Hakutulokset

  1. apollo

    Moi. Mitä sulle kuuluu? Onko kaikki hyvin?

    Moi. Mitä sulle kuuluu? Onko kaikki hyvin?
  2. apollo

    Oisko taas naamakuvaketjun aika?

    mie en taida uskaltaa laittaa. Kun tutut varmaan käy täällä ja tunnistaa sitten. En tajua miten te muut uskallatte?
  3. apollo

    Haa! Jes! Leikkasin sit vihdoinkin tukan!

    Niin ja ottaisin kyllä mieluusti piikkisuoran tukan. Vaihdossa saa tälläisen laineikkaan tukan. =/
  4. apollo

    Haa! Jes! Leikkasin sit vihdoinkin tukan!

    Kuulostaa kivoilta hiuksilta. =) Jospa sitä itsekin sitten 10v päästä uskaltaa tai jos tää tukka ei tästä enää kasva pidemmäksi niin sitten pätkäisen.
  5. apollo

    Haa! Jes! Leikkasin sit vihdoinkin tukan!

    Onko sulla kuin paksu tukka? Itellä keskipaksu. Hiuksia paljon mutta ohuita ja luonnokiharaa. Nyt kasvattelen epätoivoisesti. Tällä hetkellä leikattu kerrostetusti ja ulottuu puoleen selkään. Välillä haaveilen kanssa pätkäisemisestä, mutta taidan olla pitkätukkainen enempi kuitenkin.
  6. apollo

    Tavoitteena pitkät hiukset!

    Hei. Kasvatan myös pitkiä. Tavoitteena ainakin rintoihin asti ylttää. Latvat ja hiukset ohenevat voimakkaasti latvoihin. Kerroksellisesti leikattu. Tuntuu ettei paksuin osa hiuksia kasva. =( Nyt ostin biotiini fortea. Mikä olisi paras shampoo ja hoitoaine luonnostaan kuivahkoille ja...
  7. apollo

    Nyt on tämä äitikin varustautunut talveen!

    Hei Kerpele :wave: Miten laihduit jos saa kysyä? Itse en oikein tunnista varttani. Talvitakeista haaveilen Henri Lloydin untsikasta.
  8. apollo

    Perjantain musiikkiketju

    Reckless Love - Romance - YouTube en osaa suoraan laittaa tähän
  9. apollo

    onko muita joille ei sovi hymyily?

    Siis kasvoille sopii vain totiset ilmeet mutta hymyily näyttää teennäiseltä?
  10. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    Täähän on aika suosittu ketju. =) Moni käynyt katsomassa, mutta ei uskaltanut jättää kommenttia! Tai sitten ei ole mitään sanottavaa mulle.. =/
  11. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    En taida uskaltaa edes nimettömänä tai harmaana nyt puida omaa päätäni... Sanon vaan että tuntuu että paljon niitä ilkeitä ihmisiä ympärillä....mutta ei kun pää pystyyn ja kohti seuraavaa risukasaa. =/ Kuulosti kamalalta..
  12. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    Niin totta, mutta kun pää ei toimi niin. Aina se hakeutuu niiden ylpeiden,ilkeiden ja kusipäiden seuraan jotka feikkaa!
  13. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    Niinhän se on. Mutta kyllä ne ulkoiset ihmiset auttaisi. Aina olen se jolle käy köpelösti..niin ja itsehän sörkin muurahaispesään mutta silti. Olen oikea huutomerkki joka kutsuu luokseen ääliöitä...
  14. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    Sulla on pienet murheet..
  15. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    Luottaa vääriin ihmisiin ja tekee itsensä naurunalaiseksi. Loppukin luottamus mennyt hyvyyteen nyt.
  16. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    no aika hiljaista on.....tuntuu että tekee aina kaiken väärin. =(
  17. apollo

    tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

    Niin huono päivä taas ollut..
  18. apollo

    Pistä itsestäsi kuva

    Täällä palstailee tosi kauniita. Ihan yllätys. Itse en kehtaa laittaa kuvaa, joku tuttu kuitenkin näkisi sen täällä... :O Datassa on jotain "je ne sais que" meniköhän oikein... :kieh:
  19. apollo

    Oletko ihastuttava ihminen?

    Nyt sinulla miehen kuva. Kumpi sie nyt oot oikeasti? =D

Yhteistyössä