mua :D Oon näköjään laittanut itselleni listaan väärän kiertopäivän - kp1 oli viime viikon maanantai, oon näköjään alkanu laskea vasta tiistaista. Tänään siis menossa kp14 ja MINÄ SAIN ELÄMÄNI ENSIMMÄISEN...
  15. kittyb

Kertokaas nyt kokeneemmat..

Minulle on suositeltu raskauskeiju.fi:tä :) Sieltä tilasin ovis- ja raskaustestejä, ovat kehuttuja, edullisia ja toimitus oli nopea.
  16. kittyb

Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

Hiljaista tosiaan ollut. En ole ehtinyt kauheasti palstailemaan, ja sen mitä olen palstaillut niin olen pyörinyt tuolla uusperheellisten kuumeilijoiden ketjussa. Täällä eletään yk 3:a, kp 8/26-37. Kierron pituus on nyt ollut pillereiden lopettamisen jälkeen tuollaista. Ovistestiin saan haaleaa...
  17. kittyb

**************10.4.2012*************** Mukana: Eltzu84.................kp / ...................yk? Lumia80................kp7/ 29(-30)...................yk6 kittyb...................kp8/26-37...................yk3 Mahza...................kp15/28-34......................yk3...
  18. kittyb

Minä täällä vain ja omaa napaa päivittelen. Aloitin ovistestailut David-tikuilla ja oon nyt vähän hämmentynyt. Omasta kierrosta saati ovulaation oletetusta ajasta ei ole mitään tietoa, aloitin nyt tikuttelun kp7. Varmaan kyllä liian aikaisin. Testejä on jäljellä enää 4, kai mun pitää tilata...
  19. kittyb

Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

Ajattelin, että olisin tehnyt uuden pinon mutta sit aloin miettiä että en käy palstalla niin usein että tulis päivitettyä tarpeeksi tiuhaan. Kukahan tekis huhtikuun pinon? :)
  20. kittyb

Juliesisko: Kiitos! Kävinkin heti tilaamassa, näköjään lupaavat lähettää jo samana päivänä mikäli tilaus tehdään ennen klo 15 :) Tilasin nyt 7 ovistestiä ja 3 raskaustestiä, kaupan päälle tuli yksi raskaustestiliuska. Postia odotellessa, siis :heart:

Yhteistyössä