Hakutulokset

  1. apollo

    Oletko ihastuttava ihminen?

    Ihastun helposti ja muhun ihastutaan myös mutta rakkaus on eri juttu!!
  2. apollo

    Oletko joskus ihastunut palstalla

    Kiinnostunut mutta onko se ihastusta? desch ja data kiinnostavia tyyppejä.. ;)
  3. apollo

    Nolouden huippu

    Viime romaani oli Da Vinci koodi ja nyt olen keskittynyt itsetutkiskelu oppaisiin. Tylsiä...
  4. apollo

    Olipas kivat treffit! :D

    Naisilla kateuden kohde vaihtuu! ;) Niinkuin miehetkin..
  5. apollo

    Olipas kivat treffit! :D

    Viude vaude. Ja onnea ja pitkää ikää jne ja yhteisiä lapsia lisää..montakos niitä jo on. ;) Miulla pientä kriiseilyä...
  6. apollo

    Ei olis pitänyt innostua just nyt tosta sokeroinnin harjottelemisesta....

    Miten mullakin ois mielikuva että olisin joskus hamassa "nuoruudessani" kokeillut itse sokerointia. Ei tainnut onnistua kun en ole jatkanut. :laugh: Mutta onko sulla ne karvat tummia? Itselläni vaaleita niin ei niin häiritse vaikka häiritsee silti!
  7. apollo

    Mitä tekisit, jos saisit 800 euroa ylimääräistä?

    Ostaisin lapsille vaatteita ja sitten sisustukseen ja voisi laivamatkan tehdä perheen kesken.
  8. apollo

    Laittakaa tän hetkistä fiilis musaa tähän!

    Mä aloitan Seal - I've Been Loving You Too Long (Video) - YouTube Ihana Seal!! Kyllä käy kateeksi Heidiä. Muustakin kuin vartalosta. ;)
  9. apollo

    kumpi pahempi: henkinen vai fyysinen väkivalta...?

    ite en ole kokenut fyysistä mutta henkistä joskus ja se tuntuu pahalta!
  10. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Kiitos huomatuksi tulemisesta. :wave:
  11. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Elämän perusasiat kiinnostaa mua!
  12. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    1? Monta eri persoonallisuutta? :D
  13. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Kuulunko mä siihen kouraliseen? :D
  14. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    No huh huh. Pakko myöntää ettet kovin aktiivisesti täällä ole kun mäkään en sua muista?
  15. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Kiinnostaa mutta en halua leimaantua tietyn alueen kannattajaksi vastaan jotain toista. Oon varmaan harmaana jotain osallistunutkin.
  16. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Mä huomioin sut. Kohteliaisuudesta! Onko tuttua. Vai ootko sä joku erakkoluonne?
  17. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Jännä juttu. Ulkoelämässä pätee ilmeisesti eri säännöt kuin täällä? Eli täällä ei sitten olekaan mitään salaisia sisäpiirejä mihin ei huolita ketöään uutta? Mä oon käsittänyt aivan väärin tän netin.
  18. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Uskontoketjusta? Oonko mä sellaiseenkin osallistunut? Kaipa mä oon. En muista ainakaan tai tunnusta. :O
  19. apollo

    Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

    Niin no ajatus oli vaan että monet nikit puhuu vaan toisilleen! Mutta joo näinhän sitä saa. :D Toivoisin täällä vaan avoimempaa meininkiä.

Yhteistyössä