Jos nyt saisitte vauvan, niin kumpaa sukupuolta "toivoisitte"

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Ehkä poikaa kun tyttö on jo mut toisaalta toinen tuollainen rinsessa ois ihana, itkua saa vääntää kun laittaa kaikki ihanat tyttöjen vaatteet aina pois kun menee pieneksi ja väkistekin miettii et saakohan niitä ikinä enää käyttää :heart: Eli molemmissa ois puolensa, yhtä rakkaita ehdottomasti ois kumpi vaan tuliskaan seuraavaksi.
 
kolmen äiti
Kyllä mä voin myöntää,että olisin pettynyt jos meillä olisi kolme poikaa.Ihanaa kun on se tytär,tottakai pojatkin ovat rakkaita (tietysti) mutta poikien maailma on niin erilainen....tunnen olevani ihan out välillä kun mies keksii kaikkea poikienjuttuja (legoja,pelaavat pelejä,pleikkaa ym)...
 
POIKA
Ei enää vauvoja mutta POIKAA toivoisin.....helpompia kun tytöt!!! tytöt nirisee ja narisee, sata saletisti KAIKKI tytöt (ainakin meitin tyttö ja kaikki tutut ja tuntemattomatkin)!
 
vieras
Meillon poikia ja tyttöjä, että ihan sama. Mulla on kokemusta yhdestä helposta pojasta ja yhdestä helposta tytöstä, muut on sitten temperamenttisiä, vauhtia, kiukuttelua ym. sukupuolesta riippumatta (ei tytöt mangu sen enempää kuin pojatkaan ja pojat voi olla yhtä suloisia kuin tytötkin) riittää. Iloa on kummistakin niin paljon, että ei voi sanoin kuvata.
 
Rv38
Alkuperäinen kirjoittaja POIKA:
tytöt nirisee ja narisee, sata saletisti KAIKKI tytöt (ainakin meitin tyttö ja kaikki tutut ja tuntemattomatkin)!
Jaa, mun tuttava piirissä se taas on ihan toisin päin..Tän enempää tästä..

Tyttöä toivon :heart:
 
vieras
Tää olikin paha... Nyt meillä on poika ja tyttö.
Toisaalta ehkä itse toivoisin tyttöä, mutta jos vähänkään ajattelen lasten kannalta, niin mielestäni olisi kivempi olla tyttö kahden pojan seurana, kuin poika kahden tytön seurana. Varsinkin kun tuo meitin tyttö on auto-fani, mutta poika ei paljon nukke-leikeistä perusta...

Eli ehkä kuitenkin poika... tai tyttö EMMÄ TIIÄ! :)
 

Yhteistyössä