tasapaino ongelmia

5vuotis neuvola takana. Muuten menikin ihan ok. Yhdellä jalalla hyppimistä pitää vähän treenata :/ toisella jalalla ei pysynyt kuin 6s vaikka pitäisi 10s pysyä.

pitkä poika 122cm ja painoa 23kg

mietittiin neuvolantädin kanssa että olisiko sen vuoksi tasapaino heikompi kun on pitkä ja laiha. Neuvolantäti sanoi että tasapaino näyttäisi olevan vielä rinnan kohdalla ja pitäisi olla jo lantionseudulla... nooh, eipä siitä sen kummempia, harjoittelua vain kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tyttö oli 5v neuolassa 97cm ja 15kg :wave:
tasapaino oli ok.
oho, pituus erohan on huima. Onko teillä normaalipituinen ikäisekseen? En tajunnut kysyä/ pyytää näyttämään mitään normaalikäyriä kun vedin lukkoon siitä tasapainoasiasta. Jotekin kun tulee sellainen asia mitä ei ole itse ajatellutkaan, niin se on kuin pommi, ja ajatukset jää siihen.
 
jutila
Meidän yhdellä neidillä kanssa huonohko tasapaino yhdellä jalalla,mutta on korjaantunu ja harjaantunu iän myötä.Neuvolassa aikanaan sanoivat ettei ehkä balettitanssijaa tuu,löysät nivelet kun multa perinyt mikä ilm.myös vaikutti horjumiseen.Mutta kovasti ketteröitynyt ja petrannut,nyt 7v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hinku:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tyttö oli 5v neuolassa 97cm ja 15kg :wave:
tasapaino oli ok.
oho, pituus erohan on huima. Onko teillä normaalipituinen ikäisekseen? En tajunnut kysyä/ pyytää näyttämään mitään normaalikäyriä kun vedin lukkoon siitä tasapainoasiasta. Jotekin kun tulee sellainen asia mitä ei ole itse ajatellutkaan, niin se on kuin pommi, ja ajatukset jää siihen.
No kyllä esikko käyrillä ihan menee :) Mutta kun tää äitee on vaan puoltoista metrinen :LOL: niin ei ehkä kovin pitkää voi likastakan odottaa, isänsä kyllä on 170cm... Nyt 6v neuvolassa oli 110,2cm ja 18,8kg... Ennustepituus näytti olevan yli 150cm ja kuitenkin alle 160cm :LOL: :D
Kyllähän ne yleensä neuvolassa näyttää sitä pituus ja paino käyrää, ainakin täälä jyväskylässä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja hinku:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tyttö oli 5v neuolassa 97cm ja 15kg :wave:
tasapaino oli ok.
oho, pituus erohan on huima. Onko teillä normaalipituinen ikäisekseen? En tajunnut kysyä/ pyytää näyttämään mitään normaalikäyriä kun vedin lukkoon siitä tasapainoasiasta. Jotekin kun tulee sellainen asia mitä ei ole itse ajatellutkaan, niin se on kuin pommi, ja ajatukset jää siihen.
No kyllä esikko käyrillä ihan menee :) Mutta kun tää äitee on vaan puoltoista metrinen :LOL: niin ei ehkä kovin pitkää voi likastakan odottaa, isänsä kyllä on 170cm... Nyt 6v neuvolassa oli 110,2cm ja 18,8kg... Ennustepituus näytti olevan yli 150cm ja kuitenkin alle 160cm :LOL: :D
Kyllähän ne yleensä neuvolassa näyttää sitä pituus ja paino käyrää, ainakin täälä jyväskylässä...
:) Nyt neuvola oli sellainen missä poika yksin teki tehtävät jne. ilman äitiä. Äiti odotteliosotushuoneessa ja leikki pikkusiskon kanssa. Minä sain siinä lopuksi sitten nopean yhteenvedon ja en käyrää huomannut pyytää näyttämään. Minä olen 160cm itse, mutta mies on 191cm
 
Alkuperäinen kirjoittaja jutila:
Meidän yhdellä neidillä kanssa huonohko tasapaino yhdellä jalalla,mutta on korjaantunu ja harjaantunu iän myötä.Neuvolassa aikanaan sanoivat ettei ehkä balettitanssijaa tuu,löysät nivelet kun multa perinyt mikä ilm.myös vaikutti horjumiseen.Mutta kovasti ketteröitynyt ja petrannut,nyt 7v.
Me ei nyt sen kummemmin mitään kun kotona harjoitellaan. Keväällä käydään näyttäytymässä. Jos ei suju silloinkaan niin sitten ehkä fys.terapian arviointiin. Neuvolassa kyllä ajatteli että korjaantuisi itsekseen. Muuten kun tasapaino oli ollut ihan ok. Viivalla kävelyt oli sujunut, ainoastaan tuo yhdellä jalalla hyppely oli ollut heikko.

 

Yhteistyössä