Jos nyt saisitte vauvan, niin kumpaa sukupuolta "toivoisitte"

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Ei sitten hernettä nenään, mutta jos saisi toivoa niin kumpaa toivoisitte?

Tottakai se vauva olisi ihan yhtä rakas =)

Meillä on poika ja tyttö. Toinen tyttö olisi mukava =) (eikä nyt sitten mitään tappelua) meille olisi tottakai tervetullut kumpikin sukupuoli =) Mutta ajatusleikkinä.
 
Meillä on esikoinen tyttö, kuopus poika, ja jo ennen raskaaksi tuloani halusin asian olevan juuri näin :).
En osaa sanoa, kumman haluaisin. Molemmat :D. Joskus haaveilen tyttövauvasta, etenkin jos näen ihania pikkuruisia tyttöjen vaatteita. Joskus taas tuntuu, että haluaisin vielä toisen pojan. Näen unia kaksosista, eri sukupuolta olevista :|
 
Raskaana olen ja ennestää on tyttö.
Moni on kysynyt kumpaa toivon ja ymmärrän kyllä että haluaa jompaa kumpaa toivoa eikä siinä oo mitään pahaa.
Mulle vaan on nyt ihan sama, kun toisaalta haluaisin tytön että sais leikkikaverin ja esikoisella olis se sisko jota itellä ei ollu ja aina kadehdin kavereita joilla oli sisko :D
Tai sitten poika, niin jos lapsiluku jää tähän (toivottavasti ei) niin saisi kokea myös pojan, ja onhan se varmasti erilaista kuin tytön kanssa...
Eli kummassakin "puolensa" :)
 
mä vaan
Tyttö ja poika on mutta jos tulisi niin tyttö sellainen prinsessa, kun tuo nykyinen tyttö on vähän *liian poikamainen*
eli sellainen joka tykkäisi pukeutua, tanssisi vaikka balettia ja hiukset saisi laittaa kauniisti jne
nimimerkillä kyllästynyt noihin jääkiekko / jalkapallo roippeisiin, rikkinäisiin vaateisiin puissa kiipeilyjen jäljiltä jne
 
vieras
Mä toivoisin seuraavaksi pojan vaikka toinen tyttökin olis ihana siltä kannalta että itellä on oma sisko niin tärkeä ja paras kaveri. Mutta jos olis sekä tyttö että poika, vois ajatella että on lapsiluku täynnä.
 
kolmen äiti
Mä toivoin kolmannesta tyttöä ja poika tuli ;)
Nyt en osaisi kuvitellakaan että meillä olisi 2 tyttöä....
Esikoinen on poika,sit toinen on tyttö....
Nyt en osaisi kuvitella yhtäkään lasta enää tähän perheeseen,sen verran hommaa näissä kolmessa....
 
Jos kolmas tehtäs niin toinen poika olis kiva. Toinen tyttökin olis kiva. Mut tyttö kun on meillä ainakin ollu tosi hankala ja poika helppo niin olis kiva taas vaihteeks päästä vähän helpommalla. Vaik mun tuurilla se poikakin olis sitten oikeen tosi hankala.. :D
 
Kyllä mä salaa poikaa tästä tulokkaasta toivon, mutta kyllä tyttökin saa tulla. Meillä siis kaksi tyttöä jo vanhastaan jo tän kolmannen la 20.06.

Keksittiin tytöllekin niin hyvä nimi, että ei oo välii, kumpi tulee. :D
 

Yhteistyössä