Hakutulokset

  1. H

    Tuima ruoka =?

    En käytä termiä ollenkaan ruuasta, mutta ekana tulis mieleen tulinen ja Helsingistä olen kotoisin.
  2. H

    Mitä taitoja teidän 3 vuotiailla?

    Ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. Meillä neiti on ollut kolmevuotiaana taitava piirtäjä ja puhuja, on osannut käyttää tietokonetta ja tunnistanut muutamia sanoja ja osannut myös kirjoittaa joitain sanoja koneella ja kynällä. Kuperkeikka ja yhdellä jalalla hyppääminen ovat myös onnistuneet ja on...
  3. H

    JOKU yksityiskohta sinussa, mitä on kehuttu?

    Mies kehuu kaikkea aina, mutta sitä nyt ei voi niin tosissaan ottaa. Vieraat on kehuneet kuka mitäkin, useimmiten kai etuvarustusta ja ulkonäköä vaan yleensä. Tutuilta saa enimmäkseen kuulla luonteesta kehuja. Ei tuu mieleen mitään erityistä yksityiskohtaa mitä joku ois kehunut.
  4. H

    Onko toi 7.vuoden kriisi totta?

    Toisilla on toisilla ei.
  5. H

    Miksi jotku ihmiset ei osaa sanoa suoraan kysymykseen...

    Joo, se on vähintään yhtä ärsyttävää kun että jotain nopeaa asiaa pitää vänkätä kymmenellä textarilla kun soittamalla selviäisi 10 sekunnissa... En vaan tajua miten toisille soittamisesta on tullu niin vaikeaa. :whistle:
  6. H

    2,5-vuotiaan hyviä oivalluksia:)

    Noitahan tulee tosiaan päivittäin, mutta yksi tytön oivallus on jäänyt hyvin mieleen, jonka oon täällä joskus kirjoittanutkin. Tyttö jutteli jotain Suomen presidentistä ja sitten Ruotsin presidentistä, johon minä kertomaan että Ruotsissa onkin kuningas eikä presidenttiä, siellä on myös...
  7. H

    200 000 tuhatta velkaa

    200 000 tuhatta on aika pajon, tarkoitit varmaan 200 tuhatta tai 200 000? Meillä on n.150 000 velka ja tonni kuussa lyhennetään, laina-aika jotain 20 vuotta tai niillä main. Mä luulen että toi 1000 lyhennys 200 000 velkaan on ihan ok, meille ainakin tarjottiin sitä sillon kun haettiin...
  8. H

    Mikä sinun nikkisi olisi ET-lehden keskustelupalstalla?

    Harmaahapsukka tai Höpsykkä En tiiä, ei nyt toi ajatus oikeen kulje..
  9. H

    Kun isäksi ei halua...

    Mun sympatioita ei saa kyllä noista kumpikaan. Ymmärrän, että miestä varmaan vi tut taa, toivottavasti edes tästä tapauksesta oppi jotain. Toisten on kaikki kokeiltava kantapään kautta. Aikuisten ihmisten pitäisi tietää, että seksissä on aina raskaaksitulon mahdollisuus ja todellinen...
  10. H

    Mun oli pakko kurittaa

    No joo, niinkuin sanoin, ei toimi meidän pikkumiehen kanssa. Ei se tunnut tajuavan koko hommaa, toisinaan tulee parku, toisinaan ei edes tajua joutuneensa mihinkään vaan alkaa keksimään uusia kolttosia välittömästi tyyliin "aha nyt mä oonkin täällä, mitäs kivaa täältä löytyy". Oon todennut, että...
  11. H

    Mun oli pakko kurittaa

    Ihan asiallisesti, kun tässä on ollut jäähypenkistä mainintaa pariin otteeseen, onko kellään mitään vinkkiä kun meiltä ei löydy sellaista paikkaa joka toimis tolla 2,5v:lla. Paljon on kokeiltu muutakin konstia, ihan järkyttävä uhmis ja äitin pinna kireellä... Tai mikä ois hyvä konsti ton...
  12. H

    Miksi jotkut käyttävät huonoja turvaistuimia?

    Juur meinasin samaa kirjoittaa kun Åboriginal, että millä perusteella määrittelet hyvän ja huonon istuimen. Mun käsityksen mukaan Suomessa ei mitään vaarallisia istuimia pahemmin myydäkään. Enemmän kai merkkaa, että istuin ja lapsi ovat oikein kiinnitetyt. Oletko kenties perehtynyt...
  13. H

    Kuka tunnustaa olleensa autossa ilman turvavyötä? (Eilen pyörähti auto ympäri, tosin suunnitellusti)

    Oon ollut joskus taksissa, kuorma-autossa ja silloin jos vyö on ollut rikki. Yleisesti ottaen käytän aina vyötä, samoin lapset ja mies. Tosin kun ajaa pakettiajoa pienin siirtymin, vie vyön kanssa ropaaminen turhan paljon aikaa.
  14. H

    synnyttäminen ja kivut (issias,liitos)

    Kyllä ne häviää huomaamattomiin ne "pienet" liitoskivut siinä synnytyksen tiimellyksessä... Ja synnytyksessähän voi saada puudutuksen tai muuta kivunlievitystä. Mulla oli ekasta aikamoiset liitoskivut, mutta kyllä ne synnytyskivut oli 100 kertaa kovemmat, ei siinä enää mitään liitoskipuja...
  15. H

    Sooloilua elokuva

    Enpä oo lukenut kun kirjan ja sen perusteella voisin jättää leffan väliin.
  16. H

    Miks suvaitaan enemmän...

    Juurikin näin, ja etenkään sellaisissa paikoissa joissa käy asiakkaita (autokorjaamojen töiden vastaanotossa, pikahuolloissa, rengasliikkeissä jne.) Enpä tiiä miks miehiä häiritsee se alastomien miesten kuvat, toki häiritseehän ne alastomat naisetkin monia naisia, ja kaikkia miehiä ei...
  17. H

    Missä asteessa voi pestä...?!

    Riippuu lelusta, mä oon pessy jopa 60ssa jos ei oo mikään mittaamattoman arvokas lelu kyseessä. Toiset kestää toiset ei.
  18. H

    Kutsuuko miehenne teitä koskaan "emännäksi"?

    Joskus kai on sanonut, nykyään puhuu musta enimmäkseen rouvana vieraille (ja joskus tutummillekin)
  19. H

    Kutsuuko miehesi sinua

    Lapsille puhuu äidistä, mutta mua puhuttelee jollain hellittelynimellä tai julkisesti ihan vaan nimeltä.
  20. H

    Monen lapsen äiti on alistunut miehelleen

    Ahaa, tajusin vasta tän pointin, no ite en ainakaan voi sanoa olevani miehelle kiltti sen takia, että pelkään eroa. Tiedän, ettei meidän avioliitto kaadu siihen että mulla on jossain asioissa eriävät mielipiteet miehen kanssa. Muutenkaan en passaa miestä, itseasiassa mies on jäämässä kotiin ja...

Yhteistyössä