Hakutulokset

  1. H

    Mylly

    Kauppakeskus Mylly Mitä leluliikkeitä löytyy... nettisivuilta en löytänyt :/ Entä muuten, kannattaako lähteä tappamaan sunnuntaipäivää? Noin ylipäänsä, onko siellä alennuksia vaikkei olekaan "ale"-aika
  2. H

    tasapaino ongelmia

    5vuotis neuvola takana. Muuten menikin ihan ok. Yhdellä jalalla hyppimistä pitää vähän treenata :/ toisella jalalla ei pysynyt kuin 6s vaikka pitäisi 10s pysyä. pitkä poika 122cm ja painoa 23kg mietittiin neuvolantädin kanssa että olisiko sen vuoksi tasapaino heikompi kun on pitkä ja...
  3. H

    pienten leikkaus

    Huomenta. Meillä todettiin nuorimmaisella "ikäiselleen huomattavasti normaalia suuremmat tonsillat". Eli nielurisa- ja kitarisaleikkausta odotellaan. Kirurgi totesi kuukausiaikaa että leikkaus on välttämätön pikimmiten koska risojen päät ovat kasvaneet yhteen ja aukko hyvin pieni. Yleensä ei...
  4. H

    tutkittua parisuhteesta :

    Luin paikallisesta lehdetä juttua miten joku oli tutkinut makuuhuoneen vaikutusta parisuhteeseen Siinä oli aika "mielenkiintoisia" parannus ehdotuksia jotta parisuhde kukoistaa :D mm. - makuuhuoneessa ei saisi olla valokuvia - sängyn pitäisi olla tukeva, sillä jos sänky on kiikkerä, on...
  5. H

    Hautajaiset

    Hautajaisista. Meidän mamma nukkui pois (minun äidin äiti). Oli kyllä jo odotettavissa. Löydettiin pitkälle edennyt syöpä, ja mamma oli jo niin huonossa kunnossa että asialle ei voitu enää tehdä mitään. 3kk eli sairaalassa... kysymys kuuluukin nyt että onko minulla oikeus olla pois töistä...
  6. H

    Uutta kehiin

    Uutta kehiin... tehokkaampi. Ei menis koko päivää odotellessa. Jynssyttää ja jynssyttää mutta mitään tulosta ei saa aikaiseksi!!! ...nimittäin pesukone
  7. H

    S.posti

    Sain tälläisen viestin s.postiin otsikolla "Jokelan tapahtumiin viitaten" Tämä viesti nimineen päivineen on tarkoitus lähettää sosiaali -ja terveysministeri Paula Risikolle. Tarkoituksena nuorten pahoinvoinnin ennaltaehkäisevään toiminnan parantamiseen ja hoitoonohjaamisprosessin...
  8. H

    Pankintakaus

    Onko kukaan hakenut pankin takausta asuntolainalle? Millaisilla tuloilla jos saan udella? Meillä harkinnassa ko. muoto.
  9. H

    Ulkomaille

    Hei Oletteko paljon matkustelleet lasten kanssa? Ja minkä ikäisiä lapset? Itse en ole ikinä käynyt ulkomailla, paitsi ruotsissa ja tallinnassa :D Lentokoneenkin olen läheltä nähnyt vain kuvista. Nyt olen haudutellut ajatusta johonkin kauemmas lähtemisestä...
  10. H

    Meillä nuorimmainen nukkuu vielä

    huuoooh :whistle: meitin tyttönen se nukkuu vieläkin, ikää 2v. sille on tullut erikoinen unirytmin sekaannus. Eilen se keikkui sängyssään ainakin tunnin, kymmeneen asti. Laittoi aina valot päälle ja taas kuulu juttelu. Muutaman kerran laitoin valot pois mutta samantien ne syttyivät taas. Ei...
  11. H

    Tärkeä kysymys!!!!!!

    Tärkeä kysymys tuli mieleeni ja kenenkä muun puoleen olisin äkkiseltään kääntynyt kuin teidän :flower: :D Olen tehnyt keikkaa säännöllisesti n.9pvää/kk vanhainkodissa. Minulla on nyt 2v. tyttönen ja hänen isoveljensä joidenka kanssa olen sitten ollut kotona. saan hoitorahaa(lasta ei hoideta...
  12. H

    PMS??

    PMS oireet, niinkin laaja-alainen oireistus että ei ota selvää erkkikään. Minulla ei ole sellaisia ollut, ei edes mies sano että olis huomannut :laugh: mutta nyt mun on rinnat kipeät ulkosivuista ja tuntuu että olisivat kasvaneetkin jeejee ;) ei kun ihan tosissaan niitä kivistää(osuva...
  13. H

    Ostetaan

    Ostetaan boomi monitoimisänky! ps. Mitä muita kauppapaikkoja on keltaisenpörssin,huutonetin ja suomi24 ohella?
  14. H

    Tallinnaan, löytyykö lelukauppaa?

    Heips pitkästä aikaa.. Ollaan lähdössä Tallinnaan ostosreissulle. Missäs siellä löytyy lelukauppoja? Mitä siinä Merekeskuksessa on?
  15. H

    Vohveliohje

    Huomenta :wave: Hyväksi testattua VOHVELIOHJETTA peräänkuuluttelen. Jos sinulla sellainenon niin olisin toooosi kiitollinen jos jakaisit sen kanssani. Minulla joskus sellainen oli mutta on ajansaatossa hukkunut. Nyt mitä olen netistä katsellut ja koittanut niin ovat olleet sellaisia...
  16. H

    4v.

    Oltiin tänään neuvolassa. Neuvolantäti sanoi että meillä on hyvin pitkä poika ja että pituusennuste on 195cm :o Pituutta 111cm ja painoa 20kg Minkä kokoisia muut 4v. on?<br><br>
  17. H

    hampaat

    Onko kaikille tullut järjestyksessä riviin hampaat? Tarkoitan sitä siis että sitä mukaan vieriviereen rivistöön kun etuhampaat puhjenneet. Meillä tyttö on 1v1kk kohta ja huomasin hämmästykseksi takana hampaan. Meillä on ylhäällä edessä 4 hammasta ja sit on niinku 2 hammasta väliä ja siellä...
  18. H

    aamupala

    Hei te joiden lapset on päivähoidossa :wave: Annatteko aamupalaa jo kotona vai syökö vasta hoidossa? Minkä ikäinen/ikäiset lapset kyseessä? Pph vai pväkoti? Mihin aikaan viette?
  19. H

    ongelmia hiusten kanssa

    Varmasti lähes jokaisella on sama tappelunaihe eli hiustenpesu. Meidän viikonpäästä 3v. täyttävä poika on täysin mahdoton kun kyseessä on hiustenpesu. Aina se on ollut vaikeaa mutta aina vaan tuntuu vaikeammaksi menevän. Vaikka kuinka nätisti yritän pestä niin ikinä ei ole hyvä, vaikka...
  20. H

    pitkä odotus on nyt sitten ohi

    Moi. Nyt se sitten vihdoin on odotus ohi ja kotiutuminen tapahtunut hyvin, eli 20.8. syntyi meille pieni tyttö. painoa 3250g ja pituutta 49.5cm. maanantaina päästiin kotiin. synnytys alkoi odottamattomasti, eli siihen asti kun lapsvedet meni niin ei minkäänlaista kipeää supistusta ollut...

Yhteistyössä