Nyt on tämä äitikin varustautunut talveen!

  • Viestiketjun aloittaja "miima"
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä
En muista, milloin olisin itse ostanut viimeksi itselleni mitään uutta vaatetta. Kirpparilta ostin kympillä Globalin toppatakin. Ai niin, viime talvena ostin Eccon talvikengät ja nehän menee monta talvea.

Jatka samaa rataa, mä tuhlaan muksujen vaatteisiin mut en omiini..:/
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;24815644:
En muista, milloin olisin itse ostanut viimeksi itselleni mitään uutta vaatetta. Kirpparilta ostin kympillä Globalin toppatakin. Ai niin, viime talvena ostin Eccon talvikengät ja nehän menee monta talvea.

Jatka samaa rataa, mä tuhlaan muksujen vaatteisiin mut en omiini..:/
Joo, mulla on kans ollut kynnys ostaa itelle mitään kalliimpaa, mutta nyt päätin, että kerrankin satsaan vähän - ne omat vaatteet ja kengät kuitenkin menee monta vuotta, kun taas muksuille saa ostaa joka vuosi! Tempaisehan sinäkin ;)
 
"vieras"
Mä ostin kans itelleni Benettonin untuvatakin. Oli niin pehmeä, et pyörsin päätökseni siitä, etten halua untuvatakkia :)
Lisäksi ihanan lämpimät talvikengät, joissa villavuori.
Tulis nyt sitten pakkastalvi.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24815668]Mä ostin kans itelleni Benettonin untuvatakin. Oli niin pehmeä, et pyörsin päätökseni siitä, etten halua untuvatakkia :)
Lisäksi ihanan lämpimät talvikengät, joissa villavuori.
Tulis nyt sitten pakkastalvi.[/QUOTE]

Minkä merkkiset kengät? Mä kans olisin halunnut villavuorilliset, mutta kun nyt sattui nuo Sorelit puoleen hintaan, niin otin (toivottavasti koko on ok).
 
Sama! Minäkin ostin tänään oikean kokoisen toppatakin itselleni :D Talvitakkeja on kyllä mutta lähinnä kokoja 42-44(jopa 46?) ja nyt otin ja repäsin, ostin kokoa 36 sellaisen kylmänsävyisen punaisen, kiiltävän (no tuota kiiltävyyttä vierastin kyllä hieman, mutta päällä ei näyttänyt yhtään niin kamalalta ja kun malli kuitenkin korostaa tätä hoikistunutta vartta niin.... oli pakko). Sitten ostin yllättäen, sellaiset lämpimän punaiset (melkein oranssit mutta ei kuitenkaan..) pipon, kaulahuivin ja sormikkaat. Jännää sinäänsä kun olen ollut aika pitkälti "puhtaiden"värien kannattaja ja noi on molemmat sellaisia, onkohan se sana "murrettuja" värejä?

Toi lämpimän punainen sävy sopi mun ihoon jotenkin niin hyvin että olin ihan hämilläni.. Toi sellaista hohdetta mun kasvoille mitä en ole nähnytkään..
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24815684]Minkä merkkiset kengät? Mä kans olisin halunnut villavuorilliset, mutta kun nyt sattui nuo Sorelit puoleen hintaan, niin otin (toivottavasti koko on ok).[/QUOTE]

Global-merkkiset näytti olevan. Ihan sellaset peruskengät joilla on hyvä kävellä pidemmästikin. 135 €.
 
Hei Kerpele :wave: Miten laihduit jos saa kysyä? Itse en oikein tunnista varttani.

Talvitakeista haaveilen Henri Lloydin untsikasta.
En mä oikein tiiä millä ekat 23kg lähti, mut vikat 6-7kg ei-niin-tiukasti-karppaamalla :D Yllättään pienet muutokset ruokavaliossa tekee jo ihmeitä. Esim. pastojen vaihto täysjyvään, tai vihreän lisääminen ruokavaliossa..

Stressi on saattanut olla myös yksi osatekijä..
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Munkin täytyy tänätalvena aatella itteäni muksun ohella. Koskaan en oo jaksanu shoppialla itellekään vaan ostanu sitten kun pakko. Sekin tahtoo nyt lipsua mut töidenkin takia on tarettava ulkona. Ja ostettava sitä talvikampetta.
 
"aloittaja"
Ai tähän olikin myöhemmin tullut vastauksia =) Juu, kannattaa kyllä omiinkin varusteisiin panostaa, jos yhtään enempää ulkoillee lasten kanssa tai töissä, kuten monet! Nyt mulla vaan jänskää, että osuuko koot kohdalleen, kun täällä ei pääse missään lähimaillakaan kokeilemaan...
 

Yhteistyössä