Yksinäinen

  • Viestiketjun aloittaja Yksinäinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Täällä pienen pojan äiti, joka kaipailee itselleen juttukaveria. Omat ystävät elävät niin erilaista elämää ettei siihen sovi äiti-ihminen eikä ainakaan lapsi. Tuntuu, että eron myötä olen jäänyt entistä enemmän yksin. Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia kaikista elämän iloista ja suruista, niin tässä osoite juumila@netti.fi
 
Hakuna
Täällä yksi yksikseen istuskelija lisää. :wave: Olen kolmekymppinen 1-vuotiaan tyttösen yyhoo Etelä-Pohjanmaalta. Päivät kuluu töissä, mutta iltaisin lapsen nukkuessa on tylsääääää... hakuna@elisanet.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 21:54 yh-äiti74 kirjoitti:
Tulee mieleen että miksi sulla ei ole kavereita????
kaikki alkoi 7 luokalta. menetin käikki kaverit. jotkut alkoi seurustleleen, jotkut lähti väärään suuntaan. itse halusin lähteä oikeaan suuntaan, ja tähän se johti. yksinäiseen elämään jota vietän tietokoneen ääressä. ainoat kaverit ovat mun siskoni kolme lasta, mutta pian nekin on isoja lapsia ja hylkäävät minut, sitten vasta yksinäinen olo onkin. huokaus. ja jos sillä on merkitystä niin olen yrittänyt itsemurhaa, lääkkeillä, siinä onnistumatta.
hmm.... pitäiskö taas yrittää.
 
siis mika oot masentunu? miksi uhkailet täällä itsarilla? ootko yrittäny saada apua? se on kieltämäättä hitusen outoa että just pitäs olla tyttö lapsi jonka kanssa voisit leikkiä ja toi lause et voisin leikkiä sun tytön kanssa sa mun karvat nousemaan ylös! ootko ees koklannu olla poika lapselle seuraksi mennä lattialle ja leikkiä autoilla?
 
Ällötys olet sinäkin, oikein suuri oletkin. Jos et osaa ystävällinen olla niin.....

Joo, ehkä olen hieman epätasa painossa. En ole apua yrittänyt hakea, eikä mun itseasiassa pitänyt sitä edes kertoa tänne. Mä olen nyt miettinyt asiaa, enkä enään halua ystävää jolla on lasta. Nyt enään haluan ystävän tytöstä, joka ei etsi seksiseuraa, koska itse en etsi sellaista seuraa.

Joten, onko täällä tyttöä joka uskaltaa ottaa yhteyttä yksinäiseen poikaan, jolla ei ole ystäviä. Tämä yksineläminen alkaa olemaan niin turhauttavaa. Ei ketään jolle jutella.
 
hus matkoihisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 19:58 Mika79 kirjoitti:
Ällötys olet sinäkin, oikein suuri oletkin. Jos et osaa ystävällinen olla niin.....

Joo, ehkä olen hieman epätasa painossa. En ole apua yrittänyt hakea, eikä mun itseasiassa pitänyt sitä edes kertoa tänne. Mä olen nyt miettinyt asiaa, enkä enään halua ystävää jolla on lasta. Nyt enään haluan ystävän tytöstä, joka ei etsi seksiseuraa, koska itse en etsi sellaista seuraa.

Joten, onko täällä tyttöä joka uskaltaa ottaa yhteyttä yksinäiseen poikaan, jolla ei ole ystäviä. Tämä yksineläminen alkaa olemaan niin turhauttavaa. Ei ketään jolle jutella.
Tämä ei ole mikään treffi-palsta ja tuskin sinuun kukaan yhteyttä ottaa, joten turhan sinun on täällä roikkua!!

Heippa
 
Olet oikeassa. Ei tämä ole treffipalsta. Onneksi en hakenut treffiseuraa. Vaan ystävää. Jos, et tiedä niin ne on kaksi eri asiaa.
Mutta voin todeta ettei mun elämä niin huonossa kunnossa ole kuin monen muun, jota olen täällä seurannut.

Naureskelen koko matkan pois.
Ha ha ha.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 10:54 Mika79 kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei tämä ole treffipalsta. Onneksi en hakenut treffiseuraa. Vaan ystävää. Jos, et tiedä niin ne on kaksi eri asiaa.
Mutta voin todeta ettei mun elämä niin huonossa kunnossa ole kuin monen muun, jota olen täällä seurannut.

Naureskelen koko matkan pois.
Ha ha ha.
Ja tuskin täältä löytyy ihan hirveesti lapsettomia,eiköhän valtaosa ole lapsellisia =)
:whistle:
 
mitä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 19:58 Mika79 kirjoitti:
Ällötys olet sinäkin, oikein suuri oletkin. Jos et osaa ystävällinen olla niin.....

Joo, ehkä olen hieman epätasa painossa. En ole apua yrittänyt hakea, eikä mun itseasiassa pitänyt sitä edes kertoa tänne. Mä olen nyt miettinyt asiaa, enkä enään halua ystävää jolla on lasta. Nyt enään haluan ystävän tytöstä, joka ei etsi seksiseuraa, koska itse en etsi sellaista seuraa.

Joten, onko täällä tyttöä joka uskaltaa ottaa yhteyttä yksinäiseen poikaan, jolla ei ole ystäviä. Tämä yksineläminen alkaa olemaan niin turhauttavaa. Ei ketään jolle jutella.
Vai olet vielä poika, vaikka kolmekymppiä pian mittarissa...Ei ihme, että etsit seuraa tyttöLAPSISTA, jotka siis todellakin alaikäisiä lapsia.

Ei taida olla ääliöllä muuta tekemistä, reppana, kuin Kaksplussan yh-palstalla kiusaatehdä. Liekö kyseessä joku pilailija-teini vaiko ällö 50-v. pedofiili?
 
Rauhoittukaa. Mä löysin jo ystävän naisesta jolla on lapsi. Ja meillä on todella hauskaa. Pitkästä aikaa tunnen eläväni. On se hieno tunne. Ja tuolla perheellä ei ole mitään syytä pelätä mua.

Kiitos uudelle ystävälleni, joka ei pelännyt ottaa yhteyttä minuun.
Jatkakaa te surullista elämää. Minä olen onnellinen.

Minun puolesta voitte lopettaa minun loukkaamisen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 10:35 Yksinäinen äiti kirjoitti:
Hei,

Mulla on 5-vuotias tytär, jonka isästä olen eronnut neljä vuotta sitten (syynä alkoholi). Isä ei pidä lapseeni mitään yhteyttä, eikä se oikeastaan haittaa, koska se toi mukanaan niin paljon ongelmia.

Omaa aikaa ei hirveästi ole, mut kuitenkin oon tosi yksinäinen, kun vietän kaikki illat yksin kotona tyttären ollessa nukkumassa. Hoitoapua saan aika harvoin. Kaikki ystäväni elävät parisuhteessa, eivätkä oikeastaan ole kiinnostuneita mun tilanteesta ja eivät sitä oikeastaan edes ymmärrä. Eivät myöskään ole kiinnostuneita auttamaan lapsenhoidossa (tosi ystäviä!)

Onko täällä ketään muita yksinäisiä?
Täällä myös toinen yksinäinen.. Ne muutamat kaverit, jotka löytyy, ovat seurustelevia sekä lapsettomia.. tai asuvat liian kaukana. Lapset ovat kyllä joka toinen viikonloppu isänsä luona, joten silloin mulla on vapaa-aikaa, mutta eipä sitäkään huvita yksin viettää. Arkisin olen aina kotona kiinni.. ja yksin.
 

Yhteistyössä