Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560873:No joo. Olen usein kuullut puliukoilta, että olen kaunis.
Kertonee paljon se
Viimeksi kun kävin Helsingissä, sain kuulla olevani hyvännäköinen bööna. Hei thänks!
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560873:No joo. Olen usein kuullut puliukoilta, että olen kaunis.
Kertonee paljon se
Kuin myös. Ja lahjakkuudella.ja jos minut haluaisi saada ihastumaan itseensä, voisi minut hurmata sanoilla.
In vino veritas.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560873:No joo. Olen usein kuullut puliukoilta, että olen kaunis.
Kertonee paljon se
Et sentään. :snotty:olenko minäkin läkkäät naiset listalla...
Ha ha. Ehkä siinäkin on jonkinlainen lakipiste, jonka jälkeen totuus alkaa heittää. Korreloi käänteisesti promillien kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24560901:In vino veritas.
Tämäpä on hyvin yllättävää, mieheltä joka samastuu Dataan.Molempiin ei.
Joo, huomasin Mut jos ne ihastuttavat menee johonkin toiseen ketjuun, niin me harrastetaan tässä itsetehostusta ja imartelua?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24560929:(Tästä tuli nyt tällainen palstan weirdojen ketju. Sori kaverit. :xmas
Painaisin tykkää ruutua jos olisin kirjautuneena =DAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560908:Ei, kun säkin olet sellainen tunteellinen siili
minua on kaksi kertaa verrattu naisiin, joita pidetään kaunottarina. Kerran B. Bardottiin ja kerran Nastasia Kinskiin. Olen kuulemma jumalatar- osastoa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560918:Ha ha. Ehkä siinäkin on jonkinlainen lakipiste, jonka jälkeen totuus alkaa heittää. Korreloi käänteisesti promillien kanssa?
Hyvä huomio... Tunnistan tästä jotakin.En kyllä tiedä, olenko ollessani ihastunut joskus, ollut edes ihastunut siihen toiseen,
vaan ainostaan siihen kuvaan, jollaisena hän on minut nähnyt.
Tunnesiru on kuitenkin asennettunaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24560947:Tämäpä on hyvin yllättävää, mieheltä joka samastuu Dataan.
Laittaisin tähän sydämen, mutta palstalla on viime aikoina ollut niin levotonta, että laitankin turvallisesti tähän pelkän :xmas:Tunnesiru on kuitenkin asennettuna