Oletko ihastuttava ihminen?

vier
Olen aikaisemmin olllut sellainen, johon ihastutaan helposti. Nyt sitä ei enää niin paljon tapahdu, ikä vissiin tehnyt tehtävänsä :D

Itse en nykyään ihastu juuri koskaan, aikaisemmin sitä tapahtui ehkä kerran-pari vuodessa. Viimeisimmästä ihastumisesta on ehkä 3 vuotta. Vanhapiika olen :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560806:
Sama juttu :) (Ajattelen siis ihan koko elämää, en vain nyt tätä hetkeä)
Samoin ajattelin. Olen hitaasti lämpiävä, en anna itsestäni kuin sen pienen vähän ja se siitä :D En halua ympärilleni ihmisiä enkä tutustu mielelläni syvällisesti muihin. Pärjään kaikkien kanssa, jos haluan. Mutta tiedän, etten ole kovin pidetty.
 
En ole ihastuttava, enkä tiedä olenko kamalan vihastuttavakaan. Eniten outo, ylpeä ja tylsä.
Ainakin muiden mielestä ja tosielämässä.
En tiedä ihastunko irl helposti, mutta olen sitä lajia ihminen ( hyi mikä ilmaisu:D) joka viehättyy
virtuualimaailmassa verbaalisiin veikkoihin ( siinä toinen kamala ilmaisu)
ja jos minut haluaisi saada ihastumaan itseensä, voisi minut hurmata sanoilla.
 
"tinttu"
mä luulen ainakin olevani helposti ihastuttava ihminen. ulkonäöllisesti olen ihan tavallinen, ihan hyvännäköinen mutten nyt mikään missi. varsinkin hetken tutustuttuaan miehet ihastuvat ja monet jäävät "roikkumaan" jos itse pidän heistä vain kaverina. se on välillä ahdistavaa kun pidän miehestä mutten sillä tavalla seurustelumielessä. haluaisin kuitenkin tavata miehiä ja pitää yhteyttä, mutta tulee hyväksikäyttävä olo, tuntuu että annanko miehille vääriä kuvitelmia, jos olen kiinnostunut ystävä mielessä tapaamaan.

jännä kyllä, nää minuun ihastuneet miehet ovat olleet hyvin samankaltaisia luonteeltaan sekä elämäntavoiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24560861:
Seurastani viehättyvät etenkin homomiehet ja iäkkäämmät naiset. Minussa on vetovoimaa. :xmas:
Minua seurasi Benettonilla eräs vähän vanhempi nainen. Puheli kaikkea, oli oikein sivistynyt ja tyylikäs, tulimme juttuun, jopa minä... ihme kyllä :D
 

Yhteistyössä