Kun isäksi ei halua...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Joo, mut jos nainen vakuuttaa että hoitaa ehkäisyn? Kuulostaa oikein tahalliselta raskaaksi hankkiutumiselta.
Siis ne oli nainu ilman kumia tai muuta ehkäisyä ja sopineet etukäteen, että nainen hakee katumuspillerit sen jälkeen? :headwall:
Niin. Onko tuo jotenkin ennen kuulumatonta jos kortsuja ei ole käsillä ja on hellä hetki meneillään?
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Täh? Siis yöllä kun on sitä munaa vongannut ja luvannut katumuspillerit seuraavana päivänä hakea, niin sit aamulla mieli ailahtaakin että "haluan lapsen tuon puolituntemattoman miehen kanssa vietetyn yön tulokseksi" niin sitten on ok vongata perään ja huudella pitkin kyliä miten kauhea lapsen isä on? HUHHUH!?
Pakko sanoa, että jopa on tyhmä mies *paukuttaa päätään seinään*. Harrastaa seksiä ehkäisynä katumuspilleri!!!
Jos ei miestä ton enempää ehkäisy kiinnosta, on turha rutista yhtään mitään!
 
PahaSilmä
Mun mielestä jokainen täysijärkinen mies tietää, että kun harrastaa naisen kanssa seksiä, niin nainen voi tulla raskaaksi. Sen takia se heppi on rakennettu niin, että se toimii, kun näkee miellyttävän näköisen naisen, joka kanssa olisi hyvät edellytykset jatkaa sukua.

Täytyisi pitää jalassa ne housut, jos ei ole minkäänlaisia jatkoaikeita. Tai sitten kannattaisi käyttää itse ehkäisyä. Kun maailmassa hupi ja vastuu kulkee käsikädessä ja näin on poikalapsillekin opetettava pienestä pitäen, eikä tytöille pelkästään.
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ketään ei saa pakottaa vanhemmaksi. Jos on vahinko käynyt ja nainen on luvannut katumuspillerit hankkia eikä ole tätä tehnyt niin on kuspää nainen.
Niin tai sitten on tullut vain toisiin ajatuksiin ja haluaa vauvan? Voi olla ajatukset hyvinkin sekavat, en usko että tuollaisessa tilanteessa kaikilla on ratkaisu ihan selkeä, vaan tunteet voi heitellä. Aika inhimillistä. Jos on mieli muuttunut, ei niitä katumuspillereitä pidä hakea vain koska ehti jo luvata.
Täh? Siis yöllä kun on sitä munaa vongannut ja luvannut katumuspillerit seuraavana päivänä hakea, niin sit aamulla mieli ailahtaakin että "haluan lapsen tuon puolituntemattoman miehen kanssa vietetyn yön tulokseksi" niin sitten on ok vongata perään ja huudella pitkin kyliä miten kauhea lapsen isä on? HUHHUH!?
Molemmat on yhtä typeriä ja vastuuttomia sekä se mies että se nainen.Mies maksaa typeryydestään rahalla ja nainen maksaahoitamalla lapsen ja on siinä kiinni loppuikänsä,ellei anna jollekkin muulle hoidettavaksi.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Joo, mut jos nainen vakuuttaa että hoitaa ehkäisyn? Kuulostaa oikein tahalliselta raskaaksi hankkiutumiselta.
Siis ne oli nainu ilman kumia tai muuta ehkäisyä ja sopineet etukäteen, että nainen hakee katumuspillerit sen jälkeen? :headwall:
Niin. Onko tuo jotenkin ennen kuulumatonta jos kortsuja ei ole käsillä ja on hellä hetki meneillään?
Äh, perun aiemmat sanomiseni joiltain osin. Ymmärsin että niillä oli käyny vahinko.

Enpä ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Typerää sekä mieheltä että naiselta.
 
Ja ko. nainenkin kuuluu tuttavapiiriini. Että ei ole pelkkä miehen tarina tiedossa.
Ja nainen on itse sanonut että "enhän minä uskonut että siitä kerrasta napsahtaa" joten välinpitämättömyyttään ei niitä k-pillereitä noutanut.
 
On se nainenkin typerä jos tosissaan kuvitteli saavansa miehestä itselleen elämänkumppanin tällä tavalla :headwall: .
Mutta koska mies meni ja pani, ei hänen auta muu kuin kantaa vastuunsa ja maksaa ne elarit. Ja vastaisuuden varalta voisi vaikka pitää kortonkia aina mukana (juujuu, tiedän ihan omasta kokemuksesta että joskus ne pettää, mutta tässä tapauksessahan niitä ei edes käytetty).
 
No, mun sympatiat ovat tän miehen puolella. Pitäs aikuisten ihmisten sanalliseen sopimukseen K-pillereiden hakemisesta luottaa. Mut jos ei niin ei. Nyt joutuu tää mies maksumieheksi, aikoo kyllä maksaa ja varmaan näkeekin lastaan mutta on kyllä katkera siitä että joku muu katsoi oikeudekseen sotkea hänen elämänsä näin isossa asiassa.

Naiseltakin vastuutonta hankkia lasta tuollaiseen tilanteeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Ja ko. nainenkin kuuluu tuttavapiiriini. Että ei ole pelkkä miehen tarina tiedossa.
Ja nainen on itse sanonut että "enhän minä uskonut että siitä kerrasta napsahtaa" joten välinpitämättömyyttään ei niitä k-pillereitä noutanut.
Tämän tulevan isin pitää laittaa kova kovaa vastaan. Alkaa vaan huolehtimaan jälkikasvustaan ja vaatia kaikki tapaamisista lähtien paperille viranomaisten toimesta. Onhan lapsella myös oikeus isänpuoleisiin ihmissuhteisiin. Akasta ei kannata välittää, se ei ole sen arvoinen.


 
On se silleen vastuuntuntoinen mies, ettei lasta pulaan jätä varmasti. Hellä sydäminen onneksi, voisi olla todellinen kusipää. Mutta ei hän sille naiselle YMMÄRRETTÄVÄSTI kovin ystävällinen ole.
Mutta ymmärrän hänen vitutuksen asiassa täysin.
 
PahaSilmä
Kun ei isäksi halua, ei pidä seksiä harrastaa ollenkaan, koska ehkäisykin voi pettää. Tämä on elämän tosiasia. Sen takia seksi kuuluu aikuisten harrastuksiin.

Sama naiselle.

et en ymmärrä, mitä mies kiukuttelee, kyllähän hän varmaan ymmärtää elämän tosiasiat? Onko pakko aina panna?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
molempien vastuulla se ehkäsy on.. jos mies ei käytä kumia ni omaa tyhmyyttään! varmaa tietää että jos ei käytä ehkäsyä ni nainen voi tulla raskaaksi! ja sit se onki saisen vika jos raskautuu?! pöhölö mies, sanon minä!
näin. onhan se ikävää et joku jutuu tahtomattaan vanhemmaksi, mut sellainen riski siinä seksissä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ketään ei saa pakottaa vanhemmaksi. Jos on vahinko käynyt ja nainen on luvannut katumuspillerit hankkia eikä ole tätä tehnyt niin on kuspää nainen.
Niin tai sitten on tullut vain toisiin ajatuksiin ja haluaa vauvan? Voi olla ajatukset hyvinkin sekavat, en usko että tuollaisessa tilanteessa kaikilla on ratkaisu ihan selkeä, vaan tunteet voi heitellä. Aika inhimillistä. Jos on mieli muuttunut, ei niitä katumuspillereitä pidä hakea vain koska ehti jo luvata.
Täh? Siis yöllä kun on sitä munaa vongannut ja luvannut katumuspillerit seuraavana päivänä hakea, niin sit aamulla mieli ailahtaakin että "haluan lapsen tuon puolituntemattoman miehen kanssa vietetyn yön tulokseksi" niin sitten on ok vongata perään ja huudella pitkin kyliä miten kauhea lapsen isä on? HUHHUH!?
no ei kukaan ihan viisas mene panemaankaan pelkästään tuollaisen lupauksen takia. se kortsu se kortsu. niin paljon ei yhden illan panoihin pitäis luottaa.
 
kaisa pieni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
No, mun sympatiat ovat tän miehen puolella.
No tämä on kyllä tullut selväksi. Mutta selväksi on tullut myös se, että taisit tulla täältä hakemaan vain saadaksesi itsellesi taustajoukkoja ja kannustusta naisen lokaamiseen? Kysehän ei ole sinun elämästäsi, joten koita katsoa tilannetta vähän objektiivisemmin. Hoitakoot aikuiset ihmiset keskenään sen, minkä ovat aloittaneetkin.
Jos ovat yhdessä sopineet jo ennen sänkyyn menoa, että nainen hakee katumuspillerit jälkikäteen, on mies aivan yhtä tyhmä ja vastuuton kuin nainenkin. Oli hellä hetki tai ei, jos ehkäisyä ei ole eikä vauvaa haluta, pidetään housut jalassa. Tai sitten, kuten joku jo sanoi, mies maksaa tyhmyydestään rahalla ja nainen maksaa hoitamalla lapsen ja sitoutumalla vastuuseen vielä isommin.

 
Mun sympatioita ei saa kyllä noista kumpikaan. Ymmärrän, että miestä varmaan vi tut taa, toivottavasti edes tästä tapauksesta oppi jotain. Toisten on kaikki kokeiltava kantapään kautta.

Aikuisten ihmisten pitäisi tietää, että seksissä on aina raskaaksitulon mahdollisuus ja todellinen älynväläys vielä käyttää katumuspillereitä ehkäisykeinona!

Se nyt taas on oma lukunsa kuinka paljon tollasesta asiasta huudellaan ympäriinsä yritetään mustamaalata toista. Sopii tässä tapauksessa hyvin kuvaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Joo, mut jos nainen vakuuttaa että hoitaa ehkäisyn? Kuulostaa oikein tahalliselta raskaaksi hankkiutumiselta.
Siis ne oli nainu ilman kumia tai muuta ehkäisyä ja sopineet etukäteen, että nainen hakee katumuspillerit sen jälkeen? :headwall:
Niin. Onko tuo jotenkin ennen kuulumatonta jos kortsuja ei ole käsillä ja on hellä hetki meneillään?
no on se henkilökohtaisesti ainakin mulle ennenkuulumatonta |O
jos harrastaa seksiä, niin valitettava tosiasia on, että voi tulla raskaaksi, joten sen mukaan pitää mennä, sekä miehen että naisen, turha sitä tän naisen niskaan on kaataa |O
 
Janni
Hatun nosto sille miehelle jos se kuitenkin haluaa sitten sentään tavata lastaan, eihän se sen lapsen vika ole. Tuo on kyllä oikeasta ihan tyhmää ollut ei voi muuta sanoa, molemmin puolin.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Ei tietenkään voi pakottaa mutta jos akka on itse luvannut ja sanonut huolehtivansa ehkäisystä. Huhhuh, minusta kyllä todellinen pahan ilman lintu....
On kyllä mieheltäkin tyhmyyttä uskoa naisen puhetta ehkäisystä, jos kyseessä on yhden illan juttu.
Mieshän olisi voinut saada vaikka mitä tauteja.
 
Janni
Hatun nosto sille miehelle jos se kuitenkin haluaa sitten sentään tavata lastaan, eihän se sen lapsen vika ole. Tuo on kyllä oikeasta ihan tyhmää ollut ei voi muuta sanoa, molemmin puolin.
 
Minä en tiennytkään ettei täällä saa kysyä yleistä mielipidettä? Eikös tämä ole keskustelupalsta? Mitenkäs minun "taustajoukkoni" tähän kuuluu kun en ole sen naisen kanssa enää tekemisissä eikä hän tai kukaan muukaan tiedä kenestä täällä puhutaan? Kysyn vaan hyvä Harmaa Kaisa Pieni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janni:
Hatun nosto sille miehelle jos se kuitenkin haluaa sitten sentään tavata lastaan, eihän se sen lapsen vika ole. Tuo on kyllä oikeasta ihan tyhmää ollut ei voi muuta sanoa, molemmin puolin.
Juu, se on kyllä siinä mielessä hyvinkin vastuuntuntoinen. Ja ei missään nimessä halua sille lapselle mitään pahaa tai huonoa elämää. Mutta ei nyt ko. naisen kanssa tai tuossa tilanteessa olisi halunnut lasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Joo, mut jos nainen vakuuttaa että hoitaa ehkäisyn? Kuulostaa oikein tahalliselta raskaaksi hankkiutumiselta.
Siis ne oli nainu ilman kumia tai muuta ehkäisyä ja sopineet etukäteen, että nainen hakee katumuspillerit sen jälkeen? :headwall:
Ihan kuin ne katumuspillerit olis sataprosenttisen varmoja!!!???
Raskaaksi tulon mahdollisuus on katumuspillereistä huolimatta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Joo, mut jos nainen vakuuttaa että hoitaa ehkäisyn? Kuulostaa oikein tahalliselta raskaaksi hankkiutumiselta.
Siis ne oli nainu ilman kumia tai muuta ehkäisyä ja sopineet etukäteen, että nainen hakee katumuspillerit sen jälkeen? :headwall:
Ihan kuin ne katumuspillerit olis sataprosenttisen varmoja!!!???
Raskaaksi tulon mahdollisuus on katumuspillereistä huolimatta!
No olisi ne silti kannattanut hakea! :headwall:
 

Yhteistyössä