Hakutulokset

  1. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei! Voisiko joku teistä itsellisistä naisista kertoa, miten teillä on mennyt lääkkeitten kelakorvaus? Onko lääkäri merkannut rastin, että kyseessä olisi sairauden hoito vai vaihtoehdon muu? Itse kävin aamulla viemässä reseptit apteekkiin ja siellä ruvettiin ihmettelemään asiaa, että miksi...
  2. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei! Minä olen kirjoitellut tänne aiemmin haaveistani saada sisarus pojalleni. Nyt haaveesta on, toivottavasti, tulossa totta. Olen käynyt alkututkimuksissa ja tänään kävin lääkärin luona tekemässä suunnitelmaa tulevaan hoitoon. Seuraavaan kiertoon ei hoitoja vielä tehdä, koska tulee tuo...
  3. J

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Olen samoja asioita pohtinut kun sinäkin Illusia6. Minä olen täyttänyt juuri 40 ja rupeaa olemaan viimeiset ajat hankkia se toinen lapsi jos meinaa. Sopivaa kumppania ei näköpiirissä ole, joten yksin olisi hommaan lähdettävä. Vauvakuume on kyllä kova. Omaa jaksamistani en epäile, koska olen...
  4. J

    Jos nyt saisitte vauvan, niin kumpaa sukupuolta "toivoisitte"

    Prinsessa olisi ihana, kun tuo touhukas poika jo on.
  5. J

    onko muita yksinhuoltajia joilla vauva kuume?

    Mulla kanssa vauvakuumetta ollut jo pitkään. Ja tuota ikää on jo sen verran, että kohta tulee kiire toimia, jos haluaa haaveensa toteuttaa..
  6. J

    Lapsi lähtee itkien isän luo

    Kyllä vaan, meillä on tilanne helpottanut. Poika ei ole nyt pariin viimeseen kertaan enää itkenyt lähtiessään isänsä luo. Eli tapaamiset ja niille lähtö jatkuu yhtä hyvänä kuin keväällä. Itse olen edelleen miettinyt, että oliko syynä itkuihin isältä kuullut solvaukset. Mainitsin isällekin...
  7. J

    Lapsi lähtee itkien isän luo

    Sitä on niin vaikea tietää miten noin pieni kokee asiat. Kun ei osaa vielä kunnolla puhua ja kertoa tuntemuksistaan. Isälle olen puhunut, että lyhennettäisiin noita jaksoja, mutta ei käy. Isähän haluaisi, tai olisi jo keväällä halunnut, viikko ja viikko systeemin. Hänen mielestään jakson...
  8. J

    Lapsi lähtee itkien isän luo

    Minulla on 1v10kk ikäinen poika. Tapaa isäänsä kahdesti kuussa 4-5 päivää kerrallaan. Tämä järjestely ollut maaliskuulta lähtien. Tähän asti toiminut suht hyvin. Poika yleensä lähtenyt iloisella mielellä. Mutta nyt jokin on muuttunut. Kaksi viimeistä kertaa ovat olleet tosi kurjia. On ollut heti...
  9. J

    vauvan tapaamiset isän kanssa

    Olipa ajankohtainen aihe. Meillä on meneillään kova taistelu isän ja pojan tapaamisista. Minulla on 1,4 v poika ja on nyt kolme kertaa ollut isällään muutaman päivän ja yön. Sitä ennen isä kävi täällä kotona tapaaamassa poikaa, mutta se aiheutti jatkuvaa riitelyä. Välillä oltiin pojan kanssa...
  10. J

    Yksinäinen

    Täällä pienen pojan äiti, joka kaipailee itselleen juttukaveria. Omat ystävät elävät niin erilaista elämää ettei siihen sovi äiti-ihminen eikä ainakaan lapsi. Tuntuu, että eron myötä olen jäänyt entistä enemmän yksin. Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia kaikista elämän iloista ja suruista, niin...
  11. J

    isän ja pojan tapaamiset

    Neuvolassa otin asian puheeksi, mutta vieras neuvolatäti ei oikein ottanut mitään kantaa. Lastenvalvojaan neuvoi olemaan yhteydessä tai perheneuvolaan. Vielä en ole yhteyttä ottanut. Neuvolassa olen paljon puhunut meidän tilanteesta ja oma terveydenhoitajamme on monessa asiassa ollut tukenamme...
  12. J

    isän ja pojan tapaamiset

    Mies asuu vanhempiensa kanssa samassa pihassa, joten se viikko kun ollaan isän luona on käytännössä oloa hänen vanhemmillaan. Pojan isä on tottunut hyvään palveluun. Äiti passaa siellä ja sitten kun tulee meille niin odottaa hotellitasoista palvelua. Se rasittaa. Tänään neuvolareissulla täytyy...
  13. J

    isän ja pojan tapaamiset

    Miten te muut olette järjestäneet alle vuoden ikäisen lapsen ja etävanhemman tapaamiset? Minulla on 10 kuukautta vanha poika ja hänen isän kanssa on yhteishuoltajuus. Tähän asti isä käynyt tapaamassa poikaa lähes joka viikonloppu meillä kotona ja me ollaan oltu hänen luonaan viikko/ kk...
  14. J

    isän ja pojan tapaamiset

    Miten te muut olette järjestäneet alle vuoden ikäisen lapsen ja etävanhemman tapaamiset? Minulla on 10 kuukautta vanha poika ja hänen isän kanssa on yhteishuoltajuus. Tähän asti isä käynyt tapaamassa poikaa lähes joka viikonloppu meillä kotona ja me ollaan oltu hänen luonaan viikko/ kk...

Yhteistyössä