Oletko ihastuttava ihminen?

"vuohi"
Olen kuulemma, kiinalaisessa vuohi. Minuun ihastutaan. Nytkin kolme kiikarissa, mutta kenenkään kanssa en taida aloittaaa mitään, ehkä kuitenkin tuon kiinalaisen sian kanssa, vaikka hän muiden mielestä on niin epäsopiva, mutta niin ihana.

vuoji
[QUOTE="tinttu";24560874]mä luulen ainakin olevani helposti ihastuttava ihminen. ulkonäöllisesti olen ihan tavallinen, ihan hyvännäköinen mutten nyt mikään missi. varsinkin hetken tutustuttuaan miehet ihastuvat ja monet jäävät "roikkumaan" jos itse pidän heistä vain kaverina. se on välillä ahdistavaa kun pidän miehestä mutten sillä tavalla seurustelumielessä. haluaisin kuitenkin tavata miehiä ja pitää yhteyttä, mutta tulee hyväksikäyttävä olo, tuntuu että annanko miehille vääriä kuvitelmia, jos olen kiinnostunut ystävä mielessä tapaamaan.

jännä kyllä, nää minuun ihastuneet miehet ovat olleet hyvin samankaltaisia luonteeltaan sekä elämäntavoiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan...[/QUOTE]

Niin samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560918:
Ha ha. Ehkä siinäkin on jonkinlainen lakipiste, jonka jälkeen totuus alkaa heittää. Korreloi käänteisesti promillien kanssa?
minua on kaksi kertaa verrattu naisiin, joita pidetään kaunottarina. Kerran B. Bardottiin ja kerran Nastasia Kinskiin. Olen kuulemma jumalatar- osastoa.

Mutta molemmat ylistäjät olivat hyvin HYVIN vahvasti humaltuneita.

Enpä tiiä oonko ihastuttava ihminen, mukava, iloinen, huumorintajuinen ja helposti
lähestyttävä ainakin. :)
Useimmat ihmiset tuntuu ainakin pitävän miusta.

Itse en ihastu tai rakastu helpolla, mutta kun rakastun, rakastun kunnolla ja into-
himoisesti, eikä rakkaus tai intohimo lakastu vuosienkaan jälkeen. :D

Viimeksi muokattu:
Ei ja en. Rakkausmielessä se nyt onkin jo ihan sama, kun kerran niin on käynyt ja yhdessä elellään. Mutta muuten minusta olisi ihana, jos olisin mukava ihminen, josta kaikki tykkäisi. Mutta mä oon tämmöinen höynä...

IhanaValo
Itse ihastun melko helposti, pidän ylipäätään ihmisten katselusta (ei mitään pervoa kuitenkaan) ja kuuntelusta ja löydän useimmista piirteitä joista pidän.

Itse en varmaan oo millään lailla ihastuttava, joskaan en kai hirmu vihatuttavakaan. Harmaata massaa.
Oon hiljainen ja vähän outo, punastelen helposti enkä meinaa saada sanaa suustani...ainakaan ennen ku tutustun ihmiseen. Toisten seurassa on muutenkin helpompi olla ja puhua kuin toisten.
En esim. tykkää olla porukassa jossa tunnen olevani se tyhmin, joka on ihan pihalla siitä mistä puhutaan.

Romanttisessa mielessä munhun ei ihastuta helposti enkä itse ihastu todellakaan helposti. Olen vain kerran elämässä saanut vastakaikua tunteilleni. :D Aiemmin on ollut yksipuolista. Platonisessa mielessä ihastun helposti ihmisiin ja olen tosi ihmisrakas tyyppi. :) Monet ihmiset myös innostuu mun seurasta.

Yhteistyössä