Jos nyt saisitte vauvan, niin kumpaa sukupuolta "toivoisitte"

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
M
Meillä on kaksi tyttöä pienellä ikäerolla ja toivoisin ehkä kolmannen tytön. On niin ihana kattoa tätä tyttöjen keskinäistä vuorovaikutusta; ne on kuin paita ja peppu vaikka hyvin pieniä vielä ovatkin. Kolmas tyttö samaan syssyyn menis hienosti. Mutta poikakin on tervetullut.
 
Mimosan äippä
Tytölleni siskon toivoisin kun sitä ilman olen itse jäänyt ja aina muita karehtinut asiasta. Ei poikakaan mikään pettymys olisi mut tytön äidiksi itseni paremmin miellän.
 
Mulla on esikoinen poika ja kakkonen tyttö. Tyttö on ollu koko vauva-ajan tyytyväisempi ja helppohoitoisempi ja ihan puhtaasti sen perusteella toivoisin tyttöä. Tiedän toki, että lapset on yksilöitä, mutta jotenkin päällimmäisenä ajatuksena on että jos se olisi yhtään samanlainen kuin nämä kaksi jo olevaa lasta ja sukupuoli merkitsisi luonteessa, niin tyttö mieluummin. Plus neidiltä jääneet vaatteet on kaikki tallessa ja pysyneet siistimpänä kuin pojan vastaavat, että kierrätysnäkökulmastakin tyttö kiitos.
 
vieras
kolme tyttöä meidän talosta löytyy, neljättä odotan ja tyttö syntyy tässä kevään korvalla, poikaa toivoin kun tätä neljättä aloin oottamaan, mut nyt kun tiedän, että tyttö tulee, niin muuta en osaa kuvitellakaan!
 
vieras
meillä on tyttö ja poika, ja jos vielä tulisi niin tyttöä toivoisin. mä ymmärrän ja osaan kasvattaa paremmin tyttöjä. eikä poikia oikein osaa sitten kasvattaa meillä edes tuo isäntä.
 
Meillä on poika ja tyttö. Kummallekin sukupuolelle on jotain vauvanvaatteita säilössäkin (vaikka ei olisi säilytystilaa, kaikkea ei voi laittaa eteenpäin :ashamed: ). Että niistä jompikumpi ja kuten F v G sanoi, mieluimmin selkeästi sitä mitä on.
 

Yhteistyössä