Jos nyt saisitte vauvan, niin kumpaa sukupuolta "toivoisitte"

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
No kyllä varmaan tyttö olis toivotumpi, kun kaksi poikaa jo löytyy...mutta jos se poika sieltä kuitenkin tulis, niin yhtä tervetullut olis.

Mutta tosin, ei tarvi miettiä tällasia asioita, kun enempää ei aiota yrittää.
 
Lanella
Poikaa, tavallaan, kun käy meijen iskää sääliksi, kun kukaan ei oo innostunu lätkästä, formuloista ja tytöt vinkuu vaan tallille.
Tuskin kummikaan tulee, kun ei mun mielestä meillä oo varaa neljänteen lapseen (ainakaan ennen kun mä oon liian vanha tekee lapsia)
 
Salama McQueen
Meillä on tyttö ja poika jo ja jos kolmas tulisi, 51/49 prosentein toivoisin pientä poikaa. :heart: Suurin syy ois, että jäi yksi hyvä nimi käyttämättä! B)
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tyttöä haluaisin ja kovasti yritys on päällä. Kaksi poikaa on ja jos voisin vaihtaa tyttöihin niin vaihtaisin. Poikia meille ei enää toivoteta tervetulleeksi.
Eikai kukaan tosissaan voi olla tota mieltä :/
Jos tosissaan, aika karua tekstiä. Mutta olen mäkin leikillään sanonut, että tyttöjä meille ei enää huolita kun ne itkee ekan vuoden ja sen jälkeen uhmaa pari seuraavaa ja kiukuttelee lopun elämäänsä. :D :saint: :whistle:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tyttöä haluaisin ja kovasti yritys on päällä. Kaksi poikaa on ja jos voisin vaihtaa tyttöihin niin vaihtaisin. Poikia meille ei enää toivoteta tervetulleeksi.
Eikai kukaan tosissaan voi olla tota mieltä :/
Jaa.. kyllä kait voi kun minä olen tota mieltä. Miksi aina pitäisi olla tyytyväinen "kunhan vaan vauva on terve". Kyllä minä ymmärrän jos toisilla on kurjaa kun ei tule vauvan vauvaa. Mutta itse olen sitä mieltä, että olisin ennemmin ollut ilman vauvoja kun saanut poikia. Mutta kun nuo tuossa nyt on niin kaippa ne ihan rakkaitakin on.. tyttöä/tyttöjä kaipaisin kyllä kovasti... syy johtuu ehkä lapsuudesta.. mutta ei siitä sen enempää...

 
No poikia on kaks ja tyttöjä kaks. Poika olis siinä mielessä kiva kun kuopuskin on poika niin olisivat kenties hyviä kavereita. Toisaalta tyttö olis kiva kun sille vois ostella kaikkia ihania vaatteita ym... Joten kumpi tahansa tai kumpikin kelpais :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tyttöä haluaisin ja kovasti yritys on päällä. Kaksi poikaa on ja jos voisin vaihtaa tyttöihin niin vaihtaisin. Poikia meille ei enää toivoteta tervetulleeksi.
Eikai kukaan tosissaan voi olla tota mieltä :/
Jaa.. kyllä kait voi kun minä olen tota mieltä. Miksi aina pitäisi olla tyytyväinen "kunhan vaan vauva on terve". Kyllä minä ymmärrän jos toisilla on kurjaa kun ei tule vauvan vauvaa. Mutta itse olen sitä mieltä, että olisin ennemmin ollut ilman vauvoja kun saanut poikia. Mutta kun nuo tuossa nyt on niin kaippa ne ihan rakkaitakin on.. tyttöä/tyttöjä kaipaisin kyllä kovasti... syy johtuu ehkä lapsuudesta.. mutta ei siitä sen enempää...
En mä tarkoita sitäkään, kun aina sanotaan että kunhan vaan on terve. Mun mielestä vaan se sukupuolihössötys on niin typerää ja turhaa, kun jokainen on kuitenkin oma persoonansa, ei kaikki tytöt ole samanlaisia, eikä kaikki pojat ole samanlaisia. Kaikenlisäksi siihen sukupuoleen ei voi mitenkään vaikuttaa.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tyttöä haluaisin ja kovasti yritys on päällä. Kaksi poikaa on ja jos voisin vaihtaa tyttöihin niin vaihtaisin. Poikia meille ei enää toivoteta tervetulleeksi.
Eikai kukaan tosissaan voi olla tota mieltä :/
Jaa.. kyllä kait voi kun minä olen tota mieltä. Miksi aina pitäisi olla tyytyväinen "kunhan vaan vauva on terve". Kyllä minä ymmärrän jos toisilla on kurjaa kun ei tule vauvan vauvaa. Mutta itse olen sitä mieltä, että olisin ennemmin ollut ilman vauvoja kun saanut poikia. Mutta kun nuo tuossa nyt on niin kaippa ne ihan rakkaitakin on.. tyttöä/tyttöjä kaipaisin kyllä kovasti... syy johtuu ehkä lapsuudesta.. mutta ei siitä sen enempää...
Niin ja arvatkaapa kuinka pahalta itsestä tuntuu, kun odotti toista vauvaa ja tiesi että se on poika ja kaikki vaan kaakotti vieressä, että "jospa se nyt olis kuitenkin tyttö". Ja kun toinen syntyi alkoi kauhea kaakotus ihmisillä että "kyllä se tyttö vielä teillekkin tulee". Joo kun vaan vois tietää että se oikeesti meillekkin tulee :(
 
minä

[/quote]



En mä tarkoita sitäkään, kun aina sanotaan että kunhan vaan on terve. Mun mielestä vaan se sukupuolihössötys on niin typerää ja turhaa, kun jokainen on kuitenkin oma persoonansa, ei kaikki tytöt ole samanlaisia, eikä kaikki pojat ole samanlaisia. Kaikenlisäksi siihen sukupuoleen ei voi mitenkään vaikuttaa.[/quote]

Tuntuskohan se sukupuolihössötys susta sitten typerältä ja turhalta jos itselläsi olis vaan poikia... tai tyttöjä... sitä sinä et voi tietää... voin vaikka vannoa että minusta tuntuu tytöttömyys ihan yhtä pahalta ja kamalalta kuin lapsettomista lapsettomuus. Ja tästä on lapsettomien turha vetää hernettä nenää.
 


En mä tarkoita sitäkään, kun aina sanotaan että kunhan vaan on terve. Mun mielestä vaan se sukupuolihössötys on niin typerää ja turhaa, kun jokainen on kuitenkin oma persoonansa, ei kaikki tytöt ole samanlaisia, eikä kaikki pojat ole samanlaisia. Kaikenlisäksi siihen sukupuoleen ei voi mitenkään vaikuttaa.[/quote]

Tuntuskohan se sukupuolihössötys susta sitten typerältä ja turhalta jos itselläsi olis vaan poikia... tai tyttöjä... sitä sinä et voi tietää... voin vaikka vannoa että minusta tuntuu tytöttömyys ihan yhtä pahalta ja kamalalta kuin lapsettomista lapsettomuus. Ja tästä on lapsettomien turha vetää hernettä nenää.
[/quote]

En oo kertaakaan osannut toivoa sukupuolta. Ei vaan onnistu. Miksi mä olisin pettynyt että mulla on lapsia. Vaikka olisivat kaikki poikia/tyttöjä. Mä en voi ymmärtää sitä että tytöttömyys voi tuntua niin pahalta, sä et voi ymmärtää että jotkut on ihan vaan iloisia lapsesta, ei sukupuolesta =)
 

Yhteistyössä