Tavoitteena pitkät hiukset!

Jos haluaa terveet ja pitkät hiukset, niin niitä pitäisi leikata n.2kuukauden välein ihan hitusen verran latvoista. Tuolla tyylillä ei pääse hius hamppuuntumaan aina latvasta montaa senttiä...
Omega3 rasvahappo kapselit tekee kans hyvää hiuksille :)
Mulla riittää latvojen leikkaaminen 2 kertaa vuodessa. Eivät mene sitä ennen huonoon kuntoon. Puolen vuoden välein hiukan ohenevat latvoista.

"vieras"
Jos haluaa terveet ja pitkät hiukset, niin niitä pitäisi leikata n.2kuukauden välein ihan hitusen verran latvoista. Tuolla tyylillä ei pääse hius hamppuuntumaan aina latvasta montaa senttiä...
Omega3 rasvahappo kapselit tekee kans hyvää hiuksille :)
Mulla oli viimeksi 6kk väliä kun kävin latvoja leikkauttamassa eikä ollut hamppuuntuneet tai edes 2-haaraisia.
En syö mitään "ravintolisiä" hiuksille.

äå
no olen tilannut Lush luononmukaista shampoo palaa hiuksilleni.
Sellanen valkoinen ja vihreä ja hintaa noin 13€
Olen käyttänyt tätä valkoista nyt 3kk ja hiukset kiiltää ja ovat terveet. Itsellä luonontilassa hiukset värjäyksestä mutta on kiharat otettu noin vuosi sitten.
Alkoi meneen huonoon kuntoon ja leikkautin vähän. ja siirryin ilman mitää lisähårpåkkeitå oleviin tuotteisiin.Noin 2vko meni että päänahka tottui ja ei puskenut rasvaa yltiösti ja nyt kestaa oll apesemättä 2-3pv jos vetäsee ponnarille ja ei siltik''n näytä likaisilta.
Parasta on että hoitoainetta en ole tarvinnut kuin silloin tällöin huuhteleen ruusuvedellä yms. Kaljanki saatan kipata hiuksiin hautuun ja huuhtelen kylmällä.
Muotoilu tuotteita en käytä muuta kuin luomu kiinnettä mutta lyhyempiin jotain luonollista vahaa yms käyttäisin.

Vaatii aikaa että oppii ja tottuu näillä luonnonjutuilla hoitaan mutta kannattaa!

Nyt olis kaks ekaa nappia otettu! ;)

Mitenköhän tota hiuksetn kasvua vois alkaa seuraamaan? Ei voi juurikasvusta ainakaan, kun ei ole värjättynä. Ja muutenkin hiukset ovat eri pituiset kaikkialta :S Kerrostetut. Eikä jaksais aina ottaa valokuviakaan. Eikä niistä ees senttimäärät selviäis!

Oli muuten ihanan pieniä ne Biotiini Fortet! :)

........
Mulla on onneksi muutenkin aika paksut hiukset ja hyväkuntoiset näin värjäämättöminä. Varmaan voisivat olla ihan hyväkuntoiset myös pitkinä, mutta mä en vain jaksa odotella!

Mietin kans tuota eläinbiotiinia. Mikähän olisi hyvä merkki? Onkohan niitä monia?

Haluaisin itse vain marssia apteekkiin ja napata tuotteen hyllystä. Kiva siinä sitten selitellä "joo no tota eläinbiotiinia pitäis saada" ja kun se apteekkari kysyy "no minkäslaiseen tarkoitukseen" niin ei taida olla pokkaa kertoa hiustenkasvatuksesta :D

Mulla on tällä hetkellä tuota Wellan Enrich -shampoota.

wella enrich shampoo fine hair 1000ml

Käy vissiin aika hyvin mun hiuksille.
Minä olen kaksi kertaa nyt ostanut biotiini fortea ja meidän apteekissa ne oli ihan hyllystä napattavissa ilman että tarvitsi sanoa mitään apteekkarille. Valmistauduin kyllä sanomaan, että kissalle ostan, jos kassalla olisi kysytty jotakin. En muuten edes omista kissaa tai muutakaan lemmikkiä. ;)

Hei.
Kasvatan myös pitkiä. Tavoitteena ainakin rintoihin asti ylttää. Latvat ja hiukset ohenevat voimakkaasti latvoihin. Kerroksellisesti leikattu. Tuntuu ettei paksuin osa hiuksia kasva. =( Nyt ostin biotiini fortea. Mikä olisi paras shampoo ja hoitoaine luonnostaan kuivahkoille ja luonnonkiharille hiuksille?

"minä vaan"
Yksi hiuksien kasvataja täälläkin.
4v sitten oli miltei siili ja nyt hiukset yltää just olkapäille. Ongelmana on se että kampaajat sanoo aina että pitää ohentaa hiuksia kun sulla on noin paksut :( eli pisimmät hiukset ovat olkapäille mutta joukossa on paljon eripituisia hiuksia. Latvat näyttävät ohkasilta ja jotenkin huonoilta kun ovat niin ohuet. Enää en anna ikinä ohentaa.
Ajattelin hommata myös jotain ravintolisiä esim. biotiinia jotta hiusten kasvu saisi lisävauhtia.

Kasvaako sun hiukset "minä vaan" aika hitaasti? :eek: Mulla tosiaan vuosi sitten ruskeat hiukset ja nyt oma väri 3 cm korvien alle. Kannattaa sunkin kokeilla tota Biotiini Fortea.

Mä oon syönyt sitä nyt ehkä 2 vk, mutta on tosi vaikee arvioida kasvua kun on tää oma väri koko päässä :S Otsatukka tuntuu kyllä kasvavan aika nopeasti, mutta toisaalta mistä mä tiedän vaikka se aina olisi kasvanut tuota vauhtia?

Yhteistyössä